Mies jäi kiinni pettämisestä! Salasuhde bbw?? naiseen...
Useamman vuoden suhde ja avioliittomme tulee todennäköisesti nyt päättymään. Olo on ihan hirveä, olen niin järkyttynyt! En olisi koskaan miehestäni, huolehtivasta ja tunnollisesta perheenisästä uskonut.
Minulle selvisi paripäivää sitten, että miehelläni on ollut jo pidempään salasuhde varattuun naiseen. Tieto tuli minulle vahingossa, satuin sattumalta näkemään viestin miehen puhelimen ruudulta.
Naisen hän on todennäköisemmin tavannut alaston suomi sivuston kautta! Tästäkin olen aivan järkyttynyt, miten en ole voinut tajuta....
Lisäksi miehestäni paljastui minulle täysin tuntematon puoli, mistä ei koskaan ole minulle kertonut. Hän ilmeisemmin "himoitsee" isompia XL naisia!
Itse olen pienikokoinen ja urheilullinen nainen. Miehenikin hyvin urheilullinen jopa ammatikseen on urheillut.
Nainen johon mieheni on salasuhteessa ollut, on myös varattu. Hän on iso ja kurvikas nainen hyvin isoilla rinnoilla, oma itsetuntoni on aivan maassa :(
Ja mitä ihmettä tarkoittaa bbw nainen??
Otanko yhteyttä nyt salarakkaan puolisoon?
Olen ihan sekaisin.
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.