Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avasin juuri oluttölkin (en desinfioinut suuosaa)

Vierailija
08.06.2018 |

Kippis vaan. Hyvää on.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaada se lasiin, on parempaa lasista nautittuna.

Vierailija
2/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuolet varmasti. Kaikki jotka noin tekevät kuolevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut jäävät eloon...

Vierailija
4/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuosaa ei varmaan kukaan kaupassa, teollisuusprosessissa tai kuljetusvaiheessa räplää. Lienee paljon hygienisempi kuin vaikkapa irtotomaatti pienen huuhtelunkin jälkeen. 

Se euron Koffin ostaja latoo siitä annoksensa ilman tölkkien valikointia ja hypistelyä. Erikoisemman oluen ostaja saattaa tarkastella tuotetta, mutta ei suuosast pidellen. 

Veikkaan siis, ettet kuole :D

Vierailija
5/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut jäävät eloon...

Öp öp öp! Älä koita muuttaa puheenaihetta. Nyt puhutaan desinfioimattomista oluttölkeistä.

Vierailija
6/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap miestä?

Vierailija
7/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei nyt olet rikkonut mossen tai jessen 11 sääntöä ja nyt saatana alkaa vainoamaan sinua, perhettäsi, ystäviäsi ja kaikkia läheisiäsi. Kaikki te joudutte helvettiin ja kaikki on vain sinun syytäsi. Voit murtaa tämän kirouksen vain ja ainoastaan kiljurituaalilla jolloin valmistat 600 litraa kiljua etkä poistu talosta ennenkuin kaikki kilju on juotu. Sinulla on vain 14 tuntia ja 32 minuuttia ja 59 sekunttia aikaa

Vierailija
8/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superbakteerivirussyöpä saattaa piiletä suuosassa. Jos huomenna on paha olo, hakeudu välittömästi lääkäriin.

Vierailija
9/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluttahan sinä et avannut, vaan bulkkilagerin. Kukaan OLUESTA jotain ymmärtävä ei mitään purkkibulkkeja osta. Mutta joo, täällä nyt ei voi muuta odottaa...

Vierailija
10/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oluttahan sinä et avannut, vaan bulkkilagerin. Kukaan OLUESTA jotain ymmärtävä ei mitään purkkibulkkeja osta. Mutta joo, täällä nyt ei voi muuta odottaa...

Oikeassa olet😊 mä hienostelen viineillä. Kaljoissa kriteeri on lähinnä kylmyys. Ap

Vierailija
11/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet😊 mä hienostelen viineillä. Kaljoissa kriteeri on lähinnä kylmyys. Ap

Toivottavasti hienostelu ei tarkoita kalliita viinejä. Edes ammattilaiset eivät erota halpoja ja kalliita viinejä sokkotestissä.

Vierailija
12/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purkkibulkit päihtymiseen ja oikeat oluet makunautintoihin.

-ei Ap.

Vierailija
13/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti hienostelu ei tarkoita kalliita viinejä. Edes ammattilaiset eivät erota halpoja ja kalliita viinejä sokkotestissä.

Ei. Mun tän hetken lemppari maksaa tilalta ostettuna vitosen :)

Vierailija
14/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein ton saman Etelä-Afrikassa ja mun paikalliset ystävät saivat heti paniikkikohtauksen. (Siellä ei tosin oikeasti kannata juoda tölkeistä suoraan suulta, vaan pillin kautta, sen verran (uloste- ym) bakteereja liikenteessä.) 

Vierailija
15/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aiemmin edes tullut mieleen, että oluttölkissä olisi bakteereja. Kiitos vaan. Jatkossa varmaan käyttää tölkit ensin uunissa, sitten mikrossa ja lopuksi vielä kastaa ämpäriin desinfiointiainetta.

Vierailija
16/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aiemmin edes tullut mieleen, että oluttölkissä olisi bakteereja. Kiitos vaan. Jatkossa varmaan käyttää tölkit ensin uunissa, sitten mikrossa ja lopuksi vielä kastaa ämpäriin desinfiointiainetta.

Ennen sitä desinfiointiainetta kannattaa myös pestä astianpesukoneessa, menee kätevästi samalla pesulla jauhenlihan kanssa!

Vierailija
17/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen t. läskimaha.

Vierailija
18/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen t. läskimaha.

No avaa sinäkin🙂