Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tankkaat autoa niin tankkaatko tietyllä summalla esim 40e vai aina täyteen?

Vierailija
07.06.2018 |

Itsellä outo pinttymys aina 60e :D Eikä sillä tule täyteen. OIsko 2/3.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteen. Mies on ärsyttävä ja voi tankata vain 10€. Kokee jotenkin "halvemmaksi" käydä tankkaamassa pienillä summilla monta kertaa. Ai, että se risoo. Itse laitan sen 80€ kerralla ja seuraavan kerran joutuu tankata joskus kuukauden päästä..

Vierailija
22/48 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyteen. Mies on ärsyttävä ja voi tankata vain 10€. Kokee jotenkin "halvemmaksi" käydä tankkaamassa pienillä summilla monta kertaa. Ai, että se risoo. Itse laitan sen 80€ kerralla ja seuraavan kerran joutuu tankata joskus kuukauden päästä..

Minä ihmettelen työkaverin samaa logiikkaa. Hän käy kuukauden aikana tankkaamassa varmaan 10 kertaa, minä puolestani 2 tai 3. Joskus puhuttiin, että hänellä oli silloin ollut sama auto jo kolmisen vuotta, eikä hän ollut koskaan tankannut täyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tankkaan täyteen

Vierailija
24/48 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syksyisin ei uskalla ostaa täyteen, jos vähän ajoa niin jää kesädieselit tankkiin jos tulee yllättäen kovat pakkaset.

Laadut kyllä vaihtuu niin ajoissa, että kyllä sen kesälaadun saa kulumaan jo melkein alkusyksystä. Sitä paitsi sehän kestää sen - 10 vähintään.

Tankillisella ajaa 1500km, ja jos/kun vähän ajoa niin tankillisen kulumiseen menee useampi kuukausi.

Joskus tulee yllätyspakkasia.

Vierailija
25/48 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä täyteen.

Vierailija
26/48 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täyteen, oli hinta mitä tahansa. sillä tavalla pystyn laskemaan ja seuraamaan auton keskikulutusta.

Onhan tuossa ajotietokonekin sitä varten, mutta se heittää jonkun desin suuntaansa..

Vierailija
27/48 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täyteen. En edes muista milloin olisin tankannut vajaan tankin, siitä on varmasti reilut 10v

Vierailija
28/48 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syksyisin ei uskalla ostaa täyteen, jos vähän ajoa niin jää kesädieselit tankkiin jos tulee yllättäen kovat pakkaset.

Laadut kyllä vaihtuu niin ajoissa, että kyllä sen kesälaadun saa kulumaan jo melkein alkusyksystä. Sitä paitsi sehän kestää sen - 10 vähintään.

Tankillisella ajaa 1500km, ja jos/kun vähän ajoa niin tankillisen kulumiseen menee useampi kuukausi.

Joskus tulee yllätyspakkasia.

Jos ajomäärä on sitä luokkaa että tankillisen kulumiseen menee useampi kuukausi niin herää kysymys että miksi autona on diesel, eihän se voi millään kannattaa noin pienellä ajolla?

Vierailija
29/48 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tankkaan nykyisillä hinnoilla (ja omasta rahatilanteesta johtuen) niin, että jos on tankki lähes tyhjä ja bensa kallista, tankkaan vaikka 15-20l. Sitten kun bensa on halpaa, käyn tankkaamassa tankin täyteen, oli siellä käytännössä minkä verran tahansa.

Meidän lähimmällä ABC-asemalla bensan hinta heittelehtii viikkotasolla jopa 11 snt litra. Se on silti onneksi lähitienoon halvin asema :) Siis S-bonusta saaville.

Vierailija
30/48 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40e aina. En tiedä miksi pihistelen. Ja ajan aina tyhjäksi ennenkuin tankkaan. Sekin hölmö tapa..

Vierailija
31/48 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tankkaan nykyisillä hinnoilla (ja omasta rahatilanteesta johtuen) niin, että jos on tankki lähes tyhjä ja bensa kallista, tankkaan vaikka 15-20l. Sitten kun bensa on halpaa, käyn tankkaamassa tankin täyteen, oli siellä käytännössä minkä verran tahansa.

Meidän lähimmällä ABC-asemalla bensan hinta heittelehtii viikkotasolla jopa 11 snt litra. Se on silti onneksi lähitienoon halvin asema :) Siis S-bonusta saaville.

Montako euroa säästää jos bensa on 11c halvempi ja tankkaa täyteen?

Itse käyn aina samalla huoltamolla..

Vierailija
32/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako euroa säästää jos bensa on 11c halvempi ja tankkaa täyteen?

Itse käyn aina samalla huoltamolla..

Jos tankkiin menee vaikka 60 litraa niin kertasäästö on 6,6€. Kaksi kertaa kuussa tankkaavalle vuosisäästö on jo 158€. Jollekin pikkusumma, toisille ei :) mulle tuo on kuukauden ruokarahat ja ylikin.

Vierailija
33/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tankkailen e85, tulee paljon halvemmaksi. Joo ja kyllähän sitä kuluu ihan hirveästi enemmän, keskikulutus 8.5 litraa per 100 km. Eli vastaus ap:lle, aina täyteen.

Vierailija
34/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täyteen. Puhelimella maksu kun lähestyy mittaria, korkki auki, tankki täyteen ja menoksi. Ei montaa minuuttia tuhraannu. Jotku ihmiset eivät saa edes aloitettua tankkaamista samassa ajassa kuin minä suoritan koko homman. En ymmärrä mitä he oikein säätävät ja mitään ei tapahdu.

Vierailija
35/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteen tietenkin. Ei se huoltoasemalla käynti niin hirmuisen hauskaa ole, että tieten tahtoen siellä kävisi harva se päivä. En oikein koskaan ole ymmärtänyt niitä, ketkä laittavat aina parilla kympillä kerrallaan. Ihan yhtä kalliiksihan se ajaminen joka tapauksessa tulee, mutta vaivaa on enemmän ja niitä ärsyttäviä tankkausrahanmenoja tuon tuosta.

Vierailija
36/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tankkaa täyteen, kerran kävi niin, että veloitettiin koko varattu summa ja en ole sen koommin yrittänyt.

Vierailija
37/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaan käytön mukaan. Eli tankattavaan määrään vaikuttaa ilman lämpötila, tien lämpötila, autoon tulevan tavaran ja ihmisten paino sekä suunnitellun reitin nopeus- ja yleiset tieolosuhteet.

Voisi tuon kai helpomminkin kyllä tehdä! :O

Vierailija
38/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaan aina täyteen. Jos menee tankkaamaan silloin kun on jo bensavalo syttynyt niin tankkiin menee n.90€ bensaa tai etanolia riippuen siitä missä tankkaan.

Vierailija
39/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täyteen ja ajan niin kauan, että bensavalo syttyy. Ei tarvitse tankata kuin noin kerran kuussa, välillä polttoaine on vähän kalliimpaa ja välillä halpaa, keskimäärin keskihintaista :)

Sama periaate kaikessa muussakin kun yritän minimoida kaiken asioinnin. Kaupassa käynti vasta kun jääkaappi alkaa olla ihan tyhjä ja sitten ostan sen täyteen, lastenvaatteita ostan tarjouksista kerralla useamman vaatekerran jne.

Vierailija
40/48 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteen. Silloin ei tarvitse käydä kuin noin kolmen viikon välein tuhlaamassa se 60€ mitä tuon kipon tankkiin mahtuu.