Mistä helvetistä sen tulevan puolison löytää??
Masentaa vuodesta toiseen jatkuva helvetinmoinen pakkosinkkuus. :( Nöyryyttävää, kun kesähäissä olen jälleen kerran se, jolla ei ole kumppania. Itkettää ja masentaa. Ajatuksissa pyörii itsari, koska en kestä sinkkuutta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä joku vielä tänä päivänä haluaa puolison. Sehän tietää palkkää tuskaa ja riitoja. jos hiukankaa olet lukenut näitä keskusteluja. Miehet ja naiset pettää ja valehtelee.
Usko viimen ,että ns rakkaus kestä maxim 2.5 vuotta keskimäärin. Sitten alkaa tylsä arki ,vieras on haluttavampi- joku vielä ihmettelee miks ei oo seksiä.
Ei halut mihinkään häviä-on vaan eri asia ketä haluaa.Kohta luemme ,että 60% eroaa.
Siis miksi puolisoa etsiT?
En ole ap, mutta mä ainakin haluan puolison siksi, että vaikka elämä on hyvää yksin, se on vielä parempaa, kun se jakaa jonkun kanssa.
Tämä! Haluan kokea tunteen, kun mies rakastaa vain minua ja minä miestä. Oikea ap
Kestää just ja just vuoden, sen jälkeen rakkautta kaipaava nainen lähtee seuraavan miehen perään että saisi tunteä rakastumsta. Nimenomaan tuon takia olenkin nyt torjunut 4 naista parin vuoden aikana ja pysyn ikisinkkuna.
Voisin harkita ehkä jonkun joka on selvittäny tuloni ja varallisuuteni ja saapuu excelin kanssa jolla todistaa kuinka molempien elintaso saataisiin paranneltua ja tuo samalla sopimukset jotka erottaa omaisuudet toisistaan vaikka omaksi haitaksi. Se ois semmosien ihanan järkiperusteinen.
Ja jos vielä miettinu hommat valmiiksi jonnekki ikävuoteen 105, niin ei anakaan mitään lyhyttä pikapanoa havittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä joku vielä tänä päivänä haluaa puolison. Sehän tietää palkkää tuskaa ja riitoja. jos hiukankaa olet lukenut näitä keskusteluja. Miehet ja naiset pettää ja valehtelee.
Usko viimen ,että ns rakkaus kestä maxim 2.5 vuotta keskimäärin. Sitten alkaa tylsä arki ,vieras on haluttavampi- joku vielä ihmettelee miks ei oo seksiä.
Ei halut mihinkään häviä-on vaan eri asia ketä haluaa.Kohta luemme ,että 60% eroaa.
En ole ap, mutta mä ainakin haluan puolison siksi, että vaikka elämä on hyvää yksin, se on vielä parempaa, kun se jakaa jonkun kanssa.
Tämä! Haluan kokea tunteen, kun mies rakastaa vain minua ja minä miestä. Oikea ap
Niin, enkä näe miksi tarvitsee perustella miksi haluaa kumppanin? Selväähän se on miksi. Ihminen on sosiaalinen eläin, kyllä sitä haluaa kumppanin jollei sitten ole kokenut vain pettymyksiä parisuhteissa niin se tietty on eriasia. Ikisinkuilla ymmärrettävästi kaipuuta on suhteeseen jos on ylipäätään vaikeuksia löytää kumppani. Kuka ei haluaisi kokea olevansa tärkeä/rakas jollekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestää just ja just vuoden, sen jälkeen rakkautta kaipaava nainen lähtee seuraavan miehen perään että saisi tunteä rakastumsta. Nimenomaan tuon takia olenkin nyt torjunut 4 naista parin vuoden aikana ja pysyn ikisinkkuna.
Voisin harkita ehkä jonkun joka on selvittäny tuloni ja varallisuuteni ja saapuu excelin kanssa jolla todistaa kuinka molempien elintaso saataisiin paranneltua ja tuo samalla sopimukset jotka erottaa omaisuudet toisistaan vaikka omaksi haitaksi. Se ois semmosien ihanan järkiperusteinen.
Ja jos vielä miettinu hommat valmiiksi jonnekki ikävuoteen 105, niin ei anakaan mitään lyhyttä pikapanoa havittele.
Onko sulle käynyt noin, että vuoden seurustelun jälkeen naiset on lähteneet vieraan miehen matkaan? Yhden yön suhteet ja pikapanot on mulle ehdoton ei. Haluan miehen kumppaniksi, jakamaan arjen ja juhlan sekä rakastamaan aidosti. Lisäksi vielä perheen perustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos vielä miettinu hommat valmiiksi jonnekki ikävuoteen 105, niin ei anakaan mitään lyhyttä pikapanoa havittele.Onko sulle käynyt noin, että vuoden seurustelun jälkeen naiset on lähteneet vieraan miehen matkaan? Yhden yön suhteet ja pikapanot on mulle ehdoton ei. Haluan miehen kumppaniksi, jakamaan arjen ja juhlan sekä rakastamaan aidosti. Lisäksi vielä perheen perustamiseen.
Ei minulle ole käynyt noin (huom nimenomaan vältän naisia), mutta olen seurannut erään tutun touhuja joka nimenomaan haluaa rakastua.
Rakkaus vaan on semmoinen juttu että se haalenee vuodessa. Ja koska haluaa olla rakastunut menee ja rakastuu seuraavaan ja taas seuraavaan jne..
Rakkaus ja vaatimukset rakkaudesta ja tunteista tappaa muuten järkevät yhteistoimintaliitot. Rakkaus ny ei vain ole yhdistettävissä pitkää suhteeseen. Ellei sitten nainen myös tee paljon työtä sen eteen ja koettaa simuloida tunteitaan... tosin jos toinen ei osallistu siihen niin on aika yksinäinen olo.
Mutta jos on pakko olla se aito tunne niin sitten se on menoa sarjaan pikasuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Utelias. kirjoitti:
Millaisia aloitteita olet tehnyt mielenkiintoisille kumppaniehdokkaille?
Viimeksi salilla ollessa pyysin miestä ulos, mutta olikin varattu. Sitä edellinen oli työpaikan ravintolassa mutta ei siitäkään tullut mitään kovista odotuksista huolimatta.
Voisitko lopettaa tuollaisen salilla häiritsemisen. Se ei ole mukavaa ja ylläpitää huonoa kulttuuria.
Puolison löytäminen on yksi asia ja puolison tuleminen on ihan eri asia. Monilla aviomiehilläkään ei ole tulevaa puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Utelias. kirjoitti:
Viimeksi salilla ollessa pyysin miestä ulos, mutta olikin varattu. Sitä edellinen oli työpaikan ravintolassa mutta ei siitäkään tullut mitään kovista odotuksista huolimatta.
Voisitko lopettaa tuollaisen salilla häiritsemisen. Se ei ole mukavaa ja ylläpitää huonoa kulttuuria.
Pakkien saamisen jälkeen lopetin salilla käymisen. Vaihdoin lennosta toiseen lajiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Utelias. kirjoitti:
Höpö höpö. Ei mua ainakaan haittais jos joku tulis juttelemaan.
Epätoivo näkyy päälle eikä ole kovin puoleensavetävää.
Kannattaa opiskella, tehdä työtä, harrastaa. Keskittyä vähän muihinkin asioihin. Siellä tapaa myös luontevasti ihmisiä.
Seurusteletko? Käytkö ulkona? Teetkö aloitteita tai vastaat niihin? Lähdetkö kahville, jos joku pyytää? Tunnetko paljon ihmisiä vai linnoittaudut kotiisi miettimään, mistä puolison löytää? Oletko arkipäivässä avoimin mielin, vastaatko katseeseen tai hymyyn?
En tiedä, onko ap mies vai nainen, eikä ole väliäkään. Samat neuvot pätee.
Tätä palstaa lukiessa jo havaitsee, että molemmissa sukupuolissa on paljon yksinäisiä, jotka toivovat löytävänsä kumppanin. Pitäisikö järjestää av-sinkkujen ilta??
Kannattaa deittipalstojakin kokeilla. Kun nyt yleensä tapaa tai tapailee ihmisiä niin todennäköisyys töremätä siihen oikeaan, tai yhteen mahdolliseen oikeaan, tai potentiaaliseen kumppaniin, kasvaa.
Nyt verkot vesille vain! N50+