Millaisissa vaatteissa kotona?
Onko kukaan kotonaan vapaa-ajalla farkuissa tai muissa "jäykemmissä" vaatteissa? Itse viskaan farkut aina kaappiin kun tulen kotiin ja laitan päälle jotain rentoa. Toki jos meillä on vieraita, pukeudun asiallisesti, mutta en koskaan yksin tai perheen kesken. Miten muut?
Kommentit (28)
Mulle farkut ovat rento kotivaate. Töissä pukeudun virallisemmin.
Rennosti pukeudun. Samoin lapset vaihtaa kouluvaatteet kotivaatteisiin.
Minä en koskaan visko vaatteitani mihinkään.
Asun yksin joten kukaan ei mua sit kattele täällä. Pidän kesäisin usein trikooshortseja ja toppia tai pitkää t-paitaa.
Talvella sit pyjamahousut ja joku neule.
Käytän niiiin pirun epämukavia vaatteita kodin ulkopuolella että kotona on ihanaa kun voi vaan olla... pistää hiukset nutturalle ja kiskasta villasukat jalkaan.
N22
Tykkään puleutua johonkin pehmeään ja lämpimään. Mutta on siis neulekankaisia (collarikangasta, villaneulosta, puuvillaneulosta) hameita, mekkoja ja housuja kotivaatteina. Ja aika usein myös työvaatteina. Kyllä niitä saa ihan asiallisiakin.
Alushousuissa. En tykkää pitää vaatteita kotona.
Töissä joudun pukeutumaan formaalisti. Kotona käytän rennompia vaatteita mutta en koskaan sellaisia lökäpöksyjä tai collegeasuja, mihin aloittaja tuntuu viittaavan.
Milloin mitäkin. Tällä hetkellä Lidlistä ostetut mustat caprimittaiset juoksutrikoot (en harrasta juoksua/lennkeilyä) ja Lidlistä ostettu pitkä musta-valkoraidallinen tyköistuva t-paita sekä valkoinen Gantin huppari.
Kesällä jotkut halpisshortsit ja toppi tai nää trikoot ja toppi. Talvella collegehousut ja pitkähihainen trikoopaita.
Harvoin olen farkuissa kotona, paitsi jos tulee vieraita.
Pimppiverkkarit ja pierupaitis päällä.
Kesällä miehen vanha t-paita joka on vähän polven alapuolelle ja talvella sama yhdistettynä college- housuihin ja villasukkiin, kovilla pakkasilla kahdet villasukat ja villapaita sekä alkkarit mutta ei rintsikoita.
Mulla on ympäri vuoden sortsit ja hihaton toppi. Sukat jos viileempi. Inhoan vaatteita yleensäkin, niin ei tulis mieleenkään kotona pukeutua tuon enempää.
Vierailija kirjoitti:
Töissä joudun pukeutumaan formaalisti. Kotona käytän rennompia vaatteita mutta en koskaan sellaisia lökäpöksyjä tai collegeasuja, mihin aloittaja tuntuu viittaavan.
En itseasiassa tarkoittanut mitään erityisen tyyppisiä asuja, minua vaan kiinnostaa minkälaisia vaatteita ihmiset käyttävät kotona vapaalla ollessaan. Eli mitä ne sinun rennommat vaatteet ovat?
Ei minunkaan kaikki rennomat vaatteeni ole mitään lökäpöksyjä, vaikka ne kyllä sitäkin joskus ovat. Samoin kun ensimmäinen kommentoija, myös minä tykkään hameista ja mekoista ja osa on sellaisia, jotka ovat mukavuudestaan huolimatta hyvinkin siistejä ja jotka voisi vaikka töihin laittaa. No, tosin kotona en kyllä yleensä pidä rintaliivejä, joten ne pitäisi ensin laittaa päälle, että kehtaa lähteä ovesta pihalle. :)
Ap
Vilpoinen ja väljä halaatti on aina kotona päälläni.
Tämän tyylinen. Viileämmällä kelillä lisään jalkaan leggarit.
https://www.muotitalolehtinen.fi/static/media/images/30/1000x1000/30221…
Ex miehen antamassa (ulkomailta) silkkisessä yöasussa, en tiedä nyt onko oikeeta silkkiä mutta sinnepäin.
Rikkinäisissä tai muutoin kulahtaneissa, ulos mennessä laitan ehjät ja puhtaat.
Villasukat nytkin.
Tykkään pitää nättejä mekkoja kotona. Mukavia päällä.