Heh, uusilla naapureilla ei ole TV:tä ollenkaan. Luulevatkos olevansa intellektuelleja?
Kommentit (20)
Miksi se sinua häiritsee jos jollakulla ei ole telkkaria?:D meidän perheessä sitä ei ole koska emme yksinkertaisesti sitä katso.Jos joskus haluaa jotain katsoa niin tietokoneelta katsomme leffoja ja dokkareita.omasta mielestä suurin osa nyky tv ohjelmista on turhia,erityisesti reality tv. Mutta jos sitä joku haluaa katsoa niin katsokoon, ei se minun elämääni kaada.
Ja ei, emme ole intellektuelleja tai yritä olla, ihan tavallisia köyhiä.
Tuskin.
Mä tiedän paljonkin perheitä, joilla ei ole telkkaria tai sitten on telkkari, mutta siihen on tietokone viritetty.
se on tätä päivää.
Ei vaan sä tunnet alemmuudentunnetta ap. Ei tartte omistaa töllöä jotta katselee ohjelmia. Tietokone on keksitty.
Ennen vain lestaattiolaisilla ei ollut telkkua, mutta nykyään tosiaan myös muodikkaat ja älyköt ovat ilman.
Ei minullakaan olisi jos en pelaisi.
Ei todellakaan kiinnosta katsoa elokuvia jostain 15 tuuman läppärin näytöltä tai tabletista,sen takia minulla on iso telkkari
Ei olisi minullakaan, jos yksin päättäisin asiasta. Mies ja lapset haluaa että se on. Mutta tosiaan, en pidä television katselusta ja ihan tavis olen. Meitä on niin erilaisia.
Tv on, mutta ei ole auki juuri koskaan. Voisin antaa sen pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnosta katsoa elokuvia jostain 15 tuuman läppärin näytöltä tai tabletista,sen takia minulla on iso telkkari
Käytä sitten jotain 40" näyttöä..
Kun asuin yksin sinkkuna 80-90 luvulla, minulla ei ollut telkkaria silloin. Tyhjää se olisi nököttänyt nurkassa, kun en olisi sitä katsonut. Muistan, kun sain kuulla siitä suoranaista v.ttuilua kavereilta.
No, mies halusi telkkarin. Mutta eipä hänkään sitä paljoa katsonut, kun huomasi, että lukeminen on mukavampaa. Joten myimme telkkarin pois.
Nyt on taas televisio siksi, että kotona asuva nuori saa pelata sillä. Muuhun sitä eiole käytetty vuosiin. Kun nuori muuttaa pois, saa televison matkaansa ja sitten olemme taas ilman televisiota.
Ja ei, en ole mikään intellektuelli tai älykkö, vaan ihan tavallinen duunari
Joo, kylläpä sitä moni on olevinaan niin muita hienompaa hipsteriä nykyisin. Oikein muotia haukkua ettei siitä teeveestä mitään hyvää nykyisin tule. Asia on kuitenkin just päinvastoin. Kanavia on saatavilla sadoittain ja monista netin kautta tulevista palveluista voi nykyisin valita juuri ne ohjelmat jotka kiinnostavat tuhansien juokosta. Ja jos sekään ei riitä niin voi piraattina imuroida suunnilleen mitä tahansa.
Ja kuka nyt on niin urpo että kattoo vaan jostain pienestä tietokoneen näytöltä ohjelmia. Näkö siinä vaan menee pilalle ja jonkun 50"-65" telkkarin saa puoli ilmaiseksi nykyisin. Ite möin just 49" vanhan 90 eurolla.
Ainoo, että tietokoneen ruutu on niin pieni, ettei oo järkee kattoo siitä yhtään mitään. Menee nautinto. Parempi isolta ruudulta kattoo ne ohjelmat. Siihen sitä telkkaa tarvii. Vaikka ei normikanavia kattoiskaan. Mulla menis hermo toljottaessa jotain miniruutua.
Vierailija kirjoitti:
Ainoo, että tietokoneen ruutu on niin pieni, ettei oo järkee kattoo siitä yhtään mitään. Menee nautinto. Parempi isolta ruudulta kattoo ne ohjelmat. Siihen sitä telkkaa tarvii. Vaikka ei normikanavia kattoiskaan. Mulla menis hermo toljottaessa jotain miniruutua.
Kaikkia ei kiinnosta kotona ruudun toljottaminen, oli koko mikä tahansa. Elokuvissa voin joskus käydä, tabletilta katson uutiset.
Ap, paljonko jätit kouluja käymättä saavuttaaksesi tuon älykkyyden nollatason?
Vierailija kirjoitti:
Ap, paljonko jätit kouluja käymättä saavuttaaksesi tuon älykkyyden nollatason?
Taidettiin löytää see teeveetön hipsteri. Eikl oo aikaa telkkarin katselulle kun vapaa-aika menee vauva foorumilla mäkbookin kanssa samalla kun sipsittää soijafrappee?
Minulla on kuvaputki-tv, joka on vaan jäänyt vierashuoneeseen ajalta ennen digiloikkaa - ei boksia - ei kuvaa.
Meidänkään naapureilla ei ollut. Myöhemmin selvisi, että ovat lestadiolaisia.
Ei minullakaan ole tavallista tv:ta. Katson kaikki ohjelmat tietokoneen kautta.