Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen outo kommentti

Vierailija
11.06.2018 |

Meillä on yksivuotiaat kaksoset.
Mies on arkisin poissa aamusta iltaan millon milläkin menolla, ja reissaa viikonloput ulkomailla harrastusten perässä.
Viikonloppuna sanoin että olen väsynyt. Tunnen myös yksinäisyyttä, sillä hän on kotona kovin vähän.
Vastaukseksi sain: annetaan lapset adoptioon jos et jaksa hoitaa niitä.
?
Olen aivan tyrmistynyt. Sekä tuosta lauseesta, että siitä mitä sen ympärillä on... En saisi tuntea väsymystä? En saisi pyytää häntä auttamaan?
Mä en pääse ajatuksesta yli, ja tuntuu että pitäs vaan pakata kamat ja häipyä..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaiset ei jaksa koskaan yllättää.

Vierailija
2/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vilkuttais jo perävalot tuollaisesta heitosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sano sille ukolle että  sopii sulle ja sen lisäksi olet ajatellut ottaa rakastajan koska ukko ei ole koskaan kotona ja kato  miten reagoi.

Vierailija
4/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Voin sanoa että olen helvetin hyvin hoitanu lapset ja kodin, myös herran paskaset vaatteet, ja täyttäny lautasen.

Ajatusta heräsi toki..tokkopa lapsista on kyse?

Ehkä hän on kyllästynyt..vaikka oma panoksensa onkin mitätön.

Espoossa :)

Ap

Vierailija
5/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä roskiinkaan voi heittää

Vierailija
6/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa jo siltä, että mies on irtisanoutunut teidän perheestä kun huitelee omilla menoillaan ja sun huoliin jaksamisesta kommentoi niin kuin häntä ei asia koskisi eikä välitä sun jaksamisesta. Nyt alat heti toimiin oman elämäsi korjaamiseen. Voit ensin poistaa siitä noin 100kg roskaa luopumalla miehestä, joka ei välitä sinusta ja lapsistasi (ei kuulosta että pitää niitä edes ominaan).

Vierailija
7/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Voin sanoa että olen helvetin hyvin hoitanu lapset ja kodin, myös herran paskaset vaatteet, ja täyttäny lautasen.

Ap

Olipa tympeästi kärttyilty. Keskustele pian asiasta hänen kanssaan. Älä missään nimessä jää hiljaa katkeroitumaan.

Koska itse olen välillä pulassa yhden yksivuotiaani kanssa, kysyisin kuinka onnistut huolehtimaan kodista ja kokkailusta? Saan imuroitua ja tiskattua, mutta en paljon muuta. Miten kummassa vaikka ikkunoita saa pestyä ilman että lapsi tulee päälleen alas jostakin?

Vierailija
8/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa mahdollista mieheltä tuollaista käytöstä? Hän tarjoaa elämää johon sinulla ei muuten olisi varaa?

Vierailija
9/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olipa tympeästi kärttyilty. Keskustele pian asiasta hänen kanssaan. Älä missään nimessä jää hiljaa katkeroitumaan.

Koska itse olen välillä pulassa yhden yksivuotiaani kanssa, kysyisin kuinka onnistut huolehtimaan kodista ja kokkailusta? Saan imuroitua ja tiskattua, mutta en paljon muuta. Miten kummassa vaikka ikkunoita saa pestyä ilman että lapsi tulee päälleen alas jostakin?

Ja nimenomaan keskustele äläkä uhriudu kuinka väsynyt olet. 

Vierailija
10/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm

Joku oli ulkonäöstäni kiinnostunut? Ei taida siinä olla vikaa..päinvastoin.

Olen aina pitänyt itsestäni huolta, ja se on minulle tärkeää.

Ja siivoamisesta? Meillä lapset nukkuu kahdet pitkät unet, jos ei viidessä tunnissa ehdi siivota ja laittaa pyykkejä niin sitten on musta itsessä vikaa.

En ota kyllä itseeni tästä.. Enkä syytä itseäni.

Se on totta, kuin joku kirjoitti, että ehkä hän ei tunne lämpöä lapsiinsa. Luulisi ihmisen muuten olevan lähempänä.

Ap

Vierailija
11/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä hän on kyllästynyt tuohon uhriutuvaan pikkurouva käytökseesi.

Vierailija
12/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeinen provo. Ja provoja tekee yleensä miehet.

Vierailija
13/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm

Joku oli ulkonäöstäni kiinnostunut? Ei taida siinä olla vikaa..päinvastoin.

Olen aina pitänyt itsestäni huolta, ja se on minulle tärkeää.

Ja siivoamisesta? Meillä lapset nukkuu kahdet pitkät unet, jos ei viidessä tunnissa ehdi siivota ja laittaa pyykkejä niin sitten on musta itsessä vikaa.

En ota kyllä itseeni tästä.. Enkä syytä itseäni.

Se on totta, kuin joku kirjoitti, että ehkä hän ei tunne lämpöä lapsiinsa. Luulisi ihmisen muuten olevan lähempänä.

Ap

Onko se mies saanut mahdollisuutta luoda lapsiinsa sitä tunnesidettä vai oletko sinä ominut lapset automaattisesti itsellesi? Mikä se miehen rooli on siellä kotona? Tuoda pätäkkää taloon, jos kaikki kotityötkin olet ominut itsellesi?

Vierailija
14/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulostaa aika itsekkäältä kakkiaiselta tuollainen ukko. En kauaa katselisi jos nainen olisin.

Vierailija
15/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisikin rahaa taloon. Ehei, ne menevät hänen omiin harrastuksiin. Kyllä minä maksan kaikesta puolet.

Se voi tietenkin olla että olen liian itsenäinen. Ehkä kaikki miehet ei kestä etten tarvitse rahaa tai taloa, voin hommata ne itse.

Kuitenkin..olisi hän voinut lähteä?... Ja tuntuu että hän luopuisi lapsista muttei minusta.

Äitinä en kuitenkaan lapsiani hylkää, että se on sitten hän joka lähtee.

Ap

Vierailija
16/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonamakaaja vinkuu, osa kuusisataamiljoonaa.

Vierailija
17/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitäisi miettiä, että jaksaako kukaan katsella jotain valittavaa hapanta hevosnaama, joka vain makaa sohvalla ja lihoo. Miksi miehesi pitäisi tyytyä sinuun? Ja miksi lapsesi ansaitsisivat sinut? Oletko oikeasti väsynyt vai huomionkipeä? 

Jo on jollakin tympeä ja tyhjä elämä.

Vierailija
18/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies oli yhtä innoissaan tulevasta jälkikasvusta?

Vierailija
19/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää tuossa tilanteessa lähtisin muksut kainalossa muualle, enkä odottais että ukko lähtee. Miksi lähtisi ku kotona on lämmin ruoka ja puhtaat vaatteet sillon ku sielä suvaitsee pistäytyä, ei tarvitse itse huolehtia niistä puolista.

Vierailija
20/29 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä me Espoosta sulle äitikavereita löydetään silleen että sä pääset ottamaan nokoset kun joku vie muksut ulos hetkeksi.

Mut ihan ekaks jätä ukkokullan vaatteet pesemättä ja mieti  hoitovapaan lopettamista.Sä tarviit aikuista seuraa jotta sun aivot tuulettuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi