Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa edes siivoustyötä, vaikka kuulemma sitä työtä saa kuka tahansa

Vierailija
08.06.2018 |

Vaikla olen joskus ollut kesätöissä siivoojana. Taidan siis olla todella surkea ihminen, täysin työkelvoton.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siivojan työ ole ainakaan enää sellaista, mihin kaikki pääseen. Puhelinmyyjäksi sen sijaan pääsee, ainakin niin pitkäksi aikaa, kunnes selviää, ettet osaa myydä.

Vierailija
2/12 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani vuosikaudet aiemmin siivonnutkaan ei päässyt siivoojaksi.

Syynä oli puuttuva siivousalan tutkinto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään päässyt pari vuotta sitten. Mulla oli jo työpaikka, mutta olisin lisätienestinä halunnut tehdä siivoojan työtä ja hain eri siivousfirmoista. Mikään näistä ei edes vastannut mun hakemukseen. Mun vakituinen työ tuolloin oli erään ison toimistotalon henkilöstöravintolan keittiössä. 

Kumma kun ilmoituksissa vaatimuksena siivoojan työhön on osata suomea, mutta tuossa toimistotalossa yksikään siivooja ei sitä osannut.  

Vierailija
4/12 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siivojan työ ole ainakaan enää sellaista, mihin kaikki pääseen. Puhelinmyyjäksi sen sijaan pääsee, ainakin niin pitkäksi aikaa, kunnes selviää, ettet osaa myydä.

Mä en päässyt puhelinmyyjäksikään. Syynä ilmeisesti se, että oikomishoidon vuoksi tehty leukaleikkaus aiheutti pientä epäselvyyttä puheeseen. Ei vaikuta juurikaan normielämässä  vaan jotkut yksittäiset sanat tulevat joskus  vähän puuroisina ulos suusta.

En myöskään pääse siivoojaksi. Työkokemusta on siitä muutama vuosi, mutta haluavat aina sen tutkinnon, vaikka ilmoituksessa sanovat toista. Ja ikää on myös lähes 50v.

Jep, kovasti yritän aktivoitua tai työllistyä, vaikka vaikealtahan se välillä tuntuu.

Vierailija
5/12 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse välttämättä. Sitä paitsi siivoojan töitäkin on hyvin erilaisia. Osa vaatii aika paljon osaamistakin tai ovat raskaita.

Vierailija
6/12 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en päässyt puhelinmyyjäksikään. Syynä ilmeisesti se, että oikomishoidon vuoksi tehty leukaleikkaus aiheutti pientä epäselvyyttä puheeseen. Ei vaikuta juurikaan normielämässä  vaan jotkut yksittäiset sanat tulevat joskus  vähän puuroisina ulos suusta.

En myöskään pääse siivoojaksi. Työkokemusta on siitä muutama vuosi, mutta haluavat aina sen tutkinnon, vaikka ilmoituksessa sanovat toista. Ja ikää on myös lähes 50v.

Jep, kovasti yritän aktivoitua tai työllistyä, vaikka vaikealtahan se välillä tuntuu.

Oho. Tuo on jo uskomatonta ettet päässyt puhelinmyyjäksikään.

Vierailija
7/12 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm, kaverini on palveluesimies, ja kyllä se nykyaika on aika kilpailtu ala. Puhelin pirisee jatkuvasti ja asiakkaat valittavat - mikä on siis tietenkin järkevissä rajoissa hyvä asia, kun kerran maksavat palvelusta - mutta on iso ongelma, jos on tullut pestattua joku, joka ei hallitse asiakaspalvelua ja tarkkuutta. Ottaa mieluiten töihin sellaisia, joilla on runsaasti työkokemusta ja suosituksia. Isot sopimukset kuitenkin kyseessä. 

Vierailija
8/12 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siivoustyö vaatii nykyään tutkinnon. Mullakin on kokemusta siivoustyöstä useampi vuosi mutta ei tutkintoa. Enää mua kelpuuteta siivousalan töihin.

Vierailija
9/12 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän teinikään päässyt. Työpaikkailmoitus on kyllä vieläkin netissä.

Vierailija
10/12 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päässyt puhelinmyyjäksikään, mitä voidaan pitää jo pienenä ihmeenä.

Vierailija
11/12 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Tuo on jo uskomatonta ettet päässyt puhelinmyyjäksikään.

Voi olla, että pääsisin johonkin vähän hämäräperäiseen firmaan. Omat kokemukset ovat näistä vähän paremmin työntekijöitään kohtelevista ja palkanmaksussa lainkuuliaisista firmoista.

Vierailija
12/12 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en päässyt puhelinmyyjäksikään, mitä voidaan pitää jo pienenä ihmeenä.

En minäkään, mutta puhelinmyynnissä on hyvä olla päällepäsmäri jota ei haittaa olla ihmisille häiriöksi. Olen mieluummin huomaavainen ei-häirikkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi