Aarrggghhhh ärsyttävä työkaveri...
Että mua sieppaa. Yritän olla välittämättä ja noteeraamatta mut koko ajan tulee jotain pikku juttuja jotka ärsyttää. Puhuu ja käyttäytyy kuin tarttisin sen apua joka välissä vaikka niin ei ole. Auttaa pyytämättä. Tänäänkin sanoi mulle että hämpä tulee mun avuksi siihen ja siihen juttuun.. sanoin että ei tarvitse..selviän hyvin yksinki. Mutta siihen vaan sano että kyllä hän tulee mulle avuksi nii ei tartte yksin rehkiä... Aaaaarrrggghhhhh. Miten tollaselle takoa päähän... tulee niin mitätön olo tai jotain. Arvostan kyllä avuliaita ihmisiä jotka kysyy tarviiko apua mutta tuo ei kysy se vaan tarjoaa apua pyytämättä ja se ärsyttää suunnattomasti. Ja kun se toistuu ja toistuu. Sitten jos hänelle sanoo että tullaanko kaveriksi tähän? Hän sanoo joo.. (ihan hyvin voisi sanoa että ei kiitti) ja tekee työnsä siihen malliin loppuun kun olisikin yksin tehnyt alusta loppuun. Tulee servattu olo tai jotain....
Eli tiivistettynä auttaa pyytämättä väkisin, ja itse ei ota apua vastaan tai jos ottaa niin mitätöi sen tekemällä tehty työ uudestaan. Miten tuollaiseen ihmistyyppiin pitäisi reagoida/suhtautua?
Välttelemään ei pysty kun samassa työpisteessä ollaan.