Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty olemaan yksin itsetuhoisten ajatusten vuoksi

Vierailija
07.06.2018 |

Kun jään hetkeksikin yksin, iskee päälle halu tehdä itsemurha.

Onko ketään paikalla, joka olisi ollut samanlaisessa tilanteessa ja siitä päässyt yli? Miten helvetissä saan itseni taas siihen kuntoon, että pystyn olemaan edes kymmenen minuuttia yksin ilman itsetuhoisia ajatuksia

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, aikalailla samoissa fiiliksissä oon itsekin kyntänyt koko kevään. Mulla on piiitkä historia masennuksen kanssa ihan lapsuudesta asti ja parempiakin jaksoja mahtuu väliin. Nyt hakeuduin ekaa kertaa al-anoniin, sillä terapiaan minulla ei ole varaa. Se vaikuttaa minulle hyvältä paikalta, saan puhua vaikeista asioista ilman että minut torjutaan tai minua arvostellaan. Olen myös vasta nyt päälle 30-vuotiaana ymmrätänyt, että omat vaikeuteni mitä luultavammin kumpuavat äitini alkoholismista. Toivon saavani apua näin. Suosittelen sinullekin pikaista keskusteluapua, esim. terveyskeskuksen kautta psykiatrinen sairaanhoitaja tai jokin auttava/kriisipuhelin, numeroita löydät googlaamalla. Voimia! <3

Vierailija
2/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä on muutama, annostuksia on juuri muutettu ja aloitettu uusia lääkkeitä, joten sekin varmasti auttaa vointiin mutta vaste tulee vasta myöhemmin.

Psykoterapia on menossa, mutta ollaan vasta hyvin alussa ja se auttaa vasta pidemmällä tähtäimellä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt terapiassa ja saan jatkuvasti keskusteluapua, olen ollut osastollakin hoidettavana. Lääkkeitäkin syön. Mikään ei auta.

Vierailija
4/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt terapiassa ja saan jatkuvasti keskusteluapua, olen ollut osastollakin hoidettavana. Lääkkeitäkin syön. Mikään ei auta.

Samat ajatukset. Siksi mietinkin itsemurhaa.

Vierailija
5/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti ainut vaihtoehto olla kellon ympäri toisen seurassa. En tahtoisi olla toisten riesana.

Vierailija
6/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, mutta jos hirveö elämäntilanne muuttuisi pääsisin tästä kyllä yli, luulen. tällä hetkellä 2 pilleriä päivässö pitää hengissä

Vierailija
7/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut 10 vuotta yksin ja tässä ajassa menettänyt kaikki läheiset. Kyllähän sitä pitää  yksin pärjätä. Ei ole oikein rasittaa muita ihmisiä itsemurhapuheilla. Aamulla mietin olisiko parempi mennä junan alle vai hirttäytyä. Nyt illalla otin opamoxin ja imeskelen minttusuklaata ja on jo parempi fiilis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi