Miehen suvun kynsissä
Miten täällä voi estää, ettei nimeäni käytetä nimimerkkinä. En ole koskaan käynyt täällä ja nimeni on kuitenkin
käytössä. Sain tietää, että tämä on mieheni suvun temmellyskenttä.
Kommentit (9)
Sun täytyy nyt kyllä vaihtaa nimes. Ei siinä muu auta.
Vierailija kirjoitti:
Tuuli vei sun foliohatun
Kuka tahansa voi kirjoittaa täällä toisen nimellä. Kirjoitat vain nimimerkkiin sen. Ei mitään kontrollia.
Näin täällä nimeni ja se riittää minulle. Monen muunkin nimi on ollut esillä. Siitä tämä on aika hullusti tehty palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuli vei sun foliohatun
Kuka tahansa voi kirjoittaa täällä toisen nimellä. Kirjoitat vain nimimerkkiin sen. Ei mitään kontrollia.
Näin täällä nimeni ja se riittää minulle. Monen muunkin nimi on ollut esillä. Siitä tämä on aika hullusti tehty palsta.
Mitä ihmettä sä hourit?
Se ei kelleen kuulu mistä tietoni saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuli vei sun foliohatun
Tuskin olet Suomessa ainut tuon niminen. Pikkasen pienet ympyrät on jos kuvittelet että susta täällä kirjotetaan. Get a life
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuli vei sun foliohatun
Näin täällä nimeni ja se riittää minulle. Monen muunkin nimi on ollut esillä. Siitä tämä on aika hullusti tehty palsta.Tuskin olet Suomessa ainut tuon niminen. Pikkasen pienet ympyrät on jos kuvittelet että susta täällä kirjotetaan. Get a life
En mä nyt niin tyhmä ole että oikean nimeni pistäisin. MattiMöttönen on sellainen yleisnimitys jos et satu tietämään. On näköjään pienet ympyrät täällä Suomessa, kun törmäsin tähän nimeen joka on harvinainen.
Asia yhteys sen tekee.
Tuuli vei sun foliohatun