Miten seurustellaan?
Uskon että täällä on todellisia asiantuntijoita, joten kysyn teiltä nyt neuvoa.
Kotiplaneetallamme ei harrasteta seurustelua. Olen asunut maassa nyt pari viikkoa ihmiskehon vallanneena. Kehon aivonjämät ovat vaikuttanut omaan mieleeni siten, että haluaisin seurustella. Haluaisin siis hankkia poikaystävän. Kehoni kuuluu alle kolmekymppiselle ihmiselle, enkä voi vaihtaa kehoa. Harmi etten valinnut nuorempaa kehoa, nuoremmat ilmeisesti harrastavat harjoitteluseurustelua kysymällä toisiltaan alax. Aikuisten maailma on nähtävästi toinen. Siis: Miten seurustelu aloitetaan? Ja miten sitä ylläpidetään?
Kommentit (11)
olen katsonut vain korealaisia draamoja . Eli mies sanoo yllättäen kadulla pitävänsä samassa toimistossa työskentelevästä naisesta. Nainen hihittelee ja lähtee mukaan. ajellaan yhdessä pyörällä ja makaillaan nurtsilla ja juuodaan sochua ja syödään kimchiä. vuoden päästä työn alle lyhistyvä nainen palkkaa kaksoissiskonsa esittämään itseään ja muuttaa amerikkaan.
Vierailija kirjoitti:
olen katsonut vain korealaisia draamoja . Eli mies sanoo yllättäen kadulla pitävänsä samassa toimistossa työskentelevästä naisesta. Nainen hihittelee ja lähtee mukaan. ajellaan yhdessä pyörällä ja makaillaan nurtsilla ja juuodaan sochua ja syödään kimchiä. vuoden päästä työn alle lyhistyvä nainen palkkaa kaksoissiskonsa esittämään itseään ja muuttaa amerikkaan.
Kiitos. Yritän saada työpaikan jostain toimistosta. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jonkun tietyn leffan/sarjan juoni? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jonkun tietyn leffan/sarjan juoni? :D
ei. yhdistelin juonia. :P
Mistä päin olet AP? Haluux alkaa oleen?
Vierailija kirjoitti:
Tilaa pizza kotiinkuljetettuna.
Makkaralla.
Yritin ihan tosissani saada aikaan oikeaan vastauksen kysymykseen mutta päädyin vain toteamaan ettei minun kirjalliset taitoni riitä kuvailemaan tunteita.
Irakilainen poikkis ei kehtaa lähteä mihinkään kanssani. Sanoo että olen läski ja ruma. Miksi on kuitenkin kanssani?
Uuuh, alien-pinppi - onpa eksoottista. Tules tänne, niin setä opastaa :D
Onko kellään antaa yhtään vinkkiä?