Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kaikkitietävät mammat, ratkaiskaapa 52-vuotiaan työttömän ongelma!

Vierailija
07.06.2018 |

Olen 52-vuotias työtön mies. Jäin syksynä työttömäksi markkinointialalla, jossa olin melko hyvin palkattu. En sano tarkemmin, mikään excelin pyrittäjä en kuitenkaan ole. Minulla on myös kansainvälistä kokemusta ja työura on kestänyt 20 v, tosin välillä on ollut jakso jossa olin freelancer.

Nyt olen selvätsi liian vanha ja keskinkertainen taidoiltani omalle alalleni. En saa edes kutsuja haastatteluihin. Digitalisaatio on korvannut minut ja alani muutos. Tämä asia on selvä.

Olen täysin terve, suhteellisen hyväkuntoinen ja nuorekas. Olen korkeakoulutettu ja annan erittäinkin sivistyneen vaikutelman tutustuatessa. Ei jää kenellekään epäselväksi.

Puhelinmyyjäksi en mene. Sen sanon heti. Kyllä elämässä yksi ehdoton ei voi olla.

Mihin ammattiin luulette että minä pääsisin? Fyysiseen työhön ei tämän ikäistä oteta, eikä varmaan olisi järkeä olla esim siivooja (vaatii kuitenkin ammattitaitoa). Olen samalla viivalla maahanmuuttajien ja lukiosta valmistuneiden 18-vuotiaiden kanssa (miinus nuoruuden into ja voima).

Ja kun vastaatte, muistakaa että työhaastatteluun ilmestyy korkeakoulutettu mies, jonka harrastukset ovat linjaa ooppera-kuvataide-huippuravintolat. Viimeiset tosin ovat nyt jääneet täysin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntitehtävät b2b

Muista oikolukea hakemukset huolellisesti ennen lähettämistä.

Vierailija
2/9 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajaksi. Jos et ole ihmisvihaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman alan lisäkoulutusta?

Vierailija
4/9 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku b2b, esimiestehtäviin johonkin urheilukauppaan?

Vierailija
5/9 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittele vanhoja kontakteja? Oletko linkedinissä? Laajenna hakua ulkomaille tai kotimaassa muille paikkakunnille?

Vierailija
6/9 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en pysty auttamaan. Ikärasismi on kauheaa, mutta Suomessa sallittua näköjäön, samoin kuin muukin syrjintä. Yritä käyttää töissä olleita verkostoja hyväksi magdollisimman paljon muuten käy unohduksen tuuli pian.

Vierailija
7/9 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 ei miehelle ole vielä niin paha ikä kuin naiselle. Edellyttäen että ikäännyt hyvin. Tämä tarkoittaa sitä että pysyt hoikkana ja sporttisena.

Myyntihommat todellakin varmasti sopisivat, jos luonteesi sopii siihen.

Jos olet hyvännäköinen, voit ruveta gigoloksi. Luulen että vanhemmilla hyvinsäilyneillä herrasmiehillä olisi niissä hommissa kysyntää. Tiedäthän, rouva viedään oopperaan ja illalliselle, keskustellaan henkeviä jne... Nuori mies ei ole uskottava sellaisessa roolissa. Tosin onnistunee paremmin maailman suurkaupungeissa.

Vierailija
8/9 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ongelma johtuu siitä että meitä muitakin työttömiä täysin kyvykkäitä ja koulutettuja on pilvin pimein en tiedä miten sen ratkaisisi. Myyntiala?

Vierailija
9/9 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä myös yrittäjäpohjalta, jos yritykset eivät halua palkata sinua suoraan. Edustat jotain tuotetta tai palvelua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi