Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa niin että tekis mieli huutaa! Mitä mä teen?

Vierailija
10.06.2018 |

En voi puhua kenellekään tällä hetkellä. Terveys ahdistaa, työ ahdistaa, raha-asiat ahdistaa. Tulevaisuus pelottaa kaikkien noiden suhteen. Mihinkään en voi vaikuttaa. Pelottaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet töissä joten sinulla on työterveyshuolto. Käy siellä juttelemassa.

Vierailija
2/4 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Terapiaa olen hakemassa joten pakko vaan odottaa.

Mitä mä teen just nyt tän olon kanssa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle auttaa ainoastaan jonkunlainen liikkuminen (en tarkoita kuntoiluliikuntaa nyt) missä joudun olemaan tosi tarkkana ja vähän paniikissa, esim. vaikea metsäpolku, tai rullaluistelu.

Ota ashwagandhaa myös.

Kirjoita ylös kaikki mikä ahdistaa ja mieti ratkaisua joka seikkaan. Muutto, sivuduuni, uusi harrastus?

(Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty.)

Vierailija
4/4 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu rauhassa alas ja hengitä rauhallisesti. Laita vaikka silmät kiinni ja yritä keskittää kaikki ajatuksesi hengitykseen. Ole siinä niin kauan kunnes olosi vähän tasoittuu. Sitten lähde ulos kävelylle. Mene vaikka metsään ja kävele poluilla. Keskity samalla kuuntelemaan lintujen lauluja. Fyysinen aktiviteetti voi auttaa ahdistukseen. 

Tiedän tuon tunteen, koska itsekin odottelen tällä hetkellä diagnoosia sairaudesta ja tietoa töiden jatkumisesta. Ahdistus on ihan kamala. Olen huomannut, että olo on kaikkein pahin, kun on yksin kotona. Ajatukset alkavat vaan kiertää kehää. Paljon voimia sinulle. Soita vaikka kriisipäivystykseen tms. jos olo käy todella tuskalliseksi.