Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko tällaisen epärehellisyyden anteeksi?

Vierailija
06.06.2018 |

Olette seurustelleet muutaman kuukauden on/off -tyylisesti. Sitoudutte lopulta ja sitten selviää, että kumppanillanne on ollut koko ajan deittiappi kuumana ja linjojen päässä pari potentiaalista deittiä. Ei fyysistä tapaamista, mutta flirttiä ja deitit sovittu, jotka sitten saladeitin taholta peruttu. Ei ole tunnustanut vaan jäänyt kiinni deittiapin käytöstä "petetyn" kaverille, jonka bongannut kuvan ko.sovelluksesta.
Eli antaisitteko anteeksi jos toinen katuisi ja kertoisi tajunneensa, että on toiminut väärin ja ettei ole löytänyt ketään toista, vai kokisitteko tämän konkreettisena, anteeksi antamattomana pettämisenä?
Minun mielestäni tässä on kaksi vaihtoehtoa, joko "pettäjä" on tajunnut haluavansa vakaan suhteen, tai sitten jatkaa pelaamista, mutta esittää uskollista?
Millaisia neuvoja antaisitte kaverillenne? Minä neuvoin jättämään ko.petturin, mutta toinen kaveri on sitä mieltä, että tuoreessa suhteessa on normaalia testata suhdetta ja että on/offailu jää helposti päälle alussa.
Tällä hetkellä ovat eronneet, mutta "pettäjä" haluaisi kovasti aloittaa alusta. Minä en suosittelisi ottamaan takaisin, omat kokemukset ovat, että jos on noin epärehellinen suhteen alussa, on myöhemminkin. Ja joo, minä olin se kaveri, joka bongasi kaverin miehen Tinderistä. :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulle ei selvinnyt olennainen asia: jäikö siis kiinni Tinder-kalastelusta pitkänkin ajan kuluttua siitä, kun olivat päättäneet alkaa kunnolla seurustella?

Jos tuossa nyt puhutaan aikajänteestä tyyppiä "päätettiin perjantaina, että aletaan seurustella vakavasti vain toistemme kanssa ja maanantaina kaveri löysi vielä Tinder-tilin", niin minusta se ei välttämättä ole mitään epärehellisyyttäkään edes. Tili on vaan unohtunut sulkea heti.

Mutta jos puhutaan viikoista/kuukauisista, ja tiliä on käytetty ja kontaktinottoa/flirttailua on ollut selvästi vielä sen "nyt aletaan sillee kunnolla" -päätöksen jälkeenkin, niin pitäisi sitä petollisena. 

Se on minusta merkki siitä, ettei jätkä sittenkään ole suhteeseen sitoutunut, vaan kalastelee parempaa.

Mutta hei, asia ei ole sun päätettävissä. Jos olet kertonut tileistä ystävällesi, se on hänen ratkaisunsa ja sinun ei pidä siinä enää päsmäröidä.

Vierailija
2/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mulle ei selvinnyt olennainen asia: jäikö siis kiinni Tinder-kalastelusta pitkänkin ajan kuluttua siitä, kun olivat päättäneet alkaa kunnolla seurustella?

Jos tuossa nyt puhutaan aikajänteestä tyyppiä "päätettiin perjantaina, että aletaan seurustella vakavasti vain toistemme kanssa ja maanantaina kaveri löysi vielä Tinder-tilin", niin minusta se ei välttämättä ole mitään epärehellisyyttäkään edes. Tili on vaan unohtunut sulkea heti.

Mutta jos puhutaan viikoista/kuukauisista, ja tiliä on käytetty ja kontaktinottoa/flirttailua on ollut selvästi vielä sen "nyt aletaan sillee kunnolla" -päätöksen jälkeenkin, niin pitäisi sitä petollisena. 

Se on minusta merkki siitä, ettei jätkä sittenkään ole suhteeseen sitoutunut, vaan kalastelee parempaa.

Mutta hei, asia ei ole sun päätettävissä. Jos olet kertonut tileistä ystävällesi, se on hänen ratkaisunsa ja sinun ei pidä siinä enää päsmäröidä.

Erosivat, mies latasi Tinderin ja viritteli verkkoja, palasivat yhteen paria viikkoa ennen kuin mies jäi kiinni, oli käyttänyt pari kk. Tinderiä kaikkiaan, mutta vain pari viikkoa ehtivät olla nk.tosissaan kimpassa. Minun mielestä pahin on se, että mies ei itse tunnustanut tai lopettanut tinderöintiä kun olivat jo vakavissaan, vaan ennätti vielä sopia treffejä (joihin ei mennyt) kaverin selän takana. Mua itseäni on petetty, en voi sietää tollasta epärehellisyyttä. En puutu tähän enää, mutta kyselen muiden mielipiteitä, että annanko omien kokemusten nyt vaikuttaa mielipiteeseeni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi. Oletteko te tavanneet jonkin deittisivudton kautta? Jos näin, sitä suuremmalla syyllä en luottaisi

Vierailija
4/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi sitä edes mitenkään epärehellisyytenä. Minusta ihan normaalia katsella monia kumppanivaihtoehtoja niin kauan, kuin ei oikeasti olla kunnolla sitouduttu seurusteluun. 

Vierailija
5/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitäisi sitä edes mitenkään epärehellisyytenä. Minusta ihan normaalia katsella monia kumppanivaihtoehtoja niin kauan, kuin ei oikeasti olla kunnolla sitouduttu seurusteluun. 

Minäkin teen tätä. Vaikka olisin kuinka ihastunut, saatan testata omaa ihastumistani katselemalla muita. Jos kukaan ei sytytä, ei edes se kaikista komein ja sen jutut puuduttaa tms. niin se tuo varmuutta. Ei pitäisi sitoutua liian helposti, voi kaduttaa myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi