Haluaisin britti- tai aussimiehen, uusseelantilaisen tai kanadalaisen :)
Musta vaan ulkomaalaiset ja etenkin enkkua puhuvat miehet on ihania ja sellaisen haluan omakseni ;)
Ne on niin sivistyneitä ja sitten itsekin kuuluu vähän niinkuin parempaan kastiin.
Myös hollantilaiset on kivoja mutta eivät yhtä kivoja kuin anglot.
Missä voisin löytää unelmien anglomiehen?
Kommentit (13)
Ok, matkusta sinne nappaamaan uros, täältä et niitä löydä.
Sun pitää varmaan mennä sinne kivaan anglomaahan. Sieltä se varmasti sitten löytyy.
Haluaisin todella löytää munsalan miehen mieluiten helsingistä tai vantaalta??
Mä haluun sen yhden Seattlessa asuvan nuoren miljonäärin, joka veis mut helikopterilennoille. Ja rakastaisi just mua, vain mua, tummatukkaista meikitöntä kilttinaista.
Noissakin maissa käsitykset sukupuolista ja mitä edellytetään niiden edustajilta voivat olla aika perinteisiä. Esim. Aussinaiselta usein odotetaan tietynlaista habitusta ja käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain edellä mainituista maista tietysti. Jos et sitä tajua, niin tosiaan kaipaat vähän sivistystä. Varsinkaan Britit eivät ole kovin välkkyjä; heille varmaan kelpaat oikein hyvin.
Hollantilaiset taas arvostavat älyä, unohda ne.
Kun tietämys perustuu emmerdaleen kannattaa miettiä mitä kirjoittaa.
Täällä taas kommentoi varsinaisia asiantuntijoita😂😂 voi itku. Näillä on varmaan mussukkamiehet jotka on niin ihania.
Haluan sen anglomiehen TÄÄLLÄ SUOMESSA tietysti :)
Sitten puhuttaisiin vain enkkua, ois siistii!
Tuttavapiirissä ollut muutamakin kouluttautunut ja fiksu suomi-nainen, jotka seurustelleet vuosia kouluttautumattoman, hanttihommia tekevän britti tai irkku expatin kanssa, kunnes herra muuttanut seuraavaan maahan tai lähtenyt kotiin. Yksin.
Vähän ihmettelen näitä naisia. Varnaan se englantilainen mies on melkoinen statusobjekti suomalaisten naisten maailmassa.
Jostain edellä mainituista maista tietysti. Jos et sitä tajua, niin tosiaan kaipaat vähän sivistystä. Varsinkaan Britit eivät ole kovin välkkyjä; heille varmaan kelpaat oikein hyvin.
Hollantilaiset taas arvostavat älyä, unohda ne.