Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä käsityönä tehtyä ostaisit?

Vierailija
12.06.2018 |

Toisessa ketjussa pohdittiin kotiäidin eri vaihtoehtoja tienata hieman ylimääräistä ja tästä tulikin ajatus, että mitä käsityönä tehtyä sinä ostaisit/ostat mieluiten? Vaatteita, asusteita, sisustustuotteita, käyttötavaraa vai mitä muuta? Itse ostan korvakoruja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia.

Vierailija
2/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut käsityönä tehtyjä: neuleita, tumppuja, käsineitä, villasukkia, hattuja, koruja, laukkuja, pieniä taloustavaroita tyyliin pannunalunen ja kauhanpidike tai pussinsulkija. Mutta minun pitää tarvita niitä ja niiden pitää olla hyviä eikä järjettömän kalliita. EN osta mitää turhaa, en huonoa tai käyttökelvotonta, enkä järjettömän kallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin vaikka mitä, mutta en ole valmis maksamaan sellaisia hintoja, mitä käsityönä tehdyistä tuotteista ihan ymmärrettävästi pyydetään.

Vierailija
4/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan villasukkia ja tumppuja.

Itsetehtyjen ongelma on usein se, että saattavat olla liian räväköitä ja tyyliltään vääränlaisia. En halua mitään tosi erikoisia tuotteita, vaan kauniita, kestäviä, jotka sopivat muuhun vaatetukseen. Toinen on hinta, en halua maksaa älyttömästi.

Vierailija
5/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on se että nykyisin ei makseta kun korkeintaan materiaalit ja ei aina niitäkään.

Vierailija
6/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut keramiikkaa, koruja, villasukkia, hunajaa, hilloja, nekkuja, leipomisia ja tauluja. Jos on nätti ja laadukas tuote olen kyllä valmis ostamaan, kunhan se sopii omaan budjettiin. Saa siis olla kalliimpi kuin markettivastike, muttei mennä liiallisuuksiin kun en minäkään ole rikas.

Vierailija
7/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa vihdan, napakan ja kestävän.

Vierailija
8/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin ostaa jonku överikalliin taidemaalauksen, jos se on hyvin tehty. (Ei mitään postmodernia ja shokeeraamistarkoituksessa tehtyä kliseistä sutaisua, joka on olevinaan jotakin niin syvällistä ettei sitä edes tajua. Valitettavasti tuntuisi olevan nykyinen suuntaus.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi