Tuntuu että olen ainoa niin tyhmä...
Etten ole saanut edes amistutkintoa suoritettua. En tunne ketään muuta kaltaistani.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne ole mitään fiktiivisiä hahmoja.
Molemmat ovat aitoja ihmisiä ja itse asiassa molemmat on täällä tunnistettukin. Itsekin tiedän toisen noista legendoista.
Kumman?
Eikös nämä teidänkin tarinat ole aika fiktiiviisiä, vai tunnettteko kyseiset henkilöt.
Sanottakoon nyt vaan, että toisen. Mutta molemmat ovat paljastaneet täällä aivan liikaa tunnistettavia yksityiskohtia itsestään ja elämästään.
Et todellakaan ole ainoa tyhmä. Oikein hyvässä seurassa täällä olet. :)
Tyhmä saa olla vapaasti, mutta tyhmää käyttäytymistään olisi kyllä hyvä rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä saa olla vapaasti, mutta tyhmää käyttäytymistään olisi kyllä hyvä rajoittaa.
Tämä. Ammattivalittaja leikkii tulella koko ajan mutta ei taida itse tajuta sitä ollenkaan.
Tyhmäkin voi antaa itsestään viisaan vaikutelman, kunhan pitää suunsa kiinni.
Et varmasti ole ainut.
Itselläkin oli lähellä että olisin lopettanut ammattikoulun jo sen ensimmäisen viikon jälkeen kun se tuntui niin typerältä ja jos sen olisin tehnyt niin voi olla että nyt 32vuotiaana ei olisi edes amista käytynä.
Tosi vaikea tietää että mikä ala on juuri mua varten, mihinkään ei ole selvää kutsumusta mutta jotainhan sitä pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Etten ole saanut edes amistutkintoa suoritettua. En tunne ketään muuta kaltaistani.
Täällä on yksi samanlainen. 7 eri ammattikoulun linjaa käynyt enkä ole mistään valmistunut. Jotain pätkätöitä silloin tällöin olen saanut mutta muuten työttömänä oon ollu.
Onhan noita pelkän peruskoulun käyneitä Suomessa reilusti yli puoli miljoonaa. Ja työttömiäkin aika pirun paljon. Joten et ole millään lailla ainutlaatuinen yksilö.
Et ole ainut. Olen nelikymppinen ilman tutkintoa. Useita kokeilin, äly ei riittänyt yhteenkään.
Joo, on ne olemassa olevia tyyppejä kumpikin. Sen sijaan ainakin toinen heittää usein kaikenlaista fiktiivistä tarinaa esimerkiksi sairastamastaan syövästä ja Aruban lomistaan...