Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana ja mies ei halua tätä lasta

Vierailija
08.06.2018 |

Paljaalla vedellyt, tietää etten syö pillereitä jne ja nyt ilmoittaa ettei halua tätä. Minä haluan. Mitä teen?
😭

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuton mieslapsi.

Sä teet abortin tai lapsen yksin, siinä ne kai vaihtoehdot.

Vierailija
2/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niin kuin itse parhaaksi katsot ja otat sitten seuraukset vastaan. Mies todennäköisesti häviää kuvioista ja maksaa elarit. Sinä ihmettelet yksinhuoltajana, miksi kaikki miehet karttavat paisi seksi mielessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Moneskohan jo tänään?

Vierailija
4/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet lapsen yksin. Tai sitte abortti.

Vierailija
5/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuuton mieslapsi.

Miksi vain mies oli tässä vastuuton?

Vierailija
6/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijä. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuuton mieslapsi.

Koska ap:lle lapsi ilmeisesti kelpaa mutta mies taas toimillaan aiheutti raskauden jota ehdottomasti ei halua.

t. eri

Vierailija
7/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin sanon, että PRO-VO, mutta tämä takuulla on.

Ei kukaan itseään kunioittava nainen puhu mistään "paljalla vetelystä".

Jos sattuisikin niin, ettei ole provo, opettele, ap, hiukan kunnioittamaan itseäsi.

Vierailija
8/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelijä. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuuton mieslapsi.

Koska ap:lle lapsi ilmeisesti kelpaa mutta mies taas toimillaan aiheutti raskauden jota ehdottomasti ei halua.

t. eri

Tarkoitatko, että on naiselta vastuullista harrastaa seksiä ilman ehkäisyä ja tehdä lapsi vastentahtoisen isän kanssa?

Vierailija
9/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Ei ole provo. Mulle asia on ollut ok, tulee jos on tullakseen, mies tokaisi ettei ajatellut että raskaaksi tulen vaikka lapsiakin on. Joka kerta oon muistuttanut että kumi mutta ei ole kelvannut. Usko miehiin on mennyt.

Vierailija
10/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijä. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelijä. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuuton mieslapsi.

t. eri

Tarkoitatko, että on naiselta vastuullista harrastaa seksiä ilman ehkäisyä ja tehdä lapsi vastentahtoisen isän kanssa?

Paljaalla panemisessa ei ole mitään vikaa, aikuiset ihmiset kuitenkin tietävät mitä siitä voi seurata joten riski on tietoinen. Nyt vain toinen osapuoli yrittää perääntyä, että hän ei haluakaan sitä lasta joka yhdessä pantiin alulle. Vain mies on tässä tapauksessa vastuuton.

Vierailija
11/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas. Jos mies on tosiaan noin vastuuton voi mun puolesta kadota. Aivan naurettavaa ettei melkeen 40v tiedosta riskejä.

Vierailija
12/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijä. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuuton mieslapsi.

Naisenkin pitää ehkäisyä käyttää, etenkin jos ei lapsia halua

Vierailija
13/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan sanoin että mulle on ok jos tulee. Mies nyt yrittää perääntyä vaikka tasan riskit on tiennyt. Ap

Vierailija
14/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Ei ole provo. Mulle asia on ollut ok, tulee jos on tullakseen, mies tokaisi ettei ajatellut että raskaaksi tulen vaikka lapsiakin on. Joka kerta oon muistuttanut että kumi mutta ei ole kelvannut. Usko miehiin on mennyt.

Mutta silti olet antanut panna? Kuinka hölmö voi ihminen olla.

Vierailija
15/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen voi alkaa haluta lasta siksi että sellainen tulee, jos ei ole koskaan halunnut niitä lapsia. Vaikka tietäisi riskin, ja se realisoituisi, niin ei ihminen voi ilman jotain lobotomiaa alkaa haluta asiaa jota ei halua. Ymmärrätkö? Kyllä kaikki esim. tietää että liikkumattomuus, tupakka ja epäterveellinen ruoka voi johtaa syöpään ja sen tulon voi sitten jopa "hyväksyä" syntiensä perusteella, mutta ei sitä silti halua.

Miksi niin moni nainen luulee että miehet jotenkin salaisesti haaveilee lapsista? Projisoitte omat haaveenne mieheen ja kyllä vaan se on vastuutonta.

Vierailija
16/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti olet antanut panna? Kuinka hölmö voi ihminen olla.

Miksi olisi hölmöä olla avoin raskautumiselle?

Vierailija
17/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen voi alkaa haluta lasta siksi että sellainen tulee, jos ei ole koskaan halunnut niitä lapsia. Vaikka tietäisi riskin, ja se realisoituisi, niin ei ihminen voi ilman jotain lobotomiaa alkaa haluta asiaa jota ei halua. Ymmärrätkö? Kyllä kaikki esim. tietää että liikkumattomuus, tupakka ja epäterveellinen ruoka voi johtaa syöpään ja sen tulon voi sitten jopa "hyväksyä" syntiensä perusteella, mutta ei sitä silti halua.

Miksi niin moni nainen luulee että miehet jotenkin salaisesti haaveilee lapsista? Projisoitte omat haaveenne mieheen ja kyllä vaan se on vastuutonta.

Kuka tässä mitään miesten haaveilua kuvittelee? En minä ainakaan, ei suoraan sanottuna tullut mieleenkään. Mies on kuitenkin tietoisesti ottanut tämän riskin joten turha nurista lapsesta.

Vierailija
18/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä mitään miesten haaveilua kuvittelee? En minä ainakaan, ei suoraan sanottuna tullut mieleenkään. Mies on kuitenkin tietoisesti ottanut tämän riskin joten turha nurista lapsesta.

No miksi puhut otsikossa "haluamisesta"? Jos mies sanoo että kai sieltä sitten joku hemmetin mukula tulee, sovitaan elareista tai adoptiosta ja sitten eri teille. Kelpaako?

Vierailija
19/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijä. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuuton mieslapsi.

Mies on tiennyt, että ap ei käytä ehkäisyä. Mies olisi ihan helposti voinut ottaa kondomit käyttöön.

Vierailija
20/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi puhut otsikossa "haluamisesta"? Jos mies sanoo että kai sieltä sitten joku hemmetin mukula tulee, sovitaan elareista tai adoptiosta ja sitten eri teille. Kelpaako?

Miksi kuvittelet, että olen ap? Otit kommentissasi kantaa myös minun kommenttiini joten huomautin, että riski on tietoinen joten turha itkeä kuinka ei lasta halua.