Etsin Tinderistä seksiseuraa, mutta siellä ei ole tarpeeksi hyvännäköisiä miehiä!
Mitäs nyt sitten? En halua baaristakaan ketään mukaan ottaa. Luulin että Tinderissä riittäisi valinnanvaraa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Peräkammaripojat myös :D
Aivan. Ottavat henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sanoo, että Tinderissä on liian hyvännäköisiä miehiä, eikä tykkää niistä siksi, koska ne on vsin pelimiehiä.
Mitä? Ei tosiaan ole. Eikä edes haittaa, vaikka olisivat pelimiehiä. Minulle riittää nyt seksi.
Ap
Minulle taas tinderissä on liian rumia naisia
komistus kirjoitti:
Minulle taas tinderissä on liian rumia naisia
Tinder on huono:D
Ap
Pitäiskö meidän kohdata? mulla on sama ongelma että tarpeeksi kauniita naisia ei löydy. Jos löytyy niin heillä on instagram linkattuna ja siellä 500 kuvaa omasta perseestä, ei semmoiset tyhjäpäät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt sitten? En halua baaristakaan ketään mukaan ottaa. Luulin että Tinderissä riittäisi valinnanvaraa.
Oletko sinä itse riittävän hyvän näköinen nainen?
Olen löytänyt kaksi tosi komeaa, atleettista ja hyvin varusteltua miestä Tinderistä.
Toisen kanssa sekstailtiin muutaman kuukauden ennen kuin hän muutti pois paikkakunnalta töiden takia.
Toisen kanssa ollaan oltu seksisuhteessa vuoden alusta. Nähdään 2-4 kertaa kuukaudessa, mutta viestitellään muutaman kerran viikossa. Molemmat ovat minua muutaman vuoden nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sanoo, että Tinderissä on liian hyvännäköisiä miehiä, eikä tykkää niistä siksi, koska ne on vsin pelimiehiä.
Pelkkään seksiin pitääkin olla vain pelimiehiä, koska heihin ei tule ihastuttua, kun tietää millaisia he ovat.