En enää antanut seksiä ja mies lopetti yhteydenpidon!
Eipä oo miestä enää kiinnostanut kuulumiset tai tapaaminen. Onko vastaavia kokemuksia av-mammat?
Kommentit (51)
Mulla oli pientä sutinaa tyypin kanssa joka halusi seksisuhteen kanssani.
Tajusin että en halunnut sutinaa enempää, joten yritin feidata tyypin sillä että ilmoittelen kun tekee mieli.
No, parin kolmen kuukauden välein tuli aina viestiä tyyliin "miten menee" johon vastasin aika säästellen ja kohteliaisuudesta kysyin että kuinka hänellä puolestaan. Vastaukset olivat pääsääntöisesti tasoa "masentaa ja panettaa".
Joo, kyllä muakin panettaa välillä, mutta ei sellainen että joku on masentunut ja haluaa minun kroppani viihteekseen. Yritin kertoa tämän miehelle mahdollisimman ystävällisesti että ymmärtäisi olla raportoimatta mielenterveytensä aaltoilua ehkä sitten sille seuraavalle panokaverille, mutta ei tainnut mennä perille.
Ei mullakaan mene hyvin aina mutta ainakin yritän hiukan editoida sitä miten paljon ystäviä ja tuttaviani raskautan fiiliksilläni.
Parisuhteeseen kuuluu seksi. Miksi et enää halunnut seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen kuuluu seksi. Miksi et enää halunnut seksiä?
Huom. siis myös seksin antaminen.
Aika loukkaavaa tuollainen että yht' äkkiä ilman syytä lopettaa seksin. Ihmekään että lähti. Eihän tuo ole reilua millään osa-alueella vaikka miten yrittäisi vääntää tyyliin "No huomasi minkä perässä oli kun lopetti yhteydenpidon". Todella typerä temppu naiselta. Mitä jos mies lopettaisi seksihommat kuin seinään? "Petätkö", "Enkö ole haluttava", "kusipää".. Ja kun nainen lähtisi niin voisi vaan kuittailla foorumeilla että taisi olla vaan munan perässä, hyvä että lähti.
Jos seksi on sinulle jotain sellaista mitä nainen "antaa" ja mies "saa" tosi puutteessa on täytynyt miehen olla jos on saanut seisokin pysymään yllä tuollaisen kanssa edes silloin kun vielä annoit.
Kannattaisko siirtyä suoraan ET-lehden foorumille. Siellä voi olla vielä elossa mummoja jotka muistavat tuollaisen asenteen seksiin.
Kerro nyt edes joku syy miksi miehen pitäisi jatkaa tapailua, jos siihen ei enää seksi kuulu?
Jos hakisin seksisuhdetta kieltäytyvä kumppani olisi tietty ehdottomasti no-no
Jos hakisin parisuhdetta haluaisin seksin olevan kaunis ja tärkeä osa rakkautta ja läheisyyttä. Kieltäytyvä kumppani olisi ehdottomasti no-no
Ihmetteletkö miksi mies lopetti yhteydenpidon? Tuskin hän kämppistä/keskustelukaveria oli hakemassa, muista laittaa siitä maininta tinderiin ensikerralla niin ei kukaan hukkaa aikaa turhaan.
treffit kirjoitti:
Noh, mietipä miksi mies yleensä halusi tapailla sua...
Mulla oli just viime viikonloppuna tilanne, että alkoi tulla välivuotoa (olin syönyt 3 laattaa pillereitä putkeen joten oma moka) - infosin tästä tapailemalleni miehelle, ja tämä totesi vaan, että so what, saadaan kuitenkin olla yhdessä.
Tulevana viikonloppuna on sitten kunnon Niagarat eli vuoto pahimmillaan ja tosi runsasta (ne kolmen kuukauden "satsit" haha), mies haluaa silti tulla mun luokse yöksi. Huomautti vielä että sunnuntaina on kuukausi siitä, kun ensi kerran tavattiin <3
Eli ei, ei ole vastaavaa kokemusta.
Kokeilepa ensi kerralla vaan kieltäytyä seksistä selittelemättä mitään. Ei välttämättä ole samanlainen vastaanotto.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mulla oli just viime viikonloppuna tilanne, että alkoi tulla välivuotoa (olin syönyt 3 laattaa pillereitä putkeen joten oma moka) - infosin tästä tapailemalleni miehelle, ja tämä totesi vaan, että so what, saadaan kuitenkin olla yhdessä.
Tulevana viikonloppuna on sitten kunnon Niagarat eli vuoto pahimmillaan ja tosi runsasta (ne kolmen kuukauden "satsit" haha), mies haluaa silti tulla mun luokse yöksi. Huomautti vielä että sunnuntaina on kuukausi siitä, kun ensi kerran tavattiin <3
Kokeilepa ensi kerralla vaan kieltäytyä seksistä selittelemättä mitään. Ei välttämättä ole samanlainen vastaanotto.
No kyllä mun mielestä joku syy pitää antaa, olkoonkin se sitten vaikka "ei just nyt tee mieli". Kieltäytyminen ilman mitään lisäinfoa on aika karua, olisi omastakin mielestä jos mies kieltäytyisi tosta vaan. Eli en voisi kuvitellakaan kieltäytyväni vailla mitään syytä.
En minäkään jatkaisi suhteessa naisen kanssa joka kokee rooliinsa kuuluvan "antaa seksiä". Miksi haluaisin elämääni jotain tuollaista? Mielummin etsin sitten itselleni sellaisen parisuhteen jossa nussutellaan ihan rakastamisen ilosta.
t. mies
Ihmeellisiä kommentteja täällä. Ei tosiaankaan voi oletuksena olla aina seksi, jos tapaa miehen kanssa. Tulisi aika käytetty olo sellaisesta oletuksesta.
Juuri noin kannattaa testata miehen tunteet. Olit vain seksiin sopiva nainen tuolle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä kommentteja täällä. Ei tosiaankaan voi oletuksena olla aina seksi, jos tapaa miehen kanssa. Tulisi aika käytetty olo sellaisesta oletuksesta.
Ei tietenkään. Mutta jos toinen on naama norsunv:lla ja tuuppii toista kauemmas jo pelkästä seksin ajatuksesta niin ei se ajan myötä parane. Silloin ei kannata tuhlata aikaa pelkkään "ystävyyteen".
Kipinää ja intohimoa voi olla vaikkei joka kerta rakastelisikaan. Kyllä sen erottaa onko kyseessä suhde joka johtaa läheisyyteen jossain vaiheessa vai eikö ole. Ja jokainen tekee oman valintansa riittääkö se. Useimmat kyllä kaipaavat läheisyyttä suhteeseen.
treffit kirjoitti:
Enpä ole koskaan infonnut tapailemilleni miehille ennakkoon, että on menkat... selviäähän se sitten. Taisi olla sulle yllätys, että suhteenne olikin muutakin kuin seksiä! :D
Pihtarin on nyt muutenkin parasta pysytellä omissa oloissaan.
Jättäisin itsekin naisen joka alkaa pelaamaan valtapelejä. Sellainen ei kuulu parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Enpä ole koskaan infonnut tapailemilleni miehille ennakkoon, että on menkat... selviäähän se sitten. Taisi olla sulle yllätys, että suhteenne olikin muutakin kuin seksiä! :D
Mietin samaa! Kuka hullu ilmoittaa ennakkoon miehelle, jonka kanssa on MUUSSA kuin pelkässä seksisuhteessa, että ensi kerralla ei sitten heru, koska on menkat. :D Tietenkään sitä ei sitten laita mitään kiimaviestejä jotka viittaisi tulevan tapaamisen seksiin, mutta tietysti muuten on täysin selvää, että tavataan oli menkat tai ei.
No tuollaista se tuppaa nykyisin olemaan. Miestä kiinnostaa pelkkä seksi ja jos sitä pelkkää seksiä ei saatavilla niin mies ottaa ja katoaa.
Huomattavasti helpompaa kun unohtaa miehet ihan kokonaan.