Nettideittailun raadollinen todellisuus
Olen kokenut ghostaamisen ja penkittämisen. Istuskelet jäähyaitiossa kiltisti odottamassa vuoroasi, kun deitti pitää sinua pihdeissä: ollaanko vaiko ei olla.
Onko kukaan muu kokenut samaa?
Kommentit (39)
Olen kokenut monet kerrat jo ennen kuon moita termejä on ollut olemassa. Siitä huolimatta olen jo 4,5 vuotta seukannut onnellisesti netissä tapaamani kanssa. Ei tarvittu kuin noin 150 treffikumppania ennen häntä, joten kokemusta on monenlaisista ghostaajista, penkittäjistä yms. Ei niistä pidä lannistua eikä luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen huomannut, että aika usein naiset siirtää vastuun keskutelun eteenpäin viemisestä täysin miehen harteille. Ymmärrän, että se kuuluu tähän sukupuolten välisiin rooleihin. Voi sitä silti yrittää vähän edes olla jutussa mukana. Jos ei kiinnosta niin sitten kannattaa lopettaa keskustelu kokonaan, mutta jos kiinnostusta kerran on niin sitten kannattaa heittäytyä täysillä mukaan.
Ei se silleen toimi, että nainen naama nyrpeänä odottaa ja katsoo kun mies heittä iskulauseita ja yrittää tehdä vaikutuksen daamiin. Vähän pilkettä silmäkulmaan ja hyvää juttua heittämään vaan rohkeasti.
Ugh, olen puhunut.
Mä luulen, että se on ihan osaamisesta kiinni. Mulla on komea kaveri (mies), joka ei myöskään oikein osaa keskustella. Tämä johtuu varmaan siitä, että hänen ei tarvitse opetella, kun saa naisia muutenkin. Meidän rumempien pitää kehittää keskustelu- ym. taitoja
Tässäkin asiassa on turha yleistää. Kyllä mäkin eka tinderiin mentyäni ajattelin, että ei tästä voi tulla mitään, kun ei miehet osaa keskustella, mutta alkoihan niitä onnistuneitakin keskusteluja sitten tulla ja olen myös tälläisten nettifoorumeiden kautta huomannut, että myös miehet valittaa siitä, että naiset ei osaa keskustella.
Jotenkin tuntuu vaan, että tosi monilla on noihin keskusteluihin kauhean korkeat kriteerit, eikä osata olla ennakkoluulottomia. Mä vastaan ihan kaikille, koska en keräile turhia mätsejä ja joskus on alkuun hyvinkin kangerteleva keskustelu on lämmennyt varsin mielenkiintoiseksi. Mutta sellaistahan keskustelu uuden ihmisen kanssa on usein livenäkin, joidenkin kanssa juttu luistaa tuosta vaan, joidenkin kanssa vasta pidemmän alkulämmittelyn jälkeen ja joidenkin kanssa ei tule juttelusta mitään, kumpikaan ei vaan keksi mitään puhuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen huomannut, että aika usein naiset siirtää vastuun keskutelun eteenpäin viemisestä täysin miehen harteille. Ymmärrän, että se kuuluu tähän sukupuolten välisiin rooleihin. Voi sitä silti yrittää vähän edes olla jutussa mukana. Jos ei kiinnosta niin sitten kannattaa lopettaa keskustelu kokonaan, mutta jos kiinnostusta kerran on niin sitten kannattaa heittäytyä täysillä mukaan.
Ei se silleen toimi, että nainen naama nyrpeänä odottaa ja katsoo kun mies heittä iskulauseita ja yrittää tehdä vaikutuksen daamiin. Vähän pilkettä silmäkulmaan ja hyvää juttua heittämään vaan rohkeasti.
Ugh, olen puhunut.
Ja miksi pitäisi yrittää olla jutussa mukana jos ei ole. Parastahan on kun olet sellaisessa seurassa jossa on vaivaton olla ja ei tarvitse liikaa yrittää. Mielestäni tällaisten kanssa kannattaa sitä juttua jatkaa, suosittelen miehillekin.
Minä puhuin sellaisista kohtaamisista missä molemmat on kiinnostuneita. Tilanne on eri jos mies lähtestyy naista joka ei ole ollenkaan kiinnostunut kyseisestä miehestä. Se on sitten ihan selvä homma jos haluaa päättää keskustelun ja feidata takavasemmalle. Täysin ymmärrettävää, ettei kaikkien tahansa kanssa halua jatkaa keskustelua.
Daa? Jos nainen ei osallistu keskusteluun proaktiivisesti, vaan lähinnä vastailee kysymyksiisi, tästä voit päätellä että häntä ei kiinnosta riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugh, olen puhunut.
Ja miksi pitäisi yrittää olla jutussa mukana jos ei ole. Parastahan on kun olet sellaisessa seurassa jossa on vaivaton olla ja ei tarvitse liikaa yrittää. Mielestäni tällaisten kanssa kannattaa sitä juttua jatkaa, suosittelen miehillekin.
Minä puhuin sellaisista kohtaamisista missä molemmat on kiinnostuneita. Tilanne on eri jos mies lähtestyy naista joka ei ole ollenkaan kiinnostunut kyseisestä miehestä. Se on sitten ihan selvä homma jos haluaa päättää keskustelun ja feidata takavasemmalle. Täysin ymmärrettävää, ettei kaikkien tahansa kanssa halua jatkaa keskustelua.
Daa? Jos nainen ei osallistu keskusteluun proaktiivisesti, vaan lähinnä vastailee kysymyksiisi, tästä voit päätellä että häntä ei kiinnosta riittävästi.
En vaan ymmärrä miksi nainen sitten jatkaa sitä pelkkää vastaamista, miksei lopeta koko keskustelua.
Ghostaamisesta kirjoitin aloituksen viime syksynä, koska se tuntui todella pahalta. Olen itse niin rehellinen ja aito. Hyvässä ja pahassa. En tottunut nettideittailun maailmaan, mutta ei onneksi tarvinnut. Löysin etsimäni juuri kun olin päättänyt että antaa olla ja pölisin niitä näitä satunnaisen miehen kanssa.
Tässä se aloitukseni
https://www.vauva.fi/keskustelu/2976592/nettideitti-ghostasi-tuntuu-pah…
Mulle osui joskus treffatessa outo tyyppi eteen. Osaako joku kertoa oliko se jotain kieroa penkittämistä vai mikä logiikka oli säädön käytöksen takana:
Ex-säätö otti uudelleen yhteyttä. Tiivistä viestittelyä koko syksy, joissa hän oli aina aloitteen tekijänä. Linkitti hempeitä biisejä ja laittoi ekan viestin heti aamulla ja viimeisen myöhään yöllä. Kahviteltiin ja käytiin kaljalla pari kertaa, tuli jopa luokseni yöksi. Ei seksiä kuitenkaan.
Sitten kun itse jotenkin hölmönä lämpenin uudelleen ja ilmaisin sen, häntä ei kiinnostanutkaan yhtään, muuttui etäiseksi ja ylimieliseksi ja viestitulva loppui siihen.
Ajattelin että tämä oli nyt tässä enkä säädä sen tyypin kanssa enää mitään. Laittoi hän edelleen jotain satunnaisia viestejä joihin vastailin lyhyesti ja neutraalisti, kunnes yhteydenpito kuivui kokonaan.
Löysin keväällä uuden miehen jonka kanssa aloimme seurustelemaan. Mutta se edellinen säätö, jolta siis sain rukkaset, suuttui kovasti kun kuuli tästä. Alkoi siis kuukausien hiljaiselon jälkeen tivaamaan että kuka se uusi mies on jne skeidaa. En viitsinyt vastata ja blokkasin hänet. En ymmärrä yhtään tuollaista käytöstä, ymmärtääkö joku muu? Olikohan se tyyppi edes terve?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugh, olen puhunut.
Valitettavasti huomannut ihan saman.
Lopetan heti keskustelun jos se menee siihen että minä kysyn esim 3 kysymystä ja nainen vaan vastailee niihin eikä kysy mitään takaisin.
Se on kaikista huvittavinta kun nainen laittaa flirtin esim suomi24:ssä ja kun laitat hänelle viestin niin sama juttu, pelkät lyhyet vastaukset kysymyksiin eikä mitään muuta. Oikeesti? Miksi sä flirttaat jos ei kiinnosta keskustella .D?
Tämä sama ilmiö on muissakin deittipalveluissa. En myös oikein ymmärrä miksi.
M35
Minua kiinnostaa nimenomaan keskustella. Jos mies osoittautuu tylsäksi kyselijäksi, ei sitä kannata paria viestiä pidempään yrittää.
Ja ei, en oleta miehen viihdyttävän minua, vaan olevan vastavuoroinen keskustelija. Ero niiden välillä jotka tämän osaavat, ja jotka eivät, on valtava.
Ja koskaan ei keskustelu ole parantunut jos se alkaa "hei, mitä kuuluu, kysymys 1, kysymys 2" jne jne, kun vastaan pidemmästi niin että kyselyn sijaan toinen voisi jatkaa niistä aiheista, eikä siirtyä haastattelun seuraavaan kysymykseen. Ihan ajanhukkaa. Oppikaa keskustelemaan kyselyn sijaan!!
Pitäähän vastapuolesta tietää jotain että voi syntyä keskustelua, ellei nyt halua puhua säästä tai politiikasta, mikä tuskin monia innostaa. Hyvin pitkältihän se on alussa oltava vähän sellaista kyselyä. Ja tottakai miehiä kiinnostaa tietää tiettyjä asioita naisista ihan senkin kannalta, että voi arvioida jatkaako juttua, onko mitään yhteistä jne.
No ei. Kun nimenomaan ei tarvitse kysellä jos osaa keskustella, kun molemmat osapuolet kertovat itsestään kysymättä.
Jos esim vastaan "ihan ok, tässä istun täydessä junassa matkalla töihin", niin "mitä työtä teet" tylsän kysymyksen sijaan toinen voisi sanoa vaikka "toivottavasti sait istumapaikan, pitkään seisominen on inhaa. Itse tulin pyörällä töihin, kun saa päivän jo istua tietokoneen ääressä" tms, josta selviää jo paljon enemmän kuin jos joutuisi erikseen kyselemään mitään. Kun keskustelu sujuu näin, ei kysymysmerkkejä tarvitse usein yhden yhtä.
Vierailija kirjoitti:
No ei naiset odota että mies viihdyttää, naiset odottaa että se keskustelu on soljuvaa, ei kuin olisi työhaastattelussa tai kävisi keskustelua naapurin kanssa. Jos ei ole puhuttavaa, niin ei sitten ole. Miehethän ei tätä ymmärrä, kun olevat haku päällä, juttua yritetään vääntää kysymyllä ne samat tylsät "mikä on sun lempiväri" kysymykset jos kyseessä ulkoisesti miellyttävä nainen, vaikka selkeästi ei ole mitään yhteistä keskusteltavaa.
Miehillä kiinnostavuus tai soljuvuus tulee tosiaan siitä, että nainen pitää typerimmät mölyt mahassa, on hygienia kunnossa ja ihan OK:n näköinen. Miehillä ei ole varaa vaatia muuta; henkiset yhteydet saa sitten kaverien kanssa.
Naisia taas kiinnostaa miehen jutut jos mies on erittäin komea, erittäin varakas tai statuksellinen tai satumaisen säkän tapauksessa jotenkin muuten vain kaikin puolin tämän naisen tyyppiä. Tämä tyyppiä oleminen kyllä perustuu joissakin tapauksissa hyvin hataralle pohjalle; esim.mies saa naisen nauramaan ja ihastusvaihde kääntyy naisella päälle, mutta myöhemmin joku väärä ele miehen puolelta saa naisen hyppäämään toisen syliin.
Sosiaalisessa kanssakäymisessä keskitytään liian paljon miesten tylyttämiseen ja kryptisten viestien etsimiseen naisten kielestä ikään kuin tutkittaisiin jotain tuhat vuotta vanhaa karjalais-babylonistien kuvakirjoituskieltä merkitysten toivossa, kun yksinkertaisemmin asian voi nähdä vaihtokauppana, jossa miehen kuvallinen ja kirjallinen CV joko sytyttää kiinnostuksen tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut ghostaamisen ja penkittämisen. Istuskelet jäähyaitiossa kiltisti odottamassa vuoroasi, kun deitti pitää sinua pihdeissä: ollaanko vaiko ei olla.
Onko kukaan muu kokenut samaa?
En ole. Vihellän pelin poikki heti, jos alkaa tuntua että "deitillä" on muita prioriteetteja, tai että kiinnostus ei ole 100% luokkaa. Viimeksi tämä tapahtui, kun matchini alkoi heti alkuun märistä "pitkästä välimatkasta" (45 minuuttia suuntaansa autolla, kamoon). Ilmoitin suoraan että jos tämä on kerran noin vaikea juttu, niin kavenna välimatkamittariasi vaikka viiteentoista kilometriin; mä haluan että mun deitille 45 minuutin matka suuntaansa ei ole juttu eikä mikään, koska saa siitä palkintona viettää aikaa mun kanssa. :D
Tämän jälkeen tapahtui kummia: ko. deitti alkoikin sitten yhtäkkiä kovastikin haluta tapaamista mun kanssa, sanoi että ei se 45 minuutin matka ole matka eikä mikään, ja myönsi että oli ehkä vähän harkitsematon ele alkaa voivotella tuota välimatkaa. Että tämä johtui siitä kun on kuulemma joskus menneisyydessä ollut "hankala" suhde pitkän (?) välimatkan takia.
Totesin vaan että sori, ei nappaa enää, ja toivotin hyvät jatkot. (En siis ghostannut.) All or nothing, guys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugh, olen puhunut.
Saat toki jatkaa tahallaan väärinymmärtämistä.
Se nyt ei vaan ole silloin kiinnostuksen puutteesta kiinni jos keskustelu johtaa treffeihin. Joku voi kohteliaisuudesta vastailla viesteihin vaikkei ole kiinnostusta, mutta ei nyt sentään tapaamaan lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugh, olen puhunut.
Se nyt ei vaan ole silloin kiinnostuksen puutteesta kiinni jos keskustelu johtaa treffeihin. Joku voi kohteliaisuudesta vastailla viesteihin vaikkei ole kiinnostusta, mutta ei nyt sentään tapaamaan lähde.
Miksi ihmeessä sinä sitten lähdet tapaamaan ihmistä, jonka kanssa ei keskustelu suju? 🙄
En ole koskaan nettideittejä käyttänyt, mutta minusta kiinnostuu tosi usein miehet jotka tykkäävät kuunnella juttujani. Ihailevat että miten onkaan värikäs kielenkäyttö, ja hersyvä huumori. Tillittävät pää kenossa, että ai että se on ihana nainen. Olen määrätietoinen siis, tiedän mitä haluan, vrbaalista tykitystä voin jatkaa lähes loputtomiin, vitsiä löytyy joka paikasta, ja huomaan asioita ja ilmiöitä ympärilläni yhdistellen niitä, väännellen niitä, ja katson yhtäkkiä hassusti ihan toisesta näkökulmasta.
Minä vain haluankin miehen rinnalleni, enkä yleisöä, joka taputtaa, kulkee perässä ihaillen, ja antaa "areenan" minulle.
Sanomattakin selvää ettei nettideittailu toimi kohdallani. Joskus netissä on hauskoja keskusteluja samantyyppisten miesten kanssa kuin itse olen (ei siis deittisivuja kuitenkaan). Nettideiteissä varmaan olisin itse aktiivinen, koska olen muutenkin, semisti päällekäyvä, siirtyisin heti seuraavaan, jos tuntuisi että lempivärini olisi se tärkein asia. Noh, löysin sitten puoliskoni bändin keikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugh, olen puhunut.
Miksi ihmeessä sinä sitten lähdet tapaamaan ihmistä, jonka kanssa ei keskustelu suju? 🙄
Jos ihminen vaikuttaa muuten mielenkiintoiselta ja on kiinnostunut tapaamaan niin miksen antaisi mahdollisuutta? Eihän siinä nyt paljoa menetä jos käydään vaikka kahvilla ja kävelyllä sen jälkeen. Ihan mukava tavata uusia ihmisiä ja höpötellä niitä näitä. Vaikka ne ei aina johda mihinkään sen enempään. Monet ihmiset on parempia ilmaisemaan itseään kasvotusten tavatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugh, olen puhunut.
Jos ihminen vaikuttaa muuten mielenkiintoiselta ja on kiinnostunut tapaamaan niin miksen antaisi mahdollisuutta? Eihän siinä nyt paljoa menetä jos käydään vaikka kahvilla ja kävelyllä sen jälkeen. Ihan mukava tavata uusia ihmisiä ja höpötellä niitä näitä. Vaikka ne ei aina johda mihinkään sen enempään. Monet ihmiset on parempia ilmaisemaan itseään kasvotusten tavatessa.
Niin, tuliko mieleen että ne naisetkin ajattelee täsmälleen samalla tavalla? Lähtevät treffeille vaikkei niin hirveästi kiinnosta, ja sitten livenä toteavat että eipä kiinnosta sielläkään. Pöljää ihmetellä toisten käytöstä samalla kun itse tekee juuri samoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugh, olen puhunut.
Niin, tuliko mieleen että ne naisetkin ajattelee täsmälleen samalla tavalla? Lähtevät treffeille vaikkei niin hirveästi kiinnosta, ja sitten livenä toteavat että eipä kiinnosta sielläkään. Pöljää ihmetellä toisten käytöstä samalla kun itse tekee juuri samoin!
En mä ymmärrä ollenkaan tuollaista skenaariota, että joku nainen ei olisi ihan älyttömän kiinnostunut lähtemään mun kanssa treffeille... 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugh, olen puhunut.
Valitettavasti huomannut ihan saman.
Lopetan heti keskustelun jos se menee siihen että minä kysyn esim 3 kysymystä ja nainen vaan vastailee niihin eikä kysy mitään takaisin.
Se on kaikista huvittavinta kun nainen laittaa flirtin esim suomi24:ssä ja kun laitat hänelle viestin niin sama juttu, pelkät lyhyet vastaukset kysymyksiin eikä mitään muuta. Oikeesti? Miksi sä flirttaat jos ei kiinnosta keskustella .D?
Tämä sama ilmiö on muissakin deittipalveluissa. En myös oikein ymmärrä miksi.
M35
Minua kiinnostaa nimenomaan keskustella. Jos mies osoittautuu tylsäksi kyselijäksi, ei sitä kannata paria viestiä pidempään yrittää.
Ja ei, en oleta miehen viihdyttävän minua, vaan olevan vastavuoroinen keskustelija. Ero niiden välillä jotka tämän osaavat, ja jotka eivät, on valtava.
Ja koskaan ei keskustelu ole parantunut jos se alkaa "hei, mitä kuuluu, kysymys 1, kysymys 2" jne jne, kun vastaan pidemmästi niin että kyselyn sijaan toinen voisi jatkaa niistä aiheista, eikä siirtyä haastattelun seuraavaan kysymykseen. Ihan ajanhukkaa. Oppikaa keskustelemaan kyselyn sijaan!!
Pitäähän vastapuolesta tietää jotain että voi syntyä keskustelua, ellei nyt halua puhua säästä tai politiikasta, mikä tuskin monia innostaa. Hyvin pitkältihän se on alussa oltava vähän sellaista kyselyä. Ja tottakai miehiä kiinnostaa tietää tiettyjä asioita naisista ihan senkin kannalta, että voi arvioida jatkaako juttua, onko mitään yhteistä jne.
No ei. Kun nimenomaan ei tarvitse kysellä jos osaa keskustella, kun molemmat osapuolet kertovat itsestään kysymättä.
Jos esim vastaan "ihan ok, tässä istun täydessä junassa matkalla töihin", niin "mitä työtä teet" tylsän kysymyksen sijaan toinen voisi sanoa vaikka "toivottavasti sait istumapaikan, pitkään seisominen on inhaa. Itse tulin pyörällä töihin, kun saa päivän jo istua tietokoneen ääressä" tms, josta selviää jo paljon enemmän kuin jos joutuisi erikseen kyselemään mitään. Kun keskustelu sujuu näin, ei kysymysmerkkejä tarvitse usein yhden yhtä.
No onko se kysely nyt sitten aina niin kamalaa? Mä saatan kyllä vastata jotain tuollaista kun sä tuossa esimerkissäs toivoit, mutta kysyisin kyllä yleensä myös lisäksi sen, että mitä töitä teet.
Eikä se keskustelu välttämättä lähde aina ihan tuosta vaan soljumaan, joskus tarvitaan vähän tunnustelua, ennen kuin siitä jutustelusta tulee luontevaa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei naiset odota että mies viihdyttää, naiset odottaa että se keskustelu on soljuvaa, ei kuin olisi työhaastattelussa tai kävisi keskustelua naapurin kanssa. Jos ei ole puhuttavaa, niin ei sitten ole. Miehethän ei tätä ymmärrä, kun olevat haku päällä, juttua yritetään vääntää kysymyllä ne samat tylsät "mikä on sun lempiväri" kysymykset jos kyseessä ulkoisesti miellyttävä nainen, vaikka selkeästi ei ole mitään yhteistä keskusteltavaa.
Miehillä kiinnostavuus tai soljuvuus tulee tosiaan siitä, että nainen pitää typerimmät mölyt mahassa, on hygienia kunnossa ja ihan OK:n näköinen. Miehillä ei ole varaa vaatia muuta; henkiset yhteydet saa sitten kaverien kanssa.
Naisia taas kiinnostaa miehen jutut jos mies on erittäin komea, erittäin varakas tai statuksellinen tai satumaisen säkän tapauksessa jotenkin muuten vain kaikin puolin tämän naisen tyyppiä. Tämä tyyppiä oleminen kyllä perustuu joissakin tapauksissa hyvin hataralle pohjalle; esim.mies saa naisen nauramaan ja ihastusvaihde kääntyy naisella päälle, mutta myöhemmin joku väärä ele miehen puolelta saa naisen hyppäämään toisen syliin.
Sosiaalisessa kanssakäymisessä keskitytään liian paljon miesten tylyttämiseen ja kryptisten viestien etsimiseen naisten kielestä ikään kuin tutkittaisiin jotain tuhat vuotta vanhaa karjalais-babylonistien kuvakirjoituskieltä merkitysten toivossa, kun yksinkertaisemmin asian voi nähdä vaihtokauppana, jossa miehen kuvallinen ja kirjallinen CV joko sytyttää kiinnostuksen tai ei.
Sinä se jaksat haukkua naisia. Miksi ihmeessä edes kaipaat naisseuraa, kun halveksit heitä noin paljon? Seksiä voit ostaa ammattilaisilta. Varmasti puhuvat vain sinua miellyttävistä aiheista kun maksat siitä ja hygieniakin lienee kunnossa. Henkistä yhteyttähän et tuntunut naisilta edes kaipaavan.
Mä olen tinderissä käynyt miesten kanssa lukemattomia keskusteluja, joissa mies vastaa vain yhdellä tai kahdella sanalla, ei kysele mitään tai korkeintaan sen vastakysymyksen "entäs sä?" ja keskustelu on loppunut kokonaan, kun mä olen lakannut kyselemästä kysymyksiä. Mun mielestä sellainen "haastattelumainen" keskustelu, jossa kysellään paljon, ei välttämättä ole huono asia, kunhan molemmat kyselee asioita ja kuitenkin kertoo myös ihan itsenäisesti asioita itsestään.
Ja on ollut myös sellasia keskusteluja, joissa oikein kumpikaan ei ole kysellyt mitään, mutta juttua on tullut molemmilta. Tässä saattaa vaan joskus käydä niin, että huomaa tietävänsä kyseisestä ihmisestä hyvin vähän mitään perusasioita. Ollaan juteltu laveasti joistain tietyistä asioista, jotka eivät välttämättä ole kovin henkilökohtaisia, mutta missään vaiheessa ei ole esim. tullut ilmi mitä kumpikaan tekee työkseen tai onko kummallakaan lapsia.
Mulle keskustelun aloitus on täysin yhdentekevä, tosin kaikille "haluun nuolla sun p*lluu"- aloittajille vastaan vain "kiitos, mutta ei kiitos" ja poistan matchin. Tähän mennessä parhaimmat keskustelut (ja pisin tapailu) on olleet miehen kanssa, jonka aloitus oli "Moikka".