En enää antanut seksiä ja mies lopetti yhteydenpidon!
Eipä oo miestä enää kiinnostanut kuulumiset tai tapaaminen. Onko vastaavia kokemuksia av-mammat?
Kommentit (51)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Noh, mietipä miksi mies yleensä halusi tapailla sua...
Mulla oli just viime viikonloppuna tilanne, että alkoi tulla välivuotoa (olin syönyt 3 laattaa pillereitä putkeen joten oma moka) - infosin tästä tapailemalleni miehelle, ja tämä totesi vaan, että so what, saadaan kuitenkin olla yhdessä.
Tulevana viikonloppuna on sitten kunnon Niagarat eli vuoto pahimmillaan ja tosi runsasta (ne kolmen kuukauden "satsit" haha), mies haluaa silti tulla mun luokse yöksi. Huomautti vielä että sunnuntaina on kuukausi siitä, kun ensi kerran tavattiin <3
Eli ei, ei ole vastaavaa kokemusta.
Kokeilepa ensi kerralla vaan kieltäytyä seksistä selittelemättä mitään. Ei välttämättä ole samanlainen vastaanotto.
No kyllä mun mielestä joku syy pitää antaa, olkoonkin se sitten vaikka "ei just nyt tee mieli". Kieltäytyminen ilman mitään lisäinfoa on aika karua, olisi omastakin mielestä jos mies kieltäytyisi tosta vaan. Eli en voisi kuvitellakaan kieltäytyväni vailla mitään syytä.
No ei meillä kyllä yksittäisiä kieltäytymisiä selitellä. Tai jos on menkat, sanon että siksi ei. Mutta jos ei huvita, niin kyllähän toinen kehon kielestä sen huomaa, et toinen ei sillä kertaa lähde mukaan. Ja pätee meillä sekä mieheen että muhun. Ja siis 9/10 tapaukista kumpaakin huvittaa, joten pihtaus ei ole suhteessa kummankaan "tapa".
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Noh, mietipä miksi mies yleensä halusi tapailla sua...
Mulla oli just viime viikonloppuna tilanne, että alkoi tulla välivuotoa (olin syönyt 3 laattaa pillereitä putkeen joten oma moka) - infosin tästä tapailemalleni miehelle, ja tämä totesi vaan, että so what, saadaan kuitenkin olla yhdessä.
Tulevana viikonloppuna on sitten kunnon Niagarat eli vuoto pahimmillaan ja tosi runsasta (ne kolmen kuukauden "satsit" haha), mies haluaa silti tulla mun luokse yöksi. Huomautti vielä että sunnuntaina on kuukausi siitä, kun ensi kerran tavattiin <3
Eli ei, ei ole vastaavaa kokemusta.
Enpä ole koskaan infonnut tapailemilleni miehille ennakkoon, että on menkat... selviäähän se sitten. Taisi olla sulle yllätys, että suhteenne olikin muutakin kuin seksiä! :D
Oli siinä mielessä, että mulle tämä suhde on olemassa lähinnä juuri sen seksin takia (ennen ekaa tapaamista puhuttiin asiasta, ja mainitsin että tarve lähinnä fwb-suhteelle, mutta en sulje muutakaan pois) :) Mutta oli ihan kiva ylläri huomata, että mies näkee siinä potentiaalia muuhunkin. (Mitä en edelleenkään siis sulje pois.)
Kuten näistäkin kommenteista voi lukea, ei kannata ryhtyä harrastamaan seksiä heti jos haluaa suhteelta enemmän. Saavutettujen etujen poistaminen johtaa näköjään välittömään kiukutteluun. Jos sitä aitoa kiinnostusta ja kipinöintiä ihmisten välillä on, ei se mihinkään katoa vaikkei heti sänkyyn hypättäisikään. Jos itse ei ole valmis ja halukas alunperinkään seksiin vaan tekee sen toista miellyttääkseen, niin ei kannata alkaa harrastamaan seksiä. Eikö ihmiset halua nykyisin suhteesta muuta kuin seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Kuten näistäkin kommenteista voi lukea, ei kannata ryhtyä harrastamaan seksiä heti jos haluaa suhteelta enemmän. Saavutettujen etujen poistaminen johtaa näköjään välittömään kiukutteluun. Jos sitä aitoa kiinnostusta ja kipinöintiä ihmisten välillä on, ei se mihinkään katoa vaikkei heti sänkyyn hypättäisikään. Jos itse ei ole valmis ja halukas alunperinkään seksiin vaan tekee sen toista miellyttääkseen, niin ei kannata alkaa harrastamaan seksiä. Eikö ihmiset halua nykyisin suhteesta muuta kuin seksiä?
No itse kyllä ainakin "ryhdyn" harrastamaan sitä seksiä vaikka ihan ensitreffeillä, jos siltä tuntuu (ja niin yleensä tuntuukin, mulla on aika tarkka seula että suostun edes tapamiseen, eli jos suostun niin tarkoittaa että tykkään jo niin paljon, että seksi on todennäköistä). Eipä tuo tämän yli 25 vuoden aikana ole yhtään vaikeuttanut pidempiaikaisten suhteiden syntymiseen.
Laitoitko seksin purkkiin? Etkä suostunut antamaan purkkia?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo miestä enää kiinnostanut kuulumiset tai tapaaminen. Onko vastaavia kokemuksia av-mammat?
Ongelmasi ydin oli jo otsikossa.
Tuo asenne: ”mies saa ja minä annan” on todellinen turnoff. Ihmekään ettei miestä kiinnosta enää.
Vierailija kirjoitti:
Jos hakisin seksisuhdetta kieltäytyvä kumppani olisi tietty ehdottomasti no-no
Jos hakisin parisuhdetta haluaisin seksin olevan kaunis ja tärkeä osa rakkautta ja läheisyyttä. Kieltäytyvä kumppani olisi ehdottomasti no-no
Ihmetteletkö miksi mies lopetti yhteydenpidon? Tuskin hän kämppistä/keskustelukaveria oli hakemassa, muista laittaa siitä maininta tinderiin ensikerralla niin ei kukaan hukkaa aikaa turhaan.
Oletko sinä maininnut Tinderissä, että sinun on saatava seksiä aina kun sinä haluat ja kumppanillasi ei ole oikeutta kieltäytyä seksistä koskaan?
Seksiä haluava Henkilö joka on päässyt eroon seksittömästä parisuhteesta, ei välttämättä halua kovin kauan odottaa uudessa suhteessa että onko sitä seksiä vai ei, tulee stoppi aika nopeasti ja syytä.
Sitä ei pitäisi kovin paljoa ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Näin selvisi miehen motiivi olla kanssasi. Hyvä että pääsit siitä eroon.
Ei varmasti koko motiivi, mutta monille tärkeä asia parisuhdetta kuitenkin. Et sinäkään varmaan miehen kanssa pelkästään läheisyyden tai huumorin kanssa ole, mutta jos mies yksipuolisesti päättäisi olla enää antamatta läheisyyttä tai muuttuisi haudanvakavaksi suhteessanne, niin jatkaisitko suhdetta enää?
Parisuhteeseen kuuluu seksi, mutta pelkkä seksi ei ole parisuhde vaikka liian moni mies niin kuvitteleekin.