Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies maiskuttaa syödessään

Vierailija
08.06.2018 |

En tiedä kauanko kestän. Olen joskus asiasta sanonut ja hän aina loukkaantuu. lopettaa täysin sillä hetkellä syömisen, unohtaa kohta asian, ja maiskuttaa hetken päästä taas. Isoon ääneen ja suu auki. Hänellä on myös ärsyttävä tapa työntää lusikallinen ruokaa suuhun ja sitten aloittaa kertomaan jotain tarinaa, siis ruoka siellä suussa edelleen. Raivostuttavaa!
Ja jos joku kysyy miesvalinnasta, että miksi nyt vasta useiden vuosien jälkeen valitan. En ole ehkä kiinnittänyt tuohon huomiota aiemmin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettäääkö se vielä haaaukkansa ulos suuusta siten että se raapaisee hampaita ja toteaaa "hyvää on, hyväää on, vähänn enemmän suolaaa kaipaisii".

Vierailija
2/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiskuttaako myös naidessaan?

Vierailija
4/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ällöä.

Vierailija
5/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmissä suhteissa intohimon loppuessa alkaa tulla näitä häiritseviä piireitä esiin. 

Mua alko ärsyttää ihan vain riisumisen rituaalit. Miten sukka vedetään jalasta ja laitetaan tuolin reunalle. Oli pakko poistua veskiin tämän tapahtuessa. 

Kun rakkaus ei riitä, niin se on tätä.  Erosimme, mutta syynä ei ollut nämä sukat. Sukat vain ilmeinsivät muuta kyllästymistä. 

Vierailija
6/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheeta! Pakota se lopettamaan toi, vaikka kuinka loukkaantuisi. Ihan kauhee tapa.

Vierailija
7/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä teitä idiootteja.

Vierailija
8/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidemmissä suhteissa intohimon loppuessa alkaa tulla näitä häiritseviä piireitä esiin. 

Mua alko ärsyttää ihan vain riisumisen rituaalit. Miten sukka vedetään jalasta ja laitetaan tuolin reunalle. Oli pakko poistua veskiin tämän tapahtuessa. 

Kun rakkaus ei riitä, niin se on tätä.  Erosimme, mutta syynä ei ollut nämä sukat. Sukat vain ilmeinsivät muuta kyllästymistä. 

Juuri sama tunne! Ero on kyllä harkinnassa ja tuo syöminen ja ruokailutapa ei kyllä helpota asiaa. 

Vierailija
9/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheeta! Pakota se lopettamaan toi, vaikka kuinka loukkaantuisi. Ihan kauhee tapa.

Miten ihmeessä pakotan viiskymppisen miehen opettelemaan uuden tavan? Ja miksi pakottaisin, eikö tuo pitäisi tulla luonnostaan?

Vierailija
10/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan järkyttävää miten moni muuten fiksu ihminen maiskuttaa, se on niin kamalaa 🤮

Vierailija
11/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tapa ja mun teki mieli alkaa paukuttaa eksää sillä ruualla naamaan, ärsytti niin että tuli agressiivinen olo. Yäk, ei ikinä enää mässyttävää miestä. Kaveri mäiskyttää banaania ja toinen karkkia, en pysty oleen lähellä kun ne syö.

Vierailija
12/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä heinäladosta te naiset löydätte näitä miehiä?

Vierailija
13/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans lussuttava mies. Jogurtin syömisäänet ovat kauhuelokuvaa pahimmillaan. Ja sitä närästymisen määrää jos siitä mainitsee!!

Vierailija
14/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri mässyttää myös ja meinaan saada hermoromahduksen joka kerta, kun hän on hakenut esim. taukohuoneesta suklaakonvehdin/karkin ja tulee sitä työpisteensä ääreen mässyttämään kahvikupin kera. Ensin karkin mässytys ja päälle kahvin ryystäminen äänekkäästi. Huvittavinta, että sama riivaaja piti muulle toimistolle presiksen koskien avokonttorin sääntöjä. En tiedä miten kestäisin jos mies olisi samanlainen. Varmaan syötäisiin aina eri huoneissa tai eri aikaan. Tsempit AP:lle!

Vierailija
15/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK.

Vierailija
16/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto että mies ei saa edes syödä rauhassa!

Vierailija
17/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ahmii, tunkee ruokaa valtavia annoksia kitaansa ja nielee lähes purematta. Omenan syönti on kauheinta katsottavaa kun haukkaa puoli omenaa niin ettei suu mahdu kiinni ja sitten koittaa sitä jauhaa mehu valuen leukaa pitkin.

Sitte hikkaa ja röyhtäilee päälle.

Vierailija
18/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses.

Mulla oli mies joka kielsi rypäleiden syönnin koska siitä tulee ääni vaikka miten söis.

Purkkaa ei saanut tuoda taloon. Ex-mies.

Vierailija
19/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa miesten edes syödä miehekkäästi.

Sitten jos sängyssä lässyttävät tisusta ja pimpusta, on eri asia.

Vierailija
20/40 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuijotin eksää ihmeissäni kun mässytti, otti ja suuttui. Koitin selittää etten oo tottunut katsomaan kuinka joku on noin epäkohtelias ja siivoton ja kieltäydyin syömästä samaan aikaan. Mässytys ei loppunut mutta pystyin itse syömään. Ei vaan pysty katsomaan eikä kuuntelemaan, nykyään purskahdan nauruun jos joku mässyttää. Jos naurun syytä kysytään, kerron sen.

Huvittavia myös teinit jotka mäyssää purkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi