Mistä helvetistä sen tulevan puolison löytää??
Masentaa vuodesta toiseen jatkuva helvetinmoinen pakkosinkkuus. :( Nöyryyttävää, kun kesähäissä olen jälleen kerran se, jolla ei ole kumppania. Itkettää ja masentaa. Ajatuksissa pyörii itsari, koska en kestä sinkkuutta.
Kommentit (32)
Millaisia aloitteita olet tehnyt mielenkiintoisille kumppaniehdokkaille?
Kunhan tarpeeksi kauan istuu kotonaan nypläten pitsiä kapiohin, yhtenä päivänä yleensä vaan huomaa joutuneensa naimisiin.
Ei me osata ennustaa mistä sinä löydät kumppanin. Itse löysin netistä, vaikka en edes oikeastaan etsinyt.
N44
Miks ihmeessä joku vielä tänä päivänä haluaa puolison. Sehän tietää palkkää tuskaa ja riitoja. jos hiukankaa olet lukenut näitä keskusteluja. Miehet ja naiset pettää ja valehtelee.
Usko viimen ,että ns rakkaus kestä maxim 2.5 vuotta keskimäärin. Sitten alkaa tylsä arki ,vieras on haluttavampi- joku vielä ihmettelee miks ei oo seksiä.
Ei halut mihinkään häviä-on vaan eri asia ketä haluaa.
Kohta luemme ,että 60% eroaa.
Siis miksi puolisoa etsiT?
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää oli?
Täytän pian 30 että ei naurata
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin ja miten vanha AP?
Melkein 30 ja pääkaupunkiseutu
Täytyy sanoa että näin 43v kun yksi pitkä kihlaus ja yksi pitkä avioliitto ovat kaatuneet miesten uskottomuuteen niin osaan nauttia sinkkuudesta, tämä on oikeasti ihanaa. Voi nauttia ajasta lasten kanssa ja satunnaisesta miesseurasta kun sattuu huvittamaan.
Ei helvetistä Jeesusta löydä, tai mistäpä minä sen tietäisin.
Vierailija kirjoitti:
vastaanottokeskuksesta
Haha ja nauraa sarkastisesti, joo ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä joku vielä tänä päivänä haluaa puolison. Sehän tietää palkkää tuskaa ja riitoja. jos hiukankaa olet lukenut näitä keskusteluja. Miehet ja naiset pettää ja valehtelee.
Usko viimen ,että ns rakkaus kestä maxim 2.5 vuotta keskimäärin. Sitten alkaa tylsä arki ,vieras on haluttavampi- joku vielä ihmettelee miks ei oo seksiä.
Ei halut mihinkään häviä-on vaan eri asia ketä haluaa.Kohta luemme ,että 60% eroaa.
Siis miksi puolisoa etsiT?
En ole ap, mutta mä ainakin haluan puolison siksi, että vaikka elämä on hyvää yksin, se on vielä parempaa, kun se jakaa jonkun kanssa.
Vaikka baarista. Mä tapasin miehen siellä.
48v.
Minkä sille voi jos ei kelpaa kenellekään naiselle?
Utelias. kirjoitti:
Millaisia aloitteita olet tehnyt mielenkiintoisille kumppaniehdokkaille?
Viimeksi salilla ollessa pyysin miestä ulos, mutta olikin varattu. Sitä edellinen oli työpaikan ravintolassa mutta ei siitäkään tullut mitään kovista odotuksista huolimatta.
Toivottavasti savusaunasta.
-Kinkkumies
Elämä on kovaa.