En haluais isää meille juhannuksena. Mutta...
...muuten se on yksin kerrostaloasunnossaan jos ei veli pyydä sitä heidän mökille. Ja jos yhtään tunnen veljeäni, niin ei pyydä.
En vaan jaksais aina olla se joka huolehtii.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että isäsi haluaa juhannuksena olla teidän kanssanne? Kysy suoraan ja vaadi rehellistä vastausta. Minä nimittäin vietän mieluummin juhannukseni yksin kuin mökillä suuressa porukassa lasten melskeessä. Pappa 63v.
Kai sinäkin osaat sanoa kiittos kutsusta, mutta en tule tällä kertaa kun on muita suunnitelmia.
Johan nyt toki. Olen kiltti pappa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla, että isäsi viihtyykin yksin siellä asunnossaan?
Isä se vaan boksissaan, ei oo mistään moksiskaan!
Olisi se eutanasia hieno homma. Sun ei tarviskäydä kuin kerran. Isäsihän sen "teidän mökkinne" maksoi ja rakensi.
Kaikilla ei ole mukavia vanhempia. Omani ovat huonokäytöksisiä ja itsekkäitä, enkä ole koskaan saanut heiltä yhtään mitään täytettyäni 16. En ole heille mitään velkaa. Edes juhannuksen tai joulun viettoa.
Lisään vielä että tullaan kyllä ihan hyvin toimeen mutta välillä alkaa vaan rasittaa. Voi soittaa ihan millon vaan jostain ihan mitättömästä jutusta.
Ärsyttää myös se että isä ei ikinä kuuntele mitä mulla on sanottavana. Mulle purkaa kyllä tuntojaan (ymmärrän kyllä) mutta minä en saa tehdä samaa. Vaihtaa puheenaihetta tai lopettaa puhelun.
Ap