Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ideani työllisyyden lisäämiseksi.

Vierailija
09.06.2018 |

Työmarkkinatukea voitaisiin käyttää palkkatukena siten että jos yritys palkkaa työmarkkinatuen saajan vähintään vuoden kestävään työsuhteeseen, maksetaan työntekijän työmarkkinatuki yritykselle vuoden ajalta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttia?

Vierailija
2/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomat ja perhe-edut puoliksi, vähintään. Alkaa työnteko kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan yrittäjä palkkaisi työntekijän 518€ palkkatuella, kun on mahdollisuus saada orjia 9 €/päivä.

Vierailija
4/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo käytössä pitkäaikaistyöttömän palkkaamiseen palkkatuki, jopa 1400€/kk, erikseen haettava, ei automaatti.

Vierailija
5/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääristää työmarkkinoita, kunten kaikki palkkatuki tai ilmaistyö.

Vierailija
6/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton nelikymppinen nainen. Työnteko kiinnostaisi mutta kukaan ei palkkaa töihin.

Vierailija
7/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin pienentämään työnantajamaksuja 1-5 hengen yrityksiltä ja helpottamaan irtisanomisia tämän kokoluokan yrityksiltä.

Vierailija
8/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan yrittäjä palkkaisi työntekijän 518€ palkkatuella, kun on mahdollisuus saada orjia 9 €/päivä.

Ei firma maksa tuota 9e. Se on edelleen kelan maksu. Työnantajalle maksetaan kska suostuu ottamaan vastaan vajaakuntoisia eli enemmän kuin ilmaistyövoimaa, se on työvoimaa jonka vastaanottamisesta kaiken lisäksi maksetaan.

Vierailija
9/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa voivotellaan jatkuvasti vähäistä syntyvyyttä. Miten tämä auttaisi sitä?

Vierailija
10/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä laskentatavasta riippuen 200 000 - 600 000 ihmistä.

Vapaita työpaikkoja 20 000 - 30 000 kappaletta joista valtaosa pätkätöitä, nollasoppareita tai provikkapalkalla puhelinmyyntiä.

Mistä revit kaikille työntekijöille työpaikat joilla tulee toimeen ilman, että tarvitsee silti lähetellä papereita kelaan hakeakseen tukia? Joudut tekemään huonosti palkatussa töissä olessasi enemmän paperitöitä kelaan kuin työttömänä ollessasi.

Mun puolest menkää te tekee Postille 25 yötä kuukaudessa n.700e kk palkalla ja lähetelkää jumalaton papeipino kelaan, mua ei kiinnosta.

Vierailija
11/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton nelikymppinen nainen. Työnteko kiinnostaisi mutta kukaan ei palkkaa töihin.

Syytä liian korkeaa yleistä palkkatasoa.

Vierailija
12/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä laskentatavasta riippuen 200 000 - 600 000 ihmistä.

Vapaita työpaikkoja 20 000 - 30 000 kappaletta joista valtaosa pätkätöitä, nollasoppareita tai provikkapalkalla puhelinmyyntiä.

Mistä revit kaikille työntekijöille työpaikat joilla tulee toimeen ilman, että tarvitsee silti lähetellä papereita kelaan hakeakseen tukia? Joudut tekemään huonosti palkatussa töissä olessasi enemmän paperitöitä kelaan kuin työttömänä ollessasi.

Mun puolest menkää te tekee Postille 25 yötä kuukaudessa n.700e kk palkalla ja lähetelkää jumalaton papeipino kelaan, mua ei kiinnosta.

Kannattaa muuten kertoa työnantajalle juuri minkälaiset paperit haluaa että lähettävät. Mitä vähemmän on tunteja ja mitä enemmän tuntiliksaa sen parempi. Parasta olla virallisesti duunissa vain sunnuntaisin ja virallisesti joku 10h/kk. Liksa olkoot mikä on, sitä ei kannata väärentää.

Silloin ei rangaista työstä viikonpäivien aikana ollenkaan. 10h/kk kuitenkin aivan tarpeeksi ollaakseen aktiivinen.

Vierailija
13/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo käytössä pitkäaikaistyöttömän palkkaamiseen palkkatuki, jopa 1400€/kk, erikseen haettava, ei automaatti.

Niin on, mutta tätä rahaa ei riitä kaikille halukkaille.

Vierailija
14/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdottaisin mallia, että alvia ei täydy maksaa siltä osalta kun palkkaa uuden työntekijän.

Vierailija
15/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ehdottaisin mallia, että alvia ei täydy maksaa siltä osalta kun palkkaa uuden työntekijän.

Eihän sitä makseta nytkään

Vierailija
16/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko idea Kempeleen suunnalta?

Vierailija
17/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko idea Kempeleen suunnalta?

No itseasiassa aika läheltä mutta vihaan henkilökohtaisesti Sipilää hyvin paljon.

Vierailija
18/18 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, tuollainen on kommunismia ja hyödyttäisi varsinkin pieniä työvoimavaltaisia yrityksiä.

t. kokoomus