Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu että olen ainoa niin tyhmä...

Vierailija
11.06.2018 |

Etten ole saanut edes amistutkintoa suoritettua. En tunne ketään muuta kaltaistani.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne ole mitään fiktiivisiä hahmoja.

Molemmat ovat aitoja ihmisiä ja itse asiassa molemmat on täällä tunnistettukin. Itsekin tiedän toisen noista legendoista.

Joo, on ne olemassa olevia tyyppejä kumpikin. Sen sijaan ainakin toinen heittää usein kaikenlaista fiktiivistä tarinaa esimerkiksi sairastamastaan syövästä ja Aruban lomistaan...

Vierailija
22/32 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne ole mitään fiktiivisiä hahmoja.

Molemmat ovat aitoja ihmisiä ja itse asiassa molemmat on täällä tunnistettukin. Itsekin tiedän toisen noista legendoista.

Kumman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nämä teidänkin tarinat ole aika fiktiiviisiä, vai tunnettteko kyseiset henkilöt.

Vierailija
24/32 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottakoon nyt vaan, että toisen. Mutta molemmat ovat paljastaneet täällä aivan liikaa tunnistettavia yksityiskohtia itsestään ja elämästään.

Vierailija
25/32 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole ainoa tyhmä. Oikein hyvässä seurassa täällä olet.  :)

Vierailija
26/32 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä saa olla vapaasti, mutta tyhmää käyttäytymistään olisi kyllä hyvä rajoittaa.

Vierailija
27/32 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä saa olla vapaasti, mutta tyhmää käyttäytymistään olisi kyllä hyvä rajoittaa.

Tämä. Ammattivalittaja leikkii tulella koko ajan mutta ei taida itse tajuta sitä ollenkaan.

Vierailija
28/32 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäkin voi antaa itsestään viisaan vaikutelman, kunhan pitää suunsa kiinni.

Vierailija
29/32 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti ole ainut.

Itselläkin oli lähellä että olisin lopettanut ammattikoulun jo sen ensimmäisen viikon jälkeen kun se tuntui niin typerältä ja jos sen olisin tehnyt niin voi olla että nyt 32vuotiaana ei olisi edes amista käytynä.

Tosi vaikea tietää että mikä ala on juuri mua varten, mihinkään ei ole selvää kutsumusta mutta jotainhan sitä pitää tehdä.

Vierailija
30/32 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etten ole saanut edes amistutkintoa suoritettua. En tunne ketään muuta kaltaistani.

Täällä on yksi samanlainen. 7 eri ammattikoulun linjaa käynyt enkä ole mistään valmistunut. Jotain pätkätöitä silloin tällöin olen saanut mutta muuten työttömänä oon ollu.

Vierailija
31/32 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita pelkän peruskoulun käyneitä Suomessa reilusti yli puoli miljoonaa. Ja työttömiäkin aika pirun paljon. Joten et ole millään lailla ainutlaatuinen yksilö.

Vierailija
32/32 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut. Olen nelikymppinen ilman tutkintoa. Useita kokeilin, äly ei riittänyt yhteenkään.