Miehet, mikä on kaunein naisen nimi?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Bernadette, se on niin sivistynyt ja aristokraattinen.
Heilala?
Vilma. Tulee aina mieleen villi ensirakkauteni.
Susanna ja Elina on esimerkiksi tosi kauniita nimiä, mutta mua vähän harmittaa, että heitä niin usein kutsutaan lempinimillä niin kuin vaikka Suski tai Ellu. Vaikka toisaalta sen ymmärtääkin. Vaimo on Susanna Elina ja kaikki hänen ystävänsä ja sukulaiset sanovat häntä Suskiksi. Minä taas aina Susannaksi, koska se kuulostaa niin nätiltä. Kerran minulta jopa kysyttiin sukujuhlissa, "miksi ihmeessä et käytä hänen lempinimeään".
Aino-Kaisa... kuulostaakin runolliselta. Yksi heistä oli koulun kaunein lukioaikoina ja muutenkin ihana. Olin ihan pihkassa ja arvosanat vaan laski, kun tunnit meni haaveiluksi...
Maria, kaunis, lempeä. Ei blondi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria, Anniina ja Julia, kaikki antaa jotenkin mielikuvan kauniista naisesta :)
Tunnen 3 naista noilla nimillä, kaikki ollu samalla luokalla mun kanssa ja jokanen niistä aivan jäätävän ruma! Siis ihan persoonallisuus, mutta ulkonäkökin.
Noh noh nyt. Taidat olla kateellinen tyttö ;)
Vierailija kirjoitti:
Sophie.
Vielä kauniimpi suomalaisittain: Sohvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sophie.
Vielä kauniimpi suomalaisittain: Sohvi
Minä taas pidän noita todella rumina niminä ja Sofiaa todella kauniina nimenä :D
Ja tiedän että makuja on monia, ja tiedän että minulla ei ole oikeutta kritisoida toisten makua, mutta pakko oli laittaa kun tuntuu että miesten maku nimiin on todellakin erilainen. :)
N
Ei ainakaan Saara. Tulee mieleen muutama julkkis ja kaikki ylipainoisia, sitten Irl tunnen kaksi saaraa ja molemmat lihavia. Myös Jenni on nimenä vähän meh.
Heh...sama mulla kun tuolla edellisellä sivulla. Puoliso on Kristiina ja kaikki sanoo häntä Krisseksi. Mä taas Kristiinaksi, kun se mun korvaan kuulostaa tosi kauniilta.
Mimmit ja mammat listaamassa omia nimiään lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sin. Kaunis, lyhyt, napakka ja soiva.
Cos on parempi.
t. Tan
:DDD nyt nauroin
Äidinäiti 93 v. on Adele, nykyisin yleisempi brittilaulajan takia uskoisin mutta hänen ikäisellään harvinainen.
Raakel