Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoitin pori Jazziin e-mailin palautteeksi Arin irtisanomisesta!!!!!!!

viimeinen Thaimaan matkustaja
09.06.2018 |

näin se meni

"pitäkää homot tunkkinne

kun luin uutisen AKi Ruotsalan rohkeasta mielipiteestä homoudesta, päätin, että voiskon mennä pori Jazzilel ja löysin Nick Caven johon olin menossa, mutta tämän takia että mies erotetaan mielipiteensä takia työstä on niin törkeää homopaskaa, että boikotoin pori jazzia. minä meen progefestareille sitten Saksaan , siellä ei homoja näy, vittu te ootte idiootteja!!!

tv Minä"

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallista Andy, kielenkäytttö hieman brutaalia,, mutta uskon että osuit maaliin ja johtokunta on häpeissään nyt

Vierailija
2/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sellaisen mä en leiki teidän kaa-viestin sitten laitoit. Nehän itkee silmät päästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin minä? Et sitten nimellä uskaltanut esiintyä?

Mutta joo, kyllä ne nyt on häpeissään ja noloina. Ihan oikein niille!

Vierailija
4/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5,5 provo. Vai saksassa ei näy homoja. Juurihan siellä hyväksyttiin ja laitettiin käytäntöön sukupuolineutraali avioliittolaki :D Saksassa miehet yleensä pissaa istualtaan. Ovatko ne jotain feminiisiä miehiä. Menet ihan minne tahansa maailmassa niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä törmäät homoon.

Vierailija
5/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokaisen pitäisi tajuta, ettei voi nykyaikana toimia kansainvälisessä yhteiskunnallisesti näkyvässä tehtävässä, jos julkisesti tuo esiin sellaisia "ajatuksia" kuin tämä Ari Ruotsala.

Miten voi edes kuvitella että toisten identiteettiin puuttuminen ja sen esittäminen niin huonona, että se pitäisi eheyttää, olisi vain "mielipide" eikä loukkaisi ketään eikä olisi ristiriidassa Suomen lain kanssa???

Vierailija
6/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jokaisen pitäisi tajuta, ettei voi nykyaikana toimia kansainvälisessä yhteiskunnallisesti näkyvässä tehtävässä, jos julkisesti tuo esiin sellaisia "ajatuksia" kuin tämä Ari Ruotsala.

Miten voi edes kuvitella että toisten identiteettiin puuttuminen ja sen esittäminen niin huonona, että se pitäisi eheyttää, olisi vain "mielipide" eikä loukkaisi ketään eikä olisi ristiriidassa Suomen lain kanssa???

Ei se kuitenkaan sanonut, että homot pitää eheyttää, vaan että se on ehkä mahdollista. Ei kaikesta pidä loukkaantua.

Vierailija
7/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, saksassa ei onneksi ole yhtään homoa.

Vierailija
8/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öyhöttäjille on kai nyt tulossa oma jazzfestivaali kun niitä niin valtavasti on alkanut yhtäkkiä korkeakulttuuri kiinnostamaan.

Ilta-Sanomat tietysti sponsoriksi ja Ulla Appelsin juontamaan.

Vierailija
9/9 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan progefestareille ei homoja varmaan tule, homothan kuuntelee rappia hip hoppia ja sukkanauha-heviä ja judas priestiä

mysteryn olisin ainakin halunnut nähdä ja muutkin

https://www.nightoftheprogfestival.com/en/home-2/