Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko epänormaalia ettei halua ilman meikkiä avata ovea esim. pizzakuskille, postipaketin tuojalle tms?

Vierailija
12.06.2018 |

Tuttuni painikoi aina että on pakko meikata kun se ja se on tulossa tuomaan sen ja sen.

Onko se hieman epänormaalia....

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ole normaalia.

Vierailija
2/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em tiedä onko epänormaalia, mutta järjetöntä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho-ongelmia vai muu ulkonäkökriisi? Minulle puhkesi akne 29-vuotiaana enkä ole sen jälkeen lähtenyt edes lenkille ilman meikkivoidetta. Lyhyt kohtaaminen kotiovella ei kyllä haittaa.

Vierailija
4/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo hyvin heikosta itsetunnosta. Ja todennäköisesti melko nuoresta iästä.

Kun olen saavuttanut jo enemmän tätä ikää, niin saatan huvikseni mennä ihan räävittömän näköisenä lähikauppaan. Kukaan kaveri ei varmaan uskoisi, sillä olen normaalisti kotoa poistuessani aina huoliteltu ja tyylikkäästi pukeutunut.

Vierailija
5/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ainakin huonosta itsetunnosta ja järjettömyydestä.

Vierailija
6/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo ainakin huonosta itsetunnosta ja järjettömyydestä.

Sekin kertoo huonosta itsetunnosta, jos ei voi avata ovea yöpuvussa tai alusvaatteissa.

Vierailija
7/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan epänormaalia, mutta vähän liian pinnallista. Aika normaalia varmaan nuorilla.

Vierailija
8/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Itse olin tuollainen aiemmin ja se johtui siitä, että olin pitkään kiusattu huonon ihoni sekä yhden kasvonpiirteeni takia. Eli häpesin meikitöntä naamaani aivan julmetusti ja siksi oli pakko olla aina meikkiä. Edes ensimmäisten poikaystävien kanssa en pystynyt olemaan ilman meikkiä siis EDES yöllä. Joten ei, ei todellakaan ole normaalia.

Vierailija
9/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on epänormaalia.

Ja sinä joka lenkkeilee meikkivoide naamassa: LOPETA! meikkivoide ja hiki yhdessä tukkivat ihohuokosia ja pitävät yllä sitä aknea. Mahdollisuutesi päästä eroon aknesta tuplaantuvat kun lopetat!

Vierailija
10/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tällainen.

Minulle meikki on kuin kasvojen vaatetus. Tunnen oloni alastomaksi ilman meikkiä. Olen meikannut 12-vuotiaasta asti.

Mielestäni minulla ei ole huono itsetunto, mutta se ei tarkoita etteikö joku muu näin tekevä voisi olla huonoitsetuntoinen.

Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
11/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. 

En todellakaan näyttäydy kenellekään ilman meikkiä Ja meikillä tarkoitan vähintään meikkivoide ja puuteri ja kulmaväri. Lisäksi silmien rajaukset ja ripsari niin kehtaa lähteä kauppaan. 

Mä olen meikattuna nätti ja ilman meikkiä suohirviön näköinen. Iho on kirjava ja punainen, todella kamala. Ei aknea eikä muitakaan näppyjä, vain kirjava ollut aina. Ja vaaleahkot kulmakarvat, hiukset kuitenkin tummat.

En siis käy uimahalleissa, kylpylöissä enkä missään. 

Jos meillä (harvoin) on yövieraita, hiippailen meikkaamaan ennen kuin heräävät. Ei tämä mitään turhamaisuutta ole vaan yksi painajainen kun ei tunne oloaan puetuksi kirjavanaamaisena.

Vierailija
12/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. 

En todellakaan näyttäydy kenellekään ilman meikkiä Ja meikillä tarkoitan vähintään meikkivoide ja puuteri ja kulmaväri. Lisäksi silmien rajaukset ja ripsari niin kehtaa lähteä kauppaan. 

Mä olen meikattuna nätti ja ilman meikkiä suohirviön näköinen. Iho on kirjava ja punainen, todella kamala. Ei aknea eikä muitakaan näppyjä, vain kirjava ollut aina. Ja vaaleahkot kulmakarvat, hiukset kuitenkin tummat.

Jos meillä (harvoin) on yövieraita, hiippailen meikkaamaan ennen kuin heräävät. Ei tämä mitään turhamaisuutta ole vaan yksi painajainen kun ei tunne oloaan puetuksi kirjavanaamaisena.

Jatkan. Ero on niin valtava, että yksi kaverini ei tunnistanut minua ilman meikkiä :O . Ja sen jälkeen en mihinkään mennyt ilman meikkiä enää. 

Vierailija
13/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. 

Oletko koittanut itsestään ruskettavaa?

Itsellä samanlainen iho. Ei näppyjä eikä mitään epäpuhtauksia mutta punainen sieltä täältä. Myös kulmat on vaaleat. Minulla on sellainen iho joka ei myöskään rusketu ikinä.

Kun laitan itseruskettavaa voidetta niin ihan sävy on silloin aika hyvä. Vähän tummempi sävy, ja sitten kulmiin ja ripsiin kestoväri.

Voin olla tuolla tavalla hyvin ilman meikkiä ja usein kuullut kehuja siitä että olen todella kaunis. Hah, näkisipä ihan ilman mitään 😉

Vierailija
14/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin just sunnuntaina saunan jälkeen koiran iltalenkin ilman meikkiä, naama kiiltävänä, hiukset sutaistuna ponnarille ja asu oli pyjamahousut ja fleecetakki, ei rintsikoita (vaikka C-kuppi). Mitä väliä :D Eli ei olisi iso kynnys avata ovi meikittömänä postipojalle tai pizzakuskille. 

Olen yleensä (töissä, ulos mennessä, treffeillä) sen sijaan keskivertoa huolitellumpi. 

Vierailija
15/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. 

Jatkan. Ero on niin valtava, että yksi kaverini ei tunnistanut minua ilman meikkiä :O . Ja sen jälkeen en mihinkään mennyt ilman meikkiä enää. 

Ymmärrän sua hyvin. Vaikka nykyään, kun olen jo 33-v, pystyn aamulla lähtemään töihin ilman meikkiä ja vetäsen vain tukan kiinni, niin tiedostan koko ajan että olen ilman meikkiä oikeesti ruma. Mutta vieläkin jos lähden jonnekkin muualle, kuin töihin ja lenkille, niin kyllä meikkaan. Toisaalta tykkään meikkaamisesta, niin senkään takia en ole lopettanut sitä kokonaan.

Ehkä pelkään sitä kun liikun ilmanmeikkiä, että joku tuntematon kommentoi ulkonäköäni.

Kerran näin kävikin kun kävelin töistä kotiin, ilman ehostuksia...koko sen loppumatkan toivoin olevani näkymätön kun kuvittelin että kaikki muutkin ohikulkijat katsovat hämmästyneinä miten ruma olen..

Vierailija
16/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea kemikaalikuorma elimistölle vuosien meikkaaminen, ja myös ympäristölle. Lopettakaa turha meikkaaminen, ette tarvitse sitä.

Vierailija
17/17 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niitten mielestä on, jotka näyttävät edes kohtuullisilta meikittöminä.

Itse näytän ilman meikkiä Tilda Swintonia sata kertaa kalpeammalta (ja rumemmalta :D). Ei kulmia, ei ripsiä, peura ajovaloissa.

Jo ripsien ja kulmien kevyt laitto, niin muistutan enemmän tavallista tyttöä.