Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaiset! Mistä teidät löytää?

Vierailija
10.06.2018 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miehet?

Vierailija
2/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla joka paikkakunnalla joku sinkkupäivä esim. kerran viikossa tai kuussa - jolloin sinkut parveilisivat josain tietyissä paikoissa ja voisivat katsahtaa toisiaan ;)

Esim. nyt kesäisin vaikkapa puistot, rannat, lenkkipolut yms. sopisivat hommaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti bussipysäkiltä tai ruokakaupasta. Muuten ei oikein mistään. Puhun siis vain omasta puolestani.

Vierailija
4/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvelen että löytäminen ei ole se ongelma vaan vastakkaisen sukupuolen kriteerit.

On oikeastaan ihan sama missä teet aloitteen jos olet komea pitkä mies mutta jos et ole niin joka paikka on ns. väärä.

Vierailija
5/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaistensa nurkissa jumittamassa

Vierailija
6/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotoa

Vierailija
7/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse arvelen että löytäminen ei ole se ongelma vaan vastakkaisen sukupuolen kriteerit.

On oikeastaan ihan sama missä teet aloitteen jos olet komea pitkä mies mutta jos et ole niin joka paikka on ns. väärä.

On oikeastaan ihan sama missä teet aloitteen, jos olet hoikka kaunis nainen, mutta jos et ole, niin joka paikka on ns. väärä.

Vierailija
8/8 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi olla joka paikkakunnalla joku sinkkupäivä esim. kerran viikossa tai kuussa - jolloin sinkut parveilisivat josain tietyissä paikoissa ja voisivat katsahtaa toisiaan ;)

Esim. nyt kesäisin vaikkapa puistot, rannat, lenkkipolut yms. sopisivat hommaan...

Sitten vaan odottelemaan syytettä seksuaalisesta ahdistelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä