Näppylät hävisivät iholta kun lopetin Lidlin tuotteiden käyttämisen
Ei mitään kosmetiikaa, edes käsisaipuuaa ikinä Lidlistä! EI myöskään mitään pyykinpesuainetta tai muuta ihoa vastaan olevaa! Näillä pääsin eroon näppylöistä, enkä ole edes mikään erityisen herkkäihoinen.
Että fanimammat, puolustakaa te vaan...
Kommentit (15)
Minulle Lidlin tuotteet sopivat mainiosti. Sitäpaitsi heillä on monen merkkisiä ja eri koostumuksia sisältäviä tuotteita myynnissä. Yhtä fiksu otsikko kuin
”näppylät hävisivät kun lopetin Sokoksen tuotteiden käyttämisen”.
Mä taas just ostin Lidlin Q10 -yövoiteen, mutta yhen käyttökerran jälkeen pitää sanoa, et aiheutti ihottumaa. Jes.
Olen käyttänyt vuosia eikä ole mitään ihottumaa tai näppyjä. Onko se Lidlin vika jos teillä on surkea iho? Kai ne rypytkin on Lidlin syytä varmaan.
Minullakin on ollut vaikka mitä Lidukan tuotteita vuosia ja iho on yhtä kaunis kuin ennenkin. Tietenkään minulla ei ole ollut mitään iho-ongelmia niin kuin ap:lla on.
Olet ehkä allerginen/herkistynyt jollekin kosmetiikan säilöntäaineelle, jolla ei ole mitään tekemistä Lidlin kanssa? Vain se, että olet ostanut niitä sieltä.
Itse luen tuoteselosteet tarkasti, koska tiedän, mitä minun tulee välttää.
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä allerginen/herkistynyt jollekin kosmetiikan säilöntäaineelle, jolla ei ole mitään tekemistä Lidlin kanssa? Vain se, että olet ostanut niitä sieltä.
Itse luen tuoteselosteet tarkasti, koska tiedän, mitä minun tulee välttää.
Minä ainakin olen, mutten tiedä mille. Pitää mennä lääkäriin valittamaan. Ei tätä jaksa.
Eiköhän se iho mene pilalle sillä kun siihen sivellään kemikaaleja 247.
Lidlin Q10 -voiteet on jotenkin muuttuneet. Päivävoiteesta etenkin tulee ihan aurinkorasvamainen tuntuma kasvoille. Ei hyvä. Ennen oli huippuvoide.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Q10 -voiteet on jotenkin muuttuneet. Päivävoiteesta etenkin tulee ihan aurinkorasvamainen tuntuma kasvoille. Ei hyvä. Ennen oli huippuvoide.
Joo, mä ostin nyt väliajaksi vaan sen yövoiteen, ennenku tulee kosmetologilta lisää mun luottorasvaa.
Katoin, et se ois ainakin testivoittaja ja oli niin edullinen.
Ihotyyppejä on niin erilaisia. Minulle kehuttiin kovasti Lidlin voidetta ja ostin. Ihmettelin pitkään, mikä on, kun ihonkunto heikkenee. Syytin pakkasta, stressiä ym. kaikkea, ennen kuin uskoin, että se lähipiirissäni kaikille muille sopiva hajusteeton (tai taisi olla erittäin miedosti hajustettu) voide ei vain sovi minulle. Tähän saakka olen käyttänyt mitä milloinkin, eikä ihon kunto ole siitä radikaalisti muuttunut suuntaan eikä toiseen.
Käytössäni oli kyllä ikääntyvälle iholle suunnattu voide. Ehkä ihoni ei olekaan niin ikääntynyt kuin ikävuodet antaisivat olettaa. ;)
Lidlin testivoittaja alkoi kirvellä ihollani. Siirsin sen ruumisrasvaksi (body cream). En sen jälkeen ole Lidlin voiteita kokeillut.
Kaikki halutaan tehdä halvemmalla. Myös Pirkan ennen niin mainio ja halpa silmänympärysvoide on muutettu. Ei enää kosteuta, ja muutamassa kuukaudessa silmien alle on tullut ryppyjä. No, ryppyjä tulee vanhetessa, mutta ei ennen tuolla vauhdilla. Vaihdan, kunhan tietäisin että mihin.
Olen käyttänyt vuosia Lidlin oksasaksia, enkä ole saanut näppylöitä.
5/5