Kuinka vapautunut olet
Kommentit (2)
Lapsia ei ole, ikää 20. En koe olevani estoinen, ujo kylläkin. Tykkään nukkua ilman paitaa, oleskelen kesäisin rinnat paljaana kotona tai käytän ohutta paitaa ilman rintsikoita. Miesystävä ei ole ainakaan vielä valittanut. Elämässä en mieti muiden mielipiteitä tai pari miellyttämään muita, tai no miesystävää on aina hyvä miellyttää. Teen asiat niin kuin parhaakseni näen.
Osaan keskustella seksuaalisista mieltymyksistäni ja fetisseistä ja olen valmis kokeilemaan melkein mitä vain. Tykkään olla päällä rakastellessa. Alasti oleminen miehen edessä ei ahdista ollenkaan, miksi ahdistaisi? Vaikka on vähän ylimääräistä (olen kuitenkin normaalin painon sisällä) olen sujut kehoni kanssa ja koen olevani seksikäs ja muutenkin hyvän näköinen. Elämä on liian lyhyt miettiäkseen muiden mielipiteitä. Haluan elää itseäni varten
En ole estoinen ollenkaan. Tykkaan olla alasti ja se on mulle luonnollista. Nukun alasti ja kavelen usein alasti vessaan jne. Tykkaan nain kesaisin hengailla usein vain pikkarit tms jalassa.
Ainut mika on seksissa vahan kainostuttanut on se, etta tykkaan takaapain-asennosta mutta mulla on/on ollu perapukama. Itsea se vahan allottaa mutta kumppanit eivat ole valittaneet/huomanneet koko asiaa.
27v nainen ja ei lapsia