Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin töihin ja unohdin kokonaan kysyä palkasta! Pitäisikö vielä soittaa ja kysyä?

Vierailija
26.04.2006 |

Pesti on parin kuukauden sijaisuus.

Mielipiteitä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samalainen tumpelo. Olin niin iloinen, että pääsin töihin, että unohdin kysyä kokonaan palkasta =D

Noin lyhyt pesti, ei palkka voi olla mikään hirmu hyvä, eikä oikein voi neuvotellaakaan, kun on noin lyhyt juttu....

Näät palkan sitten tilinauhasta tai kysy kun menet töihin, että ai niin, muuten mitäs saan palkkaa...

Vierailija
2/6 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka musta olisi ihan ok soittaa ja sanoa että unohtui kysyä että paljonkos tästä maksetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,kyllä menen töihin ja suurinpiirtein tiedän mikä palkka onkin. Ajattelin vaan että pitääkö ne siellä mua ihan ääliönä kun en kysynyt sitä?

Eli ei haittaa vaikka en kysyisikään?

-ap-

Vierailija
4/6 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi vaikka jotain muuta kysyttävää ja kysy palkkaa siinä sivumennen. Ja jos et muuta keksi niin aina voi syyttää KELAa että niille tarttee olla tieto palkasta suunnilleen :)))

Vierailija
5/6 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meitä naisia riivaa?? Ei ole ihme, että miehen palkkaeuro on naisilla 0,80 ¿, kun edes töihin hakiessa ei kysy sitä oleellista eli palkkaa.

Kuinkakohan moni mies menisi töihin niin innoissaan, että unohtaisi kysyä palkkaa?

Vierailija
6/6 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille mielipiteistä ja aurinkoista keskiviikkoa!!

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän