Teemun koskettava muistokirjoitus äidistään....mutta lopussa toi rest in piece....
Kommentit (77)
Vanhukset toipuvat huonommin leikkauksista, vaikka itse leikkaus menisi ihan hyvin. Tunnen pari vanhusta, jotka kukkivat pari päivää sappikivien ja lonkkaleikkauksen jälkeen. Molemmat olivat perusterveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset toipuvat huonommin leikkauksista, vaikka itse leikkaus menisi ihan hyvin. Tunnen pari vanhusta, jotka kukkivat pari päivää sappikivien ja lonkkaleikkauksen jälkeen. Molemmat olivat perusterveitä.
Puskivat horsmaa?
By the way - minä syytän tästä kaikesta Suomen koulujärjestelmää... 😲
Vierailija kirjoitti:
Kukkivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puskivat horsmaa?
aika nopea maatuminen :/
No onneksi se toivoo että äiti lepää yhtenä palasena, eikö se ole ihan kiva ajatus, tavallaan?
Noora Karma käynyt näköjään Teemun kanssa samoilla enkuntunneilla...
Voi että mikä uutinen, tiesin Liisan monesta FB:n harrasteryhmästä ja puhui usein "pojastaan" tai "miniästään" sen kummemmin kertomatta keistä kyse :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puskivat horsmaa?
aika nopea maatuminen :/
Substralilla saa ihmeitä aikaan
No ainakin toivoo äidin lepäävän yhtenä kappaleena, moni kirjoittaa pieces.
Nyt Teemukin huomaa, että ei elämä ole aina menestystä ja juhlaa.
Parempi kun Teemu jättäis nuo postaukset kokonaan pois, niin ei tule näitä noloja mokailuja.
Tätä se antibioottien jälkeinen tulevaisuus tulee olemaan. Tavalliset leikkauksetkin tulevat hengenvaarallisiksi
No enpä usko, että kielitaidosta nyt kyse tässä. Eiköhän sen verran ole oppinut Amerikassa asuessaan jo englantia. Tuo voi olla vaikka puhelimen oma korjaus, joka jää huomaamatta tai sitten ihan vaan satunnainen ajatuskatko, joita sattuu meille kaikille. Tai taustalla voi olla vaikka lukihäiriö. Turha tarttua tuollaiseen ja alkaa pilkkaamaan ja arvostelemaan., etenkään tällaisella hetkellä ja näin surulliseen asiaan liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kirjoitus. Kaikkeen te viitsittekin puuttua.
Suuri näin. Miten pikkusieluista porukkaa täällä onkin, kun takertuvat lillukanvarsiin.
Teemu Selänne menettänyt rakkaan äitinsä ja surun murtama ja on ihan inhimillistä kirjoitusvirheet, kun ajatukset ovat menetetystä äidissä.
Ei perkule mä re pesin😂😂😂😂👍👍👍 Suurinpiirtein sinneppäin😂
Olen ollut kolmessa leikkauksessa ja sektio ja kaikki mennyt hienosti. Ikävä kun Teemun äiti kuoli leikkauksen komplikaatioon. Its3llä polvi viime vuoden puolella operoitu .
Kunnioittakaa nyt Teemua sen verran että annatte hänen nyt olla tällaisella hetkellä rauhassa.
Hyvä mies se on .
Rakkaan äidin menettäminen ei normaalisti ole helppo asia kenellekään.
Englanti oli perus(koulu)enkkua mutta ihan ymmärrettävää. Tuo kirjoitusmoka voi sattua helpostikin juuri ulkomailla asuvalle. Kun kieltä kuulee paljon, kirjoitusasu kärsii. Sanan ääntämismuoto jää mieleen ja oikeinkirjoitus on sitten mitä on, koska ei ole natiivi. En oikein usko, että Teemu lukee englanninkielistä kirjallisuutta.
Niin, no olisi sen sitten tietysti varmaan voinut laittaa ihan suomeksikin...
Jos Terminkin laitteessa on ollut se ennakoiva koulutusohjelma päällä, kuten minullakin nyt tässä.
Se tuottaa vaikka mitä.