Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin omalaina.fi palvelusta 60000 euroa lainaa vaikka olen tuloton

Vierailija
07.06.2018 |

Minulla ei ole tuloja ollenkaan, joten otin 60000 euroa lainaa 15 vuoden maksuajalla ja lainan käytän elämiseen. Otin lainan vaikka olen tuloton. Kuukaudessa menee lyhennykseen 785 euroa ja kun olen kuluttanut elämiseen tämän lainan, niin sen jälkeen haen ja nostan uuden lainan jolla maksan edellisen lainan korot ja lyhennykset. Ja kun tämä uusi toinen lainakin on kulutettu loppuun, niin taas otan uuden kolmannen lainan jolla maksan entisiä lainoja ja tämä jatkuu ja jatkuu ....... Tämä on eräänlainen pyramidihuijaus, mutta pankkien bisneshän on myydä rahaa. Turha notkua jollain työmarkkinatuella, kun kokoajan saa karenssia ja ei ole tuloja. Nyt olen kokonaan uudella elintasolla ja rahaa tulee aina uuden lainan muodossa!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nerokasta

Vierailija
2/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He,heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika hyvä, turvatut tulot kuolemaan asti. Kuoleman jälkeen on paha velkaa periä, pankki voi merkitä lainan luottotappioksi ja valtio korvaa pankkituen muodossa

Vierailija
4/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ihan huvikseni paljonko saisin vakuudetonta lainaa osuuspankista.

Mä en saanut osuuspankista yhtään joustoluottoa, vaikka nettotulot on yli 3000€:kk. Olleet jo usean vuoden ja noususuhdanteessa työkokemuksen karttuessa.

Vakiduuni nytkin ja työttömänä en ole ollut koskaan. Duunarikoulutus ja korkeakoulutus löytyy.

Muita lainoja/velkoja ei ole kuin asuntolaina, joka on joitain satasia kuussa.

Luottotiedot Ok, ei koskaan merkintöjä.

Säästöjä on, joka kuukausi jää menojen jälkeen vajaa kaks tonnia yli.

En tiiä oonko liian vanha kun jo 35v?

Vierailija
5/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'll hail to that.

Vierailija
6/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä maksat velkaa kuukausittain pois jos ei ole tuloja? Toimeentulotuki on vain 500€.

Vierailija
7/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nerokasta

Suomen valtio tekee tätä samaa, nostaa uutta lainaa joka vuosi jolla maksaa entistä takaisin korkoineen. Järjestelmä on pyramidi huijaus ja se ei voi jatkua valtion kohdalla ikuisesti. Valtion oletaan olevan ikuinen , mutta velkarahajärjestelmä on matemaattisesti mahdotonta, se ei voi jatkua ikuisesti, ja se tulee kohtaamaan loppunsa jonain päivänä.

Henkilön kohdalla velkakierre loppuu kun henkilö kuolee ja se oli siinä.

Vierailija
8/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan valitsemallasi tiellä.

Vierailija
9/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä maksat velkaa kuukausittain pois jos ei ole tuloja? Toimeentulotuki on vain 500€.

Etkö ymmärtänyt? No tällä 60000 euron lainalla tietenkin. Ja kun olen kuluttanut loppuun tämän 60000 euron lainan, niin sitten nostaan uuden lainan jolla maksan entistä lainaa.

Vierailija
10/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut jotain samanlaista. Olen jo 55-vuotias nainen, työttömäksi jäänyt, yt-neuvotteluissa. Nostelisin kaikki mahdolliset lainat ja pikavipit. Kukaan ei ikäistäni palkkaa töihin. Itselleni on ihan sama, vaikka joutuisin linnaan. Siellä olisi paremmat oltavat kuin työttömänä suomessa. Saisi kunnon terveydenhoito,-sekä hammaslääkäripalvelut ja 3 ateriaa päivässä. Elämä olisi stressitöntä.

Vierailija
11/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tulevaisuutta! Sosiaaliturva poistuu aikanaan ja tilalle ei jää kuin tämä lainamahdollisuus. Mutta mikäs siinä , lainaa lainan päälle niin kauan kuin elää, tämä on nykypäivää ja tätä tapahtuu jo kaikkialla

Vierailija
12/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan normi suomalainen: elää velaksi ja maksaa velat aina uudella velalla. Tätähän lähes kaikki 20+vuotiaat tekee-

Vierailija
13/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ihan normi suomalainen: elää velaksi ja maksaa velat aina uudella velalla. Tätähän lähes kaikki 20+vuotiaat tekee-

No meillä nettovarallisuus on kasvanut noin 4000 eurolla kuukausttain tänä vuonna. Enkä usko että olemme ainoita.

Vierailija
14/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärtänyt? No tällä 60000 euron lainalla tietenkin. Ja kun olen kuluttanut loppuun tämän 60000 euron lainan, niin sitten nostaan uuden lainan jolla maksan entistä lainaa.

No mikään taho ei kyllä myönnä tulottomalle lainaa varsinkaan tuollaista summaa. Jonkun satasen pikavipin voit saada jos luottotiedot ok. Hyvä satu muuten.

Vierailija
15/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi oo petos?

Vierailija
16/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näköjään korot kuin vajaat 81000 lainan juoksuaikana, joten onhan tuossa nyt mieletön sauma kitkutella vuosi tai pari ennen ulosottoa.

Vierailija
17/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs teet sittenkun kk maksu on 10000€?

lisää lainaa?

Vierailija
18/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi oo petos?

Ei ole. Omalaina ei kysele mihin rahat käytät. Ketä kiinnostaa, tällä tavoin pyramidihuijaus toimii mitä kaikki tekevät ja se on vielä täysin laillista. Lainaa lainan päälle niin kauan kuin Elät, kyllä se laina katoaa kuoleman jälkeen.

Vierailija
19/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

mitäs teet sittenkun kk maksu on 10000€?

lisää lainaa?

Uutta lainaa vaan päälle. Ajattele , että ihminen olisi valtio. Suomen valtio tekee tätä, nostaa uutta lainaa jolla maksaa entistä lainaa, joten miksipä tämä ei toimisi henkilön kohdalla.

Vierailija
20/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi oo petos?

Miksi olisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä