Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omapostista tuli viesti: Hei! Olemme pahoillamme, ettemme pysty toimittamaan pakettiasi maksamattomien maksujen vuoksi, Omaposti.info maksaa

Vierailija
15.05.2024 |

Hei! Olemme pahoillamme, ettemme pysty toimittamaan pakettiasi maksamattomien maksujen vuoksi, Omaposti.info maksaa loput ja siirrämme toimituspäivän.

En minä mitään pakettia ole saamassa!!!! Posti sekoilee!!!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei posti sekoile vaan huijarit yrittää saada sinun rahat. On minulle tullut aina välillä noita viestejä, mutta olen poistanut.

Vierailija
2/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet vaan saanut huijausviestin.

Tottahan klikkasit jo linkkiä ja annoit maksukorttisi tiedot tai verkkopankkitunnuksesi?

Vierailija
4/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa pankkitunnuksesi ja luottokorttinumerosi myös suoraan minulle.

Vierailija
5/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaus kyseessä, olet joskus tilannut jotain, postin tilaus/toimitus tiedot vuotavat jatkuvasti.

Vierailija
6/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijaus kyseessä, olet joskus tilannut jotain, postin tilaus/toimitus tiedot vuotavat jatkuvasti.

Ja lisäksi noita lähetellään myös ihan randomisti eri puhelinnumeroihin.

Vierailija
7/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet voinut voittaa jotain ja nyt jää palkinto saamatta.

Vierailija
8/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lisääntyy, olkaa varovaisia.

Itselle tuli sähköpostitse paypal-tilin päivityspyyntö. Oli kyllä täysin aidon näköinen.

Tajusin heti että kyseessä huijausviesti sillä sähköpostitse ei kysellä tilitietoja yms

Vierailija
9/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä, jos nuo viralliseksi itseään väittävät (esim. pankki, verottaja, suomifi, mikätahansa) sähköpostit on lähetetty jostain blogspotista, tai tiesmikäsivu.info/com/net osoitteesta niin ei ne todellakaan ole virallista viranomaisviestintää.

Ja linkkikin yleensä johtaa johonkin tiesmikäsivu.jotainsekavaa.mitälie sivulle eikä sinne mitä postista voisi olettaa jos se olisi virallinen viesti.

Jos saat viestin verottajalta, pankistasi tai suomi.fi sivulta ja epäilet että se on oikea niin loggaa suoraan sinne kyseiselle sivulle mitään linkkejä klikkailematta normaalityyliin ja katso onko siellä sinulle viestiä.

Vierailija
10/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo lisääntyy, olkaa varovaisia.

Itselle tuli sähköpostitse paypal-tilin päivityspyyntö. Oli kyllä täysin aidon näköinen.

Tajusin heti että kyseessä huijausviesti sillä sähköpostitse ei kysellä tilitietoja yms

Minulle on tullut "pankista" ties kuinka monta viestiä että tili tai kortti on käyttökiellossa jos en klikkaa jotain viestissä olevaa nappulaa ja täytä jotain lisätietoa sinne sivustolle. Kaikki nuo on huijauksia eikä pankkini lähetä ylipäänsä ollenkaan sähköposteja joissa olisi klikattavia viestejä tai kerro sähköpostissa muutenkaan tuollaisia yksityiskohtia. 

Vierailija
11/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo ihan aito postin viesti on. Ei ollut sähköposti vaan tekstiviesti. Lähettäjä on OmaPosti.

Menin jo maksamaan sen. Onneksi ei ollut kuin 4€ maksu.

Ap

Vierailija
12/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli joskus S-pankista tekstiviesti jonka sisältö jotain et tilillä ongelmia ja olisi pitänyt avata linkki. No en avannut, poistin viestin, minulla ei edes ole S.pankissa tiliä, koskaan ollutkaan.

Ja joskus tuli sinnikkäästi viikon sisällä jostain paketista joka olisi pitänyt noutaa jostain nimeämättömästä paikasta, sekin olisi selvinnyt jos olisin klikannut linkin auki. Suoman kielen taso heikkeni viesti viestiltä ja epätoivoisempi sävy alkoi tulla kehotuksiin.

Vierailija
13/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo ihan aito postin viesti on. Ei ollut sähköposti vaan tekstiviesti. Lähettäjä on OmaPosti.

Ap

Mikä se sellainen Postin maksu on jota ei ole maksettu jo tilattaessa/josta ei tule tilauksen myötä lasku? Nytkö mystinen paketti toimitetaan kotiovellesi vai mitä luvattiin tapahtuvan - vai luvattiinko mitään?

Vierailija
14/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onnea, sait sitten itsellesi riesaksi jonkun kuukausiveloituksen, josta et pääse irti.

Joko tilisi on tyhjentynyt?

Vierailija
15/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri katsoin nettipankista ja 23000€ hävinnyt erilaisiin maksuihin!!!!!!!!! Miksette varoittaneet!!!!!!!

Ap

Vierailija
16/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä nyt teen!!!! Nordeassa vaan "kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja"!!!!

Vierailija
17/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi? Jos et edes ole tilannut mitään pakettia.

Vierailija
18/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole pankkiin yhteydessä heti, jos olet antanut tietojasi vahingossa väärälle taholle.

Vierailija
19/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/43 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi? Jos et edes ole tilannut mitään pakettia.

Mistä minä tietäisin jos joku olisi lähettänytkin mulle jotain!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä