Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni pettänyt minua?

Vierailija
08.06.2018 |

Mieheni on juuri sellainen ihminen, että hänestä pettämistä ei ikinä uskoisi, tai niin ainakin olen luullut. Ainoastaan ollessamme 18-vuotiaita hän oli ihastunut johonkin tyttöön, jota oli pyytänyt baariin. Tämä asia jäi sikseen, kun ei tyttö ollut lämmennyt. Silti mun takaraivoon jäi kummittelemaan se, että olisiko mies puolen vuoden seurustelun jälkeen lennosta vaihtanut mut toiseen? Se asia kuitenkin jäi sikseen, asiasta on pian kymmenen vuotta ja kaksi lasta saatu ja naimisissa ollaan.
Nyt vaan alkaa se kuuluisa naisen vaisto heräilemään. Syynä tähän on se, että meillä on erilliset pankkitilit, mutta molemmilla on ollut toistensa pankkisovellukset puhelimessa ja käytetty molempia tilejä. Joku päivä vain huomasin, että mies oli mun puhelimesta poistanut omansa (en siis pääse kirjautumaan). Ajattelin ensin, että sovellus on päivittynyt, mutta ei se ole.
Nyt sitten lainasin miehen tablettia, ja kirjauduin sillä katsomaan hänen nettipankkia, että tietäisin vähän, miten isompia laskuja maksetaan. Siellä oli käyty useana päivänä kahvilassa, vaikka mies oli aiemmin sanoneen olleensa koko viikon töissä eri puolella kaupunkia. Ja summat olivat sellaisia, että itse ainakaan en saisi jollain kahvilla ja leivoksella sellaista hintaa ostoksilleni.
Oli sitten pakko katsoa miehen selaushistoria samalla. Oli hakenut sellaisella hakusanalla 2 kertaa, josta ensimmäisenä tulee deittisivuja ja loput varmaan jotain kuvia. Toki voi olla, että on hakenut jotain runkkumateriaalia kuvahaulla pelkästään...
Seksiä meillä on ollut, joskin mies aika usein torjunut minut. Vähän inhottavaa, että sitten googlailee jotain muita naisia kotona olevassa työhuoneessaan, kun muu perhe odottaa päivälliselle....
Oon itse ollut aika stressaantunut, myös mieheni, ja tiedän, että en ole mikään vuoden vaimo ollutkaan, mutta silti näyttänyt, että panostan häneen ja rakastan häntä.
Nyt alkaa tosiaan epäilyt vähän nostamaan päätänsä. On oikeasti ihan huono olo ja vaikka eipä tässä mitään vedenpitäviä todisteita ole. :( Miten tän ees ottaa puheeksi? Sori vaan, tongin sun selaushistoriaa ja mieleeni tuli? Äh.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ikävä tilanne, toivottavasti löytyy joku järkevä selitys miehen käytökseen. Epätietoisuudessa eläminen on ihan hirvittävän raskasta, mutta jos luulet että pystyt pitämään tietosi vielä jonkun aikaa itselläsi, niin voit seurata miehen käytöstä ja tekemisiä nyt tarkemmin. Jos pyörittää sivussa toista naista, niin ennen pitkää alkaa kyllä käytös sen paljastaa, valitettavasti.

Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä kaikkien pirttihirmujen äiti, isä, serkku ja kadonnut velipuolikin. Olet harvinaisen epämiellyttävän oloinen akankutvale. Että miehesi on ihan 18 vuotiaana pyytänyt jotain toista tyttöä baariin. Sinä vieläkin sitä ahdistuneena mietit. Nyt tutkit miehesi tabletista selaushistoriaa. Häpeä. Toivottavasti miehesi on löytänyt normaalin naisen ja jättää sinut välittömästi. Olet niin kuvottavan mustasukkainen ja epätoivoisesti toisessa ihmisessä roikkuva mitättömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinä kaikkien pirttihirmujen äiti, isä, serkku ja kadonnut velipuolikin. Olet harvinaisen epämiellyttävän oloinen akankutvale. Että miehesi on ihan 18 vuotiaana pyytänyt jotain toista tyttöä baariin. Sinä vieläkin sitä ahdistuneena mietit. Nyt tutkit miehesi tabletista selaushistoriaa. Häpeä. Toivottavasti miehesi on löytänyt normaalin naisen ja jättää sinut välittömästi. Olet niin kuvottavan mustasukkainen ja epätoivoisesti toisessa ihmisessä roikkuva mitättömyys.

En osaa sanoa, että onko tämä provo, mutta mies siis itse jälkeenpäin kertoi tästä ihastumisestaan. Ja luulen osaavani itse sanoa, että kyllä nuoren ihastuneen pojanklopin, joka on poikaystäväni, tunnistan puheista sadan kilometrin päähän...

Vierailija
4/6 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, ap. Sairasta.

Miehesi ansaitsee parempaa.

Vierailija
5/6 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vaisto tietää. Siskollani oli aikoinaan vastaava tilanne. Hän huomasi, ettei kaikki ollut kuten ennen.  Se naisen vaisto! Tiliotetta tutkimalla mies kärähti.

Vierailija
6/6 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihmisen vaisto. Ihminen vaistoaa, kun kaikki ei ole kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi