Minkälainen ihminen ajattelee että nainen joka katsoo kaunista naista happamasti, on tälle kateellinen?
Mielenkiintoinen ajattelumaailma sillä, joka näin kuvittelee. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (29)
En kiinnitä ihmisten ulkonäköön mitään huomiota, en panosta itse pukeutumiseen, enkä meikkaa. Minua ei kiinnosta.
Mutta jos jotain "mulkoilen", se johtuu yksinomaan jollakin tavalla sopimattomasta käytöksestä. Jonossa etuilusta, tien tukkimisesta (esim. kaupassa), julkijuopottelusta (lue kännissä kuin käki keskellä päivää), huomionhakuisesta kovaäänisestä puheesta sopimattomassa paikassa, esim avoin rasistisuus jne.
Me kaikki olemme erilaisia, ja meitä häiritsevät erilaiset asiat. On täysin mahdollista, että kauniskin ihminen käyttäytyy joskus huonosti. Ihan varmasti myös minä joskus jonkun toisen silmissä.
Jos minua on joku joskus tuijottanut, en ole osannut epäillä syyksi ulkonäköä tai kateellisuutta. Aina olen epäillyt käytökseni tai olemukseni syyksi.
Minä mulkoilen toisia ainoastaan, jos he käyttäytyvät todella huonosti.
Kaunista ihmistä saatan katsoa, mutta en mulkoile. Yleensä ne itseriittoiset "Kaikki tuijottaa mua kateellisena kun mä olen niin kaunis" -tyypit myös käyttäytyy rumasti ja ylimielisesti - ehkäpä siinä syy mulkoiluun.
Jeesus mitä selittelyä. Oon aivan saletti, että jokainen teistäkin löytää itsestään puutteita ja haluaisi ainakin jossain määrin olla parempi. Happamana olette kateellisia toisillenne, mutta nyt vika löytyykin teidän kateuden kohteesta. "se luulee olevansa jotain, koska on kaunis", haha. Nää on näitä, että lihava sanoo "en mä ees haluis olla normaalissa painossa, tykkään itsestäni tällaisena". Voiko harhaisempaa sakkia ollakaan?? Lopettakaa selittely, olette kuitenkin kateellisia vaikka asiaa kuinka kääntelisitte.
Narsistinen ihminen, joka on itse kateellinen ja jonka ajatukset pyörivät vain omassa ulkonäössä.
Tiedän paljon oikeasti kauniita naisia, jotka ovat suosittuja myös naisten keskuudessa. Heitä yhdistää fiksuus ja mukavuus.
Happamaan katseeseen voi olla monta syytä. Ihmiset on kärkkäitä arvostelemaan toisiaan, joten siihen ei tarvita paljon että tulee negatiiviset tunteet pintaan ja hapan ilme kasvoille.
Kateus ulkonäöstä on harvemmin syynä, sillä se ei ole niin yleistä kuin väitetään. Suomessa kateuteen on yleensä syynä varallisuus, eli jos toisella on vaikka kalliit vaatteet.
Käsitätkö sä sitä asiaa nyt, että sä maksat sun synnistä hinnan. Ei mikään oikeuta sua tuhoamaan toisen elämää.
Tajuatko?
Vaikka sä itse olisit ruma paska ja naaman tilalla perse, niin ei se oikeuta sua pilaamaan toisen elämää.
Tai vaikka olisit kaunisssssss nii se ei oikeuta sua tuhoamaan toisen elämää.
Tajuatko. Sä maksat siitä hinnan.
Ne tissiaivot maksavat hinnan toisen elämän tuhoamisesta. SYnnin palkka on kuolema.
Miksi pitää katsoa ketään happamasti??