Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö mieleialalääkitys ihmisistä entistä passiivisempia?

Vierailija
09.06.2018 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ns. norsupiikki kyllä passivoi aika rajusti

Vierailija
2/25 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs v"ttu se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs v"ttu se on?

Esim. Serenase

Vierailija
4/25 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs v"ttu se on?

Injektiomuodossa annettava antipsykoottinen lääke. Nämä, kuten muutkin psykiatriset lääkkeet, ovat kammottavaa aivoja tuhoavaa myrkkyä. Voivat viedä mm. seksuaalisuuden pysyvästi. Olen yksi niistä ihmisistä, joiden elämän nämä lääkkeet tuhosivat ihan täysin. Olen niiden aiheuttamien aivovaurion takia työkyvyttömyyseläkkeellä. Elämäni on ohi, joka päivä toivon että kuolen pois mahdollisimman pian.

Vierailija
5/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä.antipsykootit passivoi.ja hidastaa kaikkea.vaikuttaa toimintakykyyn

Vierailija
6/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sillä näyttää siltä että asiasta tietävät kommentoivat aktiivisesti

Vierailija
7/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antipsykotiit eivät ole mielialalääkkeitä.

Vierailija
8/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan omalla kohdalla, vähemmän ahdistuneen ja vähemmän pakko-oireisen teki kyllä. Enemmän nyt on intoa asioihin kuin ennen lääkistystä. 

Vierailija
9/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua vain omasta puolestani, mutta minua SSRI-lääke piristi. Koin että olen taas oma itseni ja jaksoin paljon enemmän.

Antipsykootit puolestaan väsyttävät, syön unilääkkeeksi.

Vierailija
10/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viddu, kun enää ei saa olla sellainen kuin on. Vilkkaille rauhoittavat, hitaille vilkastuttavat, uneliaille virkistävät jne, loputtomiin... Tässä geississä tienaa vain lääketehtaat ja lääkärit. Ja mikä se penskoillekin teki muutamassa vuodessa adhd, n.  Se voipi olla luulotautia aikuisilla. 

Vierailija
11/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärini polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää! 

Ap

Vierailija
12/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee.  Kyllä varmaan nuo tänne samoja aloituksia rustaavat syö jo kaikki mahdolliset mt lääkkeet.

Vierailija
13/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs v"ttu se on?

Injektiomuodossa annettava antipsykoottinen lääke. Nämä, kuten muutkin psykiatriset lääkkeet, ovat kammottavaa aivoja tuhoavaa myrkkyä. Voivat viedä mm. seksuaalisuuden pysyvästi. Olen yksi niistä ihmisistä, joiden elämän nämä lääkkeet tuhosivat ihan täysin. Olen niiden aiheuttamien aivovaurion takia työkyvyttömyyseläkkeellä. Elämäni on ohi, joka päivä toivon että kuolen pois mahdollisimman pian.

Mielisairaus tuhoaa aivoja.

Vierailija
14/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi viddu, kun enää ei saa olla sellainen kuin on. Vilkkaille rauhoittavat, hitaille vilkastuttavat, uneliaille virkistävät jne, loputtomiin... Tässä geississä tienaa vain lääketehtaat ja lääkärit. Ja mikä se penskoillekin teki muutamassa vuodessa adhd, n.  Se voipi olla luulotautia aikuisilla. 

Olen aika kriittinen lääkkeiden suhteen, mutta kyllä niillä on myös omat hyvät puolensa. Moni on saanut elämänsä takaisin lääkkeillä. Ei kannata ihan kaikkea tuomita. Uskon kyllä, että parempiakin hoitokeinoja olisi, mutta ne ovat juuri noille lääkeyhtiöille vähemmän kannattavia.

Vierailija
15/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieluummin asiantuntijoilta kuin vauva-palstalla.

Vierailija
16/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan Persuhullulle pitäisi saada lääkkeet!

Vierailija
17/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei tehnyt. 

Vierailija
18/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlaflaxin ainakin teki musta hyvinkin passiivisen, zombimaisen jopa. Ei hyvä lääke mulle.

Vierailija
19/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei tehnyt passiiviseksi, oikeastaan sai olemaan tehokkaampi ja toimeliaampi.

Mutta henkisesti tuntui siltä ettei mikään tuntunut miltään eikä millään ollut mitään väliä. Aloin miettimään että voisin päästää päiviltä ärsyttäviä ihmisiä eikä ahdistaisi yhtään. Lisäksi aloin hakeutumaan tilanteisiin jotka tulisivat päätymään väkivaltaan, jotta joku edes tuntuisi joltain.

Pelästyin näitä ajatuksia niin, että lopetin ne lääkkeet ja vaihdettiin toisiin.

Vierailija
20/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin oikein hyvin. Jaksan monenlaisia aktiviteettejä ilman paniikkikohtauksia ja niistä johtuvia pyörtymisiä. Suhtaudun siis vastaan tuleviin vaikeuksiin, kuten normaali ihminen. Itken, kun itkettää ja nauran, kun naurattaa. Kun joku kertoo ikävän uutisen, en heti panikoi ja pyörry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän