Miksi en tule miesten kanssa toimeen?
Luokkalaiset miehet juttelevat muille luokan naisille usein, mutta minulle ei juurikaan. Minkälaisen naisen kanssa miehet eivät tule toimeen? Ulkonäöltä hoikka ja meikkaan ja pukeudun asiallisesti/klassisesti ikäluokkaani verrattuna.
Kommentit (18)
Oletko jotenkin tosikkomainen? Olen huomannut että hymyilevä nainen vetää miehiä puoleensa, vaikka ei ole mitenkään kauniskaan.
Vaikutat pinnalliselta ja siksi miehet eivät jaksa sua
Mulla sama. Ei oo ikinä ollut normaaleja toimivia miessuhteita. Nyt parikymppisenä harmittaa. Varsinkin, kun moni seurustelee jne. Oon kyllä deittaillut. Mullekin usein käy noin, että muut naiset huomioidaan. Itse koen olevani vähän näkymätön.. Koulussa olen joskus saanut huomiota, mutta vain vähän. Ehkä se johtuu vain siitä ettei kemiat pelaa? Tarkoitatko, että tämä ongelma on enemmän läsnä ihan arjessa vai romanttisessa mielessä?
Kai sekä miehet että naiset juttelee mieluiten ihmisille joiden kanssa kokevat että on jotain yhteistä. Ehkä sä vaan oot liian naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Ei oo ikinä ollut normaaleja toimivia miessuhteita. Nyt parikymppisenä harmittaa. Varsinkin, kun moni seurustelee jne. Oon kyllä deittaillut. Mullekin usein käy noin, että muut naiset huomioidaan. Itse koen olevani vähän näkymätön.. Koulussa olen joskus saanut huomiota, mutta vain vähän. Ehkä se johtuu vain siitä ettei kemiat pelaa? Tarkoitatko, että tämä ongelma on enemmän läsnä ihan arjessa vai romanttisessa mielessä?
Romanttisessa mielessä ei ole ongelmaa, miesystävän kanssa tulen todella hyvin juttuun ja muutenkin osaan kyllä flirttailla miehille tarpeen tullen. Mutta tällaisessa arkisessa koulumaailmassa tuntuvat jotenkin pelkäävän minua tai pitävän tylsänä. onko sinulla sitten työssä ja arjessa hankaluuksia miesten kanssa vai pelkästään romanttisella tasolla?
En minäkään. Tulen omalla autolla.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen siis oletkaan?
Parikymppinen
Sinulla on varmaan oma tahto ja mielipiteet, etkä ole alistuvainen.
No mitä jos sinä menisit juttelemaan heille, etkä odota heidän juttelevan sinulle?
Ja kun juttelet, niin kuuntelet mitä he sanovat, siis oikeasti kuuntelet, etkä vain odota omaa vuoroasi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Kai sä tajuat itsekin, että tuo on roskaa.
Sinkkumies
Minä en tullut miesten kanssa toimeen, koska koulukiusaustausta (poikien taholta) ja olen lisäksi introvertti. Sulkeuduin miesten läsnä ollessa, aina tullut parempi toimeen naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tullut miesten kanssa toimeen, koska koulukiusaustausta (poikien taholta) ja olen lisäksi introvertti. Sulkeuduin miesten läsnä ollessa, aina tullut parempi toimeen naisten kanssa.
Miehet kyllä tykkää introverteista naisista. Tai minä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä tykkää introverteista naisista. Tai minä ainakin.
Minäkin introverteistä miehistä. Ehkä sitten nuorina vaan introverttinaiset ja -miehet vetäydyimme kuoriimme niiden äänekkäämpien viedessä kaiken huomion. :)
Minäkään en ole koskaan tullut toimeen miesten kanssa. En edes oman isäni kanssa kovin hyvin.
Opin jo pienenä, ettei miehiin kannata luottaa. Eivät kerro ajatuksistaan ja muuttavat mieltään tiuhaa tahtia. Suuttuvat arvaamattomista asioista.
Tietysti olen aikuisena oppinut, etteivät kaikki miehet ole tuollaisia, mutta yleisesti en tiedä, miten miesten kanssa pitäisi käyttäytyä, jotta juttu luistaisi ja hommat toimisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttisessa mielessä ei ole ongelmaa, miesystävän kanssa tulen todella hyvin juttuun ja muutenkin osaan kyllä flirttailla miehille tarpeen tullen. Mutta tällaisessa arkisessa koulumaailmassa tuntuvat jotenkin pelkäävän minua tai pitävän tylsänä. onko sinulla sitten työssä ja arjessa hankaluuksia miesten kanssa vai pelkästään romanttisella tasolla?
Joo mulla on ihan kaikkialla vaikeuksia. Oon ite kanssa semmonen klassisen kaunis tapaus. Luonteeltani avoin ja mielestäni ihan mukava. Ehkä mua ei koeta helposti lähestyttäväksi. Mistä näitä tietää. Tuskin sussa on mitään varsinaista vikaa... miehiä on vain vaikea ymmärtää.
Olet liian prinsessa?