Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaatteko lapsilta törttöilynne?

Vierailija
10.06.2018 |

Sinä, joka tappelet taksijonossa, lyöt puolisoa kännissä, teet veropetoksia, varastat työmaalta, ajat humalassa, saat rikesakkoja tai isompia, myyt epäkelpoa tavaraa jne. Tietävätkö lapsesi näistä? Miksi kerrot tai jätät kertomatta? Tarkoitan lähinnä aikuisia lapsia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lievennetään vähän. Kerrotko, jos olit tukkihumalassa polttaessasi kesämökin?

Vierailija
2/10 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en kerro. Minulla on oma elämäni, lapsilla omansa. En ole tilivelvollinen aikuisille lapsilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole avautunut uskottomuudesta enkä siitä että mulla on jonkin asteinen alkoholiongelma. Peitän juomisen lapsilta ja yleensä heidän kanssa olenkin juomatta, välillä viikkoja ilman. Juominen riistäytyy kun ovat isällään.

En varastele tai tee mitään petoksia ja kyllä hävettäisi jos sellaisesta jäisi kiinni ja sais lapsille pahoitella.

Vierailija
4/10 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut sellaisista asioista mistä eivät ole kyselleet tai jotka ei ole tulleet muuten ilmi. Tappeluista olen kertonut lähinnä vaan silloin jos itselleni on tullut sellaisia ruhjeita/tikkauksia jotka näkyy päälle. Lapset ei edelleenkään esim. tiedä että olen viimeiset kolme vuotta lähinnä juopotellut kesälomastani noin 2viikkoa ja niissäkin on tapahtunut kaikenlaista...

Vierailija
5/10 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jättäisin kertomatta? Osaanpahan opettaa lapsille, mitä ei saa tehdä.

Vierailija
6/10 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä kertoisin?

Vierailija
7/10 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun vastaatte! Lisää?

Vierailija
8/10 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En törttöile joten ei ole salattavaa.

Vierailija
9/10 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni suunnittele veropetokset kanssani. Oppii samalla matikkaa ja yhteiskuntaoppia. 

Vierailija
10/10 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itseäni varoittavana esimerkkinä huonon talouden hoidon suhteen ja kertonut avoimesti mitkä valinnat johtivat siihen. Toivon mukaan osaavat tehdä tietoisesti parempia valintoja omassa elämässään eivätkä paina paniikkinappulaa ja tee jotain typerää ja lyhytnäköistä kuten minä aikoinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi