Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni julkkis on tappanut itsensä viime aikoina, miksi en minäkin?

Vierailija
08.06.2018 |

Varmasti mulla menee paljon huonommin kuin yhdelläkään noista. Keski-ikäinen mies, ei naista, työtä ja keveritkin ovat kaikonneet kun ovat saaneet perheet. Päivät on pelkkää tylsyyttä masentuneena internetin ja telkan parissa. Yksinäinen viikonloppu taas tiedossa.

Kun ikää tulee lisää, ei se tästä paremmaksi muutu. Miksi jatkaisin kärsimystäni ja vien turhaan asunnon pääkaupunkiseudulta kun joku menestyvä nuori voisi siinä asua minun sijastani?

Kun tarkemmin ajattelee, ymmärrän miksi he itsemurhaan päätyivät. Miksi pitkittää väistämätöntä kun tietää parhaimpien aikojen oleva väistämättä takana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä julkkikset? 

Ja miten se liittyy sinun ajatuksiisi olemassaolostasi? Onko jotenkin hauskempi tehdä itsemurha, koska julkkiksetkin....

Vierailija
2/6 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä julkkikset? 

Ja miten se liittyy sinun ajatuksiisi olemassaolostasi? Onko jotenkin hauskempi tehdä itsemurha, koska julkkiksetkin....

Pointtina on se, että jos menestyvät julkkiksetkin tappaa itsensä, mikä syy työttömällä luuserilla kuten minä on elää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, ne julkkikset on ensin sentään ELÄNEET. Tee jotain äläkä ruikuta ap.

Vierailija
4/6 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä julkkikset? 

Viimeisimpänä Anthony Bourdain, mutta onhän näitä muitakin lehdet täynnä. Muusikoita, näyttelijöitä, ym. lukematomia määriä.

Vierailija
5/6 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ketään jolle soittaa? Jos minun tai mieheni kaveri/tuttu soittaisi ja kertoisi rehellisesti että nyt on näin rankka tilanne niin auttaisimme varmasti. Yksi yksinäinen masentunut ystävämme joi itsensä hengiltä kun ei osannut pyytää eikä vastaanottaa apua. Tekisimme mitä vain estääkseemme tuota tapahtumasta uudestaan. Oikeasti, soita jollekin. Edes kriisipuhelimeen.

Vierailija
6/6 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et ole julkkis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan