Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ovat aidosti onnellisessa parisuhteessa?

Vierailija
10.06.2018 |

Aina vaan noita negatiivisia juttuja niin tehdään me positiivinen ketju. Olen itse ollut saman miehen kanssa 16-vuotiaasta lähtien ja yhä olemme todella rakastuneita toisiimme. Muita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja sama vaimo ollut kohta jo 30 vuotta.

Vierailija
2/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen vuotta yhdessä. Kun aloimme seurustelemaan, niin kukaan ei uskonut meihin.. selän takana puhuttiin et kohta me erotaan yms.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, jo 30v. naimisissa. Mut se onnellisuus on miten sen ottaa.

Vierailija
4/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Yhdessä 13 vuotta, 8 naimisissa, edelleen onnellisia. Meillä on työpaikkaromanssi, ne eivät kuulemma koskaan kestä.

Vierailija
5/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kohta oltu naimisissa 20 vuotta, tänään heräsin siihen, että mieheni silitteli hiuksia ja sanoi, huomenta kulta, rakastan sinua. Jostain syystä viihdytään toistemme seurassa, ja hölmötellään emoijlla päivisin kun ollaan töissä. Tuntuu mukavalta olla hänen kanssa.

Vierailija
6/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset seitsemän vuotta on ainakin menneet syvästi onnellisina.

Vierailija
7/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Yhdessä 13 vuotta, 8 naimisissa, edelleen onnellisia. Meillä on työpaikkaromanssi, ne eivät kuulemma koskaan kestä.

Sama täällä, yhdessä tosin 21v ja naimisissa 17v. Muutin vieläpä avoliitosta avoliittoon ja kaikki sitä mieltä ettei tuu kestämään. Yhteinen (eri) työpaikka edelleen.

Vierailija
8/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. Mies ei paljon tunteistaan huutele, on sellainen hiljainen jurottaja, mutta eilen tuhannen tuiterissa avautui että mä olen sille kaikki ja kaikki mitä hän tekee, tekee vain mun vuokseni. Oli jotenkin söpöä, yhdessä ollaan oltu pian 30 vuotta. Mulle myös niin rakas tuo oma jurottaja.

Vierailija
9/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritä onnellisuus? Tarkoitatko, ettei mies koskaan ärsytä? Vai sitä, ettei koskaan riidellä? Vainsirä, että tykätään toisistamme?

Kyllä minua välillä tuo mies ottaa päähän, mutta tiedostan oikein selkeästi, että ongelma on minussa, ei parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi