Miksi joillakin nuorilla naisilla on laiha mutta ei kiinteä vartalo?
Esimerkiksi se joku palstafeimi, joka linkkasi tänne kuvansa eilen.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on. Varmaan siksi etten harrasta liikuntaa.
Tämä. Ei aktiivista liikuntaharrastusta, mutta ei myöskään syö enemmän kuin kuluttaa.
Ap ei taida olla penaalin terävimpiä kyniä kun näinkin yksinkertaista asiaa pitää ihmetellä.
Koska olen laihduttanut reippaasti ja osa siitä löysästä on ihan vaan nahkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei aktiivista liikuntaharrastusta, mutta ei myöskään syö enemmän kuin kuluttaa.
Ap ei taida olla penaalin terävimpiä kyniä kun näinkin yksinkertaista asiaa pitää ihmetellä.
Voi olla. Osaan kuitenkin käyttää pilkkuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Nuori ja laiha nainenko sika? Tuskin. Hehän ovat kaikkein korkeimmalla jalustalla tässä yhteiskunnassa.
Nuori nainen ei välttämättä ole ulkonäöllisesti se täydellisin nainen vaikka niin halutaan uskoa.
Ihanko oikeasti joidenkin päässä liikkuu tällaisia mietteitä? Ja vaivaudutaan vielä kirjoittamaan näinkin mullistavasta ihmetyksen aiheesta nettiin? :D
Miksi joillakin nuorilla miehillä on laiha, muttei kiinteä vartalo?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillakin nuorilla miehillä on laiha, muttei kiinteä vartalo?
En usko. Laita kuva.
Minulla on aina ollut löllö löysä kroppa (laihaläski, paitsi en enää laiha, vaan normipainoinen), olisko syy jossain tai useammassa näissä:
- ei harrasta liikuntaa
- ei ole saanut tarpeeksi proteiinia (muutenkin huono ruokavalio)
- on syönyt tosi paljon sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina ollut löllö löysä kroppa (laihaläski, paitsi en enää laiha, vaan normipainoinen), olisko syy jossain tai useammassa näissä:
- ei harrasta liikuntaa
Tämä on ihan ok selitys, paitsi että tuon viimeisen tilalle vaihtaisin rajun laihdutuksen, josta jäävä ylimääräinen nahka saa kehon näyttämään löysältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ei harrasta liikuntaa
Tämä on ihan ok selitys, paitsi että tuon viimeisen tilalle vaihtaisin rajun laihdutuksen, josta jäävä ylimääräinen nahka saa kehon näyttämään löysältä.
Voiko sössön kohdalla muka olla kyse ylimääräisestä nahasta? Minusta hän ei ihan hirmusia määriä ole laihduttanut vaan alotti jostakin bmi 20 tienoilta. Tuo vatsahan näyttää siltä, että kohta muuttuu vatsalihaksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ei harrasta liikuntaa
Voiko sössön kohdalla muka olla kyse ylimääräisestä nahasta? Minusta hän ei ihan hirmusia määriä ole laihduttanut vaan alotti jostakin bmi 20 tienoilta. Tuo vatsahan näyttää siltä, että kohta muuttuu vatsalihaksiksi.
No ei ehkä juuri hänen kohdallaan, mutta noin niin kuin yleisellä tasolla. Tuon kuvan perusteella olen vatsalihaksista kylläkin eri mieltä. Tosin tässä kohtaa pitää muistaa se, että useimmilla ihmisillä ei ole silmää vatsalihaskuville. Sössön vatsa näyttäisi aivan erilaiselta muutaman suolattoman päivän, sivuvalaistuksen ja kevyen photoshoppauksen jälkeen. Nämä tekniikat ovat täysin normaali kuvio vatsalihaksiaan somessa esitteleville henkilöille.
Vierailija kirjoitti:
- ei harrasta liikuntaa
Miten tuo "on syönyt tosi paljon sokeria" voisi mainitun kaltaisen kehon aiheuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ei harrasta liikuntaa
Miten tuo "on syönyt tosi paljon sokeria" voisi mainitun kaltaisen kehon aiheuttaa?
Löysentää ihoa.