Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän pääateriani tänään: 2 keitettyä kananmunaa +suolaa

Vierailija
10.06.2018 |

Niiden kanssa vettä. Ei tee nyt mieli enempää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahatauti?

Vierailija
2/13 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolesteroli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tänään syönyt ainoastaan sämpylän aamulla, ja kupin kahvia. Nyt on uudet perunat kiehumassa ja kun ne on valmiit, niin käyn grillaan porsaan niskaa, eli kassleria sekä vihreitä tankoparsoja parilassa. Juomaksi on plan-B punaviini ja jälkkärinä mutakakkua sekä vaniljakastiketta. On ihan järkyttävä nälkä...ja kohta helpottaa :D

Vierailija
4/13 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolesteroli...

Kananmunien kolesteroli on hyvää kolesterolia. Nostaa miehillä testosteronia. Mies mikä ei saa kolesterolia on heikko hintelä fägetti. Mulla 45cm tykit ja syön 4 munaa joka aamu kokonaisena. Herään kalu pystyssä joka aamu vielä 30v.

Vierailija
5/13 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolesteroli...

Avaisitko vähän, viestisi näyttää vajaalta.

Vierailija
6/13 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin korvaan usein toisen aterian keitetyillä munilla. Nehän on ihan huippua ravintoa! Siinä on suunnilleen kaikki vitamiinitkin mitä tarvitaan miinus c-vitamiini. Terveellisiä rasvahappoja ja proteiinia.

Toki muuten kantsii pitää yllä monipuolista ruokavaliota sen lisäksi, eli ei ihan pelkillä munilla elää 😁 Mutta 2 keitettyä munaa päivässä kannattaa aina syödä.

Vierailija
7/13 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolesteroli...

Kananmunien kolesteroli on hyvää kolesterolia. Nostaa miehillä testosteronia. Mies mikä ei saa kolesterolia on heikko hintelä fägetti. Mulla 45cm tykit ja syön 4 munaa joka aamu kokonaisena. Herään kalu pystyssä joka aamu vielä 30v.

Ei ravinnossa ole "hyvää" ja "pahaa" kolesterolia. On vain kolesterolia. Veressä se on sitten sitoutuneena lipoproteiineihin (HDL ja LDL), mistä tulee jako "hyvään" ja "pahaan" kolesteroliin. 

Vierailija
8/13 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tynnyri joka yrittää epätoivoisesti laihduttaa? Tuota menoa et laihdu.

Vierailija
9/13 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taatusti laihtuu. On muutenkin ihan terveellistä olla silloin tällöin vähällä ruoalla päivän ajan. Tai vaikka ihan syömättä.

Vierailija
10/13 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap maininnut laihduttamisesta mitään. Älä keksi omiasi.

Kananmunat on hyvää ravintoa, sisältää kaiken tarvittavan lukuunottamatta C-vitamiinia.

Vierailija
11/13 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön usein nykyään noin. Olen vakavasti masentunut ja en tosiaankaan jaksa kokkailla.

Vierailija
12/13 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna on superruokaa. itse söisin sen lisäksi jotain kasviksia.

Vierailija
13/13 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolesteroli...

Hyvä! Vielä parempi, jos syöt munat raakana. Tai jätät keltuaiset raa"aksi kun paistat tai keität. 3 min .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä