Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan irtisanoutunut vakituisesta työstään

Vierailija
07.06.2018 |

Esimiehen takia? Siis ihan vapaaehtoisesti.
Itse pudän työpaikastani muuten mutta esimiehen takia välillä mietin että jossain muualla voisi olla mukavampaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen irtisanoutunut, juurikin samoista syistä.

Muista hankkia se toinen työpaikka ennen irtisanoutumista, jotta et joudu karenssiin irtisanoutumisestasi johtuen.

Vierailija
2/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen irtisanoutunut, juurikin samoista syistä.

Muista hankkia se toinen työpaikka ennen irtisanoutumista, jotta et joudu karenssiin irtisanoutumisestasi johtuen.

Olen vasta mietintä asteella tämän kanssa enkä tiedä toteutuuko koskaan.Hammasta purren on vaan nyt menty pidemmän aikaa.On aika työlästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähtenyt kahdesta edellisestä vakipaikasta samasta syystä.  SItten on pillitetty perään, että "sä olit parasta mitä tälle firmalle on tapahtunut". No voivoi, olisi kannattanut miettiä miten käyttäytyy.

Vierailija
4/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut lähteväni ja moni kollegani lähti. Uusi pomo putsaa pöytää itselleen epämieluisista tyypeistä. Hyvin tavallista.

Vierailija
5/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä juuri odottelen puhelinsoittoa uudesta työpaikasta, olin eilen työhaastattelussa. Lähden nykyisestäni heti, kun saan toisen työpaikan. Lähden vain ja ainoastaan esimieheni takia. Työssä ei ole mitään muuta vikaa. Esimiehen käytös ja suhtautuminen alaisiin on vain niin järkyttävää, etten yksinkertaisesti kykene enää työskentelemään nykyisessä työssäni. 

Jos en ennen kesälomia saa uutta työtä, hakeudun masennuksen tai itsemurhariskin takia sairaslomalle syksyllä. Tänne en enää palaa.

Vierailija
6/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimiehen takia? Siis ihan vapaaehtoisesti.

Itse pudän työpaikastani muuten mutta esimiehen takia välillä mietin että jossain muualla voisi olla mukavampaa.

En minä, mutta tuttuni. Olisi itsekin päässyt esimiesasemaan muttei halunnut uhrata niin paljoa vapaa-aikaa, joten uusi esimies haettiin talon ulkopuolelta. Oli täysi vastakohta hyvästä pomosta, taisi aiheuttaa useammankin irtisanoutumisen. Tutullani ei ollut toista työtä tuolloin tiedossa, mutta kovan kokemuksen ja ammattitaidon kautta muutamassa kuukaudessa löytyi toinen. Kokeili parissa eri paikassa koska ei enää halunnut tinkiä, kunnes löysi unelmiensa työpaikan. 

Vierailija
7/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Omistajayrittäjä myös. Lähdin heti kun sain uuden järkevän työn. Palkka tippui mutta säilyipähän oma järki ja hyvinvointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän