Miksi mies tulee salilla juttelemaan?
Olen alkanut käymään uudella salilla ja siellä on mies, joka tulee joka kerta juttelemaan minulle. Tiedän miehen yhteisten tuttujen kautta, mutta lähtökohtaisesti emme tunne niin että rupattelisimme. Välillä näen salilla entistä työkaveriani emmekä hänenkään kanssa kuin tervehdimme vain. Mies vaikuttaa kyllä mukavalta ja tiedän hänestä sen verran että on ns. hyvä tyyppi. Hämmentävää vain tällainen salilla lähestyminen. Minkä muun vuoksi ihminen tulisi aina juttelemaan ellei ole kiinnostunut?
Kommentit (13)
Sanoisin ukolle, että lähe meneen.
Jotkut ihmiset ovat niin omituisia, että juttelevat muille.
Sä oot niin vastustamaton..
Huvittavaa että sitä pidetään outona kun joku tervehtii tai tulee juttelemaan, minusta oudompaa jos ei tervehdi tai ole näkevinään.
Mutta miehillä on aina joku taka-ajatus, jotain se haluu
Luultavasti haluaa jakaa rakkauden valtikkansa kanssasi intohimon liekkien leiskuessa juhannuskokon lailla ympärillänne.
jutella tutulle = outoa, väärin
olla juttelematta tutulle = normaalia, toivottavaa
ehhh, jospa sillä on tylsää. salitreeni kun ei meidän kaikkien mielestä ole maailman mielenkiintoisinta puuhaa... tai sitten se on kiinnostunut susta "siinä mielessä" iiiik!
Jos hänellä on normaalit sosiaaliset taidot tai on kiinnostunut sinusta? Minusta aika outoa jos näkisi puolitutunkin salilla eikä vaihtaisi paria sanaa.
Onko tässä joku sellainen ettei vieraille tai puolitutuille saa jutella vai?
Luultavasti tavismies. Heidän nimittäin täytyy tehdä tuollaisiakin lähestymisiä naisten suuntaan, jotta joskus saisivat naisen.
Hän mielii kanssasi sukupuoliyhteyteen
Ala tekemään sen miehen edessä aina syväkyykkyä (4 x 20) ilman housuja. Eiköhän mies ole hiljaa.
Itse en koskaan juttele salilla kenellekään! Kylläpäs täällä pidettiin minua omituisena. Ei mielestäni tuntemattomille juttelussa ole mitään pahaa, mukavaahan se on. Lähinnä mietin että jos vastaan miehelle ensi kerralla pilke silmäkulmassa, niin onko se sitten noloa jos kuvittelen että hän on kiinnostunut. Taidan olla introvertimpi kuin tajuankaan, huokaus.
- ap
"emme tunne niin että rupattelisimme"
Miten kukaan voi ikinä päästä tällaiseksi henkilöksi jonka kanssa rupatellaan jos sellaisena olemisen ehtona on olla jo sellainen? Minusta se on ihan normaalia jutella niitä näitä puolituttujen ja joskus tuntemattomienkin kanssa. Niin ja se mies haluaa tulla mukaan suihkuun auttamaan selän pesemisessä. ♡