Joku lauloi just radiossa "kun näin viimeisen kerran Elviksen". Elvishän ei esiintynyt koskaan Suomessa, eikä juuri muualla Euroopassakaan
Kommentit (34)
Ja kukaan, siis kukaan ei ole Kolumbuksen jälkeen koskaan matkannut Euroopasta Amerikan mantereelle.
Tiesitko, että Atlantin yli matkustamista ei keksitty viime viikolla?
Niin kyllä me nuoret matkustelimme jo 1970-luvulla. Kaikenlaista olen itsekin nähnyt mitä te keekkifanit pidätte nyt muinaishistoriana.
Eikä Elviksen esiintymisiä ikinä ikinä näytetty töllöstä.
Ihan oikeesti ap, kuinka pirun tyhmä sä olet?
ilveksestä ainakin puhutaan siinä Anssi Kelan veisussa.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta tässä puhutaan Elviksestä. Voit avata Anssi Melaa varten oman ketjun.
Ap, sinä kuivatyhmätosikko, työnnä pää anukseesi ja vislaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
esiintyminen ja näkeminen on kaksi eri asiaa. elvis on voinut käytä somessa lomailemassa ja joku on hänet sitten nähnyt sitten kahvilassa pullaa syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Numero 2 ainakin ymmärsi heti tuon Kelan biisin, mutta muut käyvät ihan kierroksilla.
Elvis pitää Maskussa pizzeriaa v.tun dorkat. Lukee varmaan näitäkin parhaillaan, ja nauraa partaansa.
Oliko muuten Eki-sedällä Elviksen nimikirjoitusta? Monen merkittävän artistin nimmarin hän sai, ei kuitenkaan Dylanin, mutta miten on Elvis Presleyn laita?
Numero 10 nauraa myös ihan syystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Numero 2 ainakin ymmärsi heti tuon Kelan biisin, mutta muut käyvät ihan kierroksilla.
Voit edelleen mennä imemään sitä Melaa jonnekin toiseen ketjuun, Elviksen kanssa se ei mahdu edes samaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko muuten Eki-sedällä Elviksen nimikirjoitusta? Monen merkittävän artistin nimmarin hän sai, ei kuitenkaan Dylanin, mutta miten on Elvis Presleyn laita?
Oli.
Elviksen uran katkaisi pariksi vuodeksi asepalvelus, jonka hän suoritti Länsi-Saksassa. Eräiden tietojen mukaan viihdytti joukkoja siellä. Ei käynyt kertaakaan tänä aikana Usassa. Näin muistelin, Wikipediasta tarkistin.
Aika helppoa nykyaikana löytää tietoa, ihan vaan vinkiksi nuorisollekin :D.
Piti lisätä: Muistelin, että Elvis esiintyi armeijan porukalle, mutta itse asiassa esiintyi Ranskassa, kun hänet bongattiin yleisön joukosta. Se oli ainoa esiintyminen Euroopassa, jossain yökerhossa tms. v. 1959.
Vierailija kirjoitti:
Elvis pitää Maskussa pizzeriaa v.tun dorkat. Lukee varmaan näitäkin parhaillaan, ja nauraa partaansa.
Ja Adolf H. käy hakemassa sieltä pitsan anaksen+kinkun ja tuplajuuston kera. Samalla Elviksen kanssa Adolf laulaa Those were the days...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli.
Enpä usko että oli. Suuret puheet hänellä kyllä oli. Mä en erityisemmin tykännyt tästä Eki-sedästä. Oli aika veemäinen asiakas ravintolassa, jossa olin töissä.
Tuskin on itse nähnyt. Kuulostaisi muuten vielä älyttömämmältä, jos se laulaisi nähneensä Ilveksen.