Kokeiltiin sitten eilen anaaliseksiä
Tuntui yllättävän hyvältä, vaikka olinkin vähän ennakkoluuloinen. Nyt kun olen voittanut ennakkoluuloni, niin ajatus anaaliseksistä ei tunnu enää ahdistavalta, vaan sellaiselta tuhmalta ja kiihottavalta. Melkein tekisi mieli kokeilla tänään heti uudestaan :)
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Tuntui yllättävän hyvältä, vaikka olinkin vähän ennakkoluuloinen. Nyt kun olen voittanut ennakkoluuloni, niin ajatus anaaliseksistä ei tunnu enää ahdistavalta, vaan sellaiselta tuhmalta ja kiihottavalta. Melkein tekisi mieli kokeilla tänään heti uudestaan :)
Nuoliko mies myös pyllyn? Se on taivaallista :)
Muistitko syödä pas-kaa session päätteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoliko mies myös pyllyn? Se on taivaallista :)
Ei nuollut. Pitääpä ehdottaa, että kokeiltaisiin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Muistitko syödä pas-kaa session päätteeksi?
Ja pusutella - ruskeita suukkoja...
Itsekkin olen miettinyt että pitäisikö koittaa vielä kerran jos tekisi sen kunnolla. Nykyinen puolisi on vihjaillut että haluaisi koittaa sitä.
Itselläni vain taustalla huonot muistot siitä. Yläasteen vikalla luokalla seurustelin yhen pojan kanssa enkä halunut silloin vielä koittaa normaalia seksiä. Pelkäsin etenkin tosi paljon että tulisin raskaaksi. Suostuin anaaliseksiin muutamia kertoja ja se oli välillä tosi kivulias. Yleensä koitettiin sitä pelkän kumin kanssa, ilman mitään liukkaria.
Minä pidän siitä kun mieheni painaa kalunsa peppuuni kun rakastelemme ns. dogystyle asennossa. Miehellä kumi käytössä ja liukuvoidetta myös. Välillä käytän sauvaa pimpsassa ja mieheni painaa kalun peppuuni. Takuu varma orgasmi jo muutaman työnnön jälkeen meille molemmille.
Onko teille naisille orgasmi erilainen peppuseksissä vaginaan verrattuna? Minua miehenä kiihottaisi saada edes joskus tehdä sitä loppuun asti, mutta vaimo ei halua sitä.
Kiva, jos oli kivaa. Mulle ei todellakaan...
Mulla oli kans alunperin ennakkoluuloja ja en halunnut sitä kokeilla vaikka tyttöystäväni sitä ehdotteli. Pelkäsin sotkuja ja että siitä ei tulisi mitään. No kuitenkin kokeiltiin ja hänen pyöreä peppunsa tuntui ihanalta. Yllättävän siistiäkin on kun huolehtii puhtaudesta.
Mukava lisä siihen, että kun tuota seksiä pimpin puolelle tulee lähes päivittäin tehtyä niin peppuseksi on todella mukava lisä :)
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin olen miettinyt että pitäisikö koittaa vielä kerran jos tekisi sen kunnolla. Nykyinen puolisi on vihjaillut että haluaisi koittaa sitä.
Itselläni vain taustalla huonot muistot siitä. Yläasteen vikalla luokalla seurustelin yhen pojan kanssa enkä halunut silloin vielä koittaa normaalia seksiä. Pelkäsin etenkin tosi paljon että tulisin raskaaksi. Suostuin anaaliseksiin muutamia kertoja ja se oli välillä tosi kivulias. Yleensä koitettiin sitä pelkän kumin kanssa, ilman mitään liukkaria.
Moni kokeilee juurikin noin ja sitten sanoo ei.. liukkarilla ja vähän maltillisemman kumppanin kanssa nautinnollista. Ja yhdyntä ei ole se ainoa peppujuttu jota voi harrastaa..
Itsekin naisena yllätyin kokeiltuani, miten hyvältä se saattoikaan oikein tehtynä tuntua. Mutta silti ahdistaa liikaa ajatus mahdollisesti ulosteeseen sotkeutumisesta, pitkästä valmistelusta yms, joten ei tule usein harrastettua.